Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 13.9.2020 18:31

P_V píše:
13.9.2020 13:10
V SPŠD zavedli nepovinný předmět Pěstitelské práce?
Práce v kůlně a na pozemku :!:
Ale pomněte, že ve Vyškově se nám ztratily 4 čepice (-X

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 13.9.2020 15:51

P_V píše:
13.9.2020 13:10
V SPŠD zavedli nepovinný předmět Pěstitelské práce?
No nevím, ale na pěstování trávy, bych si asi vybral méně exponované místo :D Ale i když nám vládnou ti PIráti :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 13.9.2020 13:10

V SPŠD zavedli nepovinný předmět Pěstitelské práce?

parrot
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od parrot » 12.9.2020 23:40

Ufo?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 12.9.2020 20:02

Komunitní zahrádka?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MOp » 12.9.2020 20:01

Ozdobný záhonek?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petr » 12.9.2020 13:14

von Špilberk píše:
10.9.2020 11:56
Tak záhadný čtvereček na Spořilově byl zryt. Co to teda bude :?: Komunitní zahrádka, záhumenek pro zaměstnance DP... Další nápady :?:
Stejný čtvereček je i ve smyčce Sídliště Řepy a také byl zryt :-P

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Syrda » 10.9.2020 12:13

von Špilberk píše:
10.9.2020 11:56
Tak záhadný čtvereček na Spořilově byl zryt. Co to teda bude :?: Komunitní zahrádka, záhumenek pro zaměstnance DP... Další nápady :?:
Strýček Pompo tam bude. ;-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 10.9.2020 11:56

Tak záhadný čtvereček na Spořilově byl zryt. Co to teda bude :?: Komunitní zahrádka, záhumenek pro zaměstnance DP... Další nápady :?:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Temsor
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 12.3.2005 11:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Temsor » 09.9.2020 19:11

Nikoliv v tichosti, OR (tři, všechny 30, kvůli stavu TT) tam jsou od zvýšení rychlosti.
1. na západním předmostí (ve směru na Maniny),
2. a 3. na východním předmostí v obou směrech, hned za potkávačkou (nad Vltavou, k zast. Lib. most)

Obě potkávačky zůstali, jak byli...

Alespoň dopoledne to tak bylo...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 09.9.2020 18:12

Tak se nám v tichosti vrátily na Libenský most OR, minimálně jsem 20 a 30... A pokud jsem dobře viděl, tak i dvě potkávačky...

Takže most tak on není, jak se prezentuje?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 29.8.2020 20:02

Předscheinherrovská vizualizace nového mostu

Jak koukám, ono by to šlo udělat nezávisle na staré konstrukci. Nové říční rameno má vzniknout jinde, to předešlé už je zasypané a zadevelopí se.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od XSC » 29.8.2020 19:57

P_V píše:
29.8.2020 9:03
A pak tu byl záměr, až se bude stavět most nový, prodloužit ho na pravém břehu o inundační část, kde bude procházet nové říční rameno. Počítá se s tím i ve výpočtech povodňového zaplavení. Pokud se to neudělá, nastane při povodni problém, a nebude se to líbit ani developrům.
No, nevím, kam by se to ještě prodlužovalo. Libeňák je soumostí, které má i inundační část, nakonec v době stavby tam to rameno bylo. Dál už je zástavba, takže další inundační most směrem k Palmovce nedává po současném řádění develotrů už žádný smysl.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 29.8.2020 14:47

Jáma Dvorce:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 29.8.2020 9:03

Stav už se posuzoval a je to v těch studiích... Pilíře jsou ohroženy chemicky agresivní spodní vodou a sondy ukázaly, že už jsou dost prožrané. Musí se udělat "pilíř v pilíři" - piloty, a pilíře aspoň pod hladinou obetonovat aby z toho neopadaly. Soudržnost betonu v nosných pasech už také není co bývala, a ona byla nic moc i po kolaudaci, jelikož se úmyslně použil chudší beton. S každým mrazovým cyklem se to zhorší. Nechápu Scheinherra, že prosazuje ultrakonzervativní rekonstrukci, kdy se mají zachovat i ty klenebné pasy nějakou nadbetonovávkou, jako by byl památeční i samotný beton který nikdo nevidí a ne jen architektonické prvky. Kloknerův ústav navrhl ty střední pasy udělat nové a nad nimi roznášecí konstrukci.

Únosnost je možná (nevím jak moc se na výsledek politicky tlačilo) dobrá pro tramvaj, ale už o dost ne pro to, co se normou požaduje jako minimum pro nový most. Rekonstrukce by měla dosáhnout aspoň toho normového minima a životnosti, a pokud ne, jsou to vyhozené peníze. Tohle není Karlův most, ale účelová stavba.

Pak jsou tam ty železobetonové části, které už jsou po konci životnosti a nebýt podepření, tak už spadnou bez nadsázky.

A pak tu byl záměr, až se bude stavět most nový, prodloužit ho na pravém břehu o inundační část, kde bude procházet nové říční rameno. Počítá se s tím i ve výpočtech povodňového zaplavení. Pokud se to neudělá, nastane při povodni problém, a nebude se to líbit ani developrům.

Odpovědět