Díky za zprávu Ale přesně ten paradox - v normálním režimu preference, dostatečný podíl zelené v hlavním směru a ve slabém období RBŽ. Má to závadu?! Zapneme to natvrdo a ještě s ultrakrátkým cyklem, aby nestíhal vůbec nikdo Každopádně je to za námi...
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
V křižovatce Poděbradská x Nademlejnská se včera nějací dovedové vrtali a to doslova, takže bylo fakt super jim projíždět těsně za patama, který jim jediný koukaly z děr v zemi, každopádně dnes těsně před obědem už tam konečně běhala preference.
Ten pevnej program musela vymyslet nějaká hlavinka, nechápu proč se taková bezvýznamná křižovatka nemůže raději vypnout...
Ten pevnej program musela vymyslet nějaká hlavinka, nechápu proč se taková bezvýznamná křižovatka nemůže raději vypnout...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Včera s l. 24 jsem měl 3 kola a DC to vždy podrželo. Jednou dokonce padly čočky do V a zhasla výzva, takže jsem se s tím rozloučil, ale vydržely. Tak snad...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Stírka - dneska jsem tam řádil s 93 a nevšiml jsem si, že by tam mělo být něco špatně. Všechno fungovalo normálně.
Re: Preference / antipreference MHD
Je tam kabelová závada.
Jinak na Stírce jsme snad opravili závadu, prosím o info, zda volno dc drží.
Jinak na Stírce jsme snad opravili závadu, prosím o info, zda volno dc drží.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Pokud vím, je tam pevný cyklus, v noci ultrakrátký
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jo, tam je "genitální" nastavení, kde stačí, aby tam něco projelo, hned to spadne na stůj/červenou a pak je bůhvíproč dlouhá zelená z boku. Hlavně ve dvě ráno, je to žůžo.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Nějak zlobí Poděbradská x Nademlejnská, ze dvou průjezdů 2x stůj před čumák
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Započala obnova SSZ Vinice
Re: Preference / antipreference MHD
Myslím, že Krásova přes den s preferencí jakž takž funguje. Problém jsou režimy fBŽ, které běží o víkendu a v PD v časech 19 - 7, kdy preference naopak nefunguje.
Italská je zřejmě v dynamickém řízení bez detekce a tedy bez preference.
R05 se opravdu ladí, zejména odhlášení z rychlostní výhybky občas neproběhne a zůstane v bloku.
Italská je zřejmě v dynamickém řízení bez detekce a tedy bez preference.
R05 se opravdu ladí, zejména odhlášení z rychlostní výhybky občas neproběhne a zůstane v bloku.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Seifertova x Krásova dnes vypadala, že již s funkční detekcí (neříkám preferencí, tak dávejte pozor )
Seifertova x Italská pevný cyklus a vazba k Bulharovi stále není. Technický problém, řeší se.
R05+SSZ V Olšinách - má to mouchy, ladí se.
Seifertova x Italská pevný cyklus a vazba k Bulharovi stále není. Technický problém, řeší se.
R05+SSZ V Olšinách - má to mouchy, ladí se.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
No, dneska v noci to fungovalo, tak jsem si to prohlédl. Trvalé volno od radnice k Moráni je vlastně to samé, co je na Ohradě od Krejcárku. Tohle vítám, to mělo být už dávno, navíc tramvaj najetá až k druhým světlům směr Moráň ničemu a nikomu nebrání. Druhé čočky od Ječné vlevo k Moráni už mi tak príma nepřijdou, protože při jakékoli nefunkčnosti celýho systému dojde k zablokování oblouku od radnice k Ječné. Naopak zmizení starých čoček v oblouku k Ječné (tedy těch, jejichž smysl nechápal asi nikdo a byl to jen jakýsi historický relikt) je super.
K trati na VN - právě protože si uvědomuju složitost až téměř nemožnost liniových staveb, zůstávám skeptik. Podělat se toho může ještě hodně. V zásadě neuvěřím, dokud se alespoň nekopne.
K trati na VN - právě protože si uvědomuju složitost až téměř nemožnost liniových staveb, zůstávám skeptik. Podělat se toho může ještě hodně. V zásadě neuvěřím, dokud se alespoň nekopne.
Re: Preference / antipreference MHD
Tady je ze stránek facebooku PIDu citace:
Řidiči tramvají, kteří směřují na Moráň, mohou nově vždy pokračovat až k hlavnímu návěstidlu u Resslovy ulice. Předchozí signál na výložníku ve směru přímo ukazuje trvalé volno. Tím se zkracuje doba vyklizení obvodu výhybky pro první vlak a tím je v mnoha případech umožněn i průjezd druhého vlaku ve směru přímo.
Pokud dostane volno tramvaj odbočující od Spálené směrem do Ječné, k trvalému volnu ve směru přímo přibude signál doleva.
(Naopak doplňkový signál pro odbočení od Spálené do Ječné pro tramvaje zmizel. Tramvaje 6 a 22 tak projíždějí křižovatkou pouze na pokyn první signalizace na výložníku u Techniky.)
V křižovatce se objevil také nový ostrůvek a na něm nová doplňková signalizace pro odbočení z Ječné doleva. Její efektivita bude plně využita až při dynamickém řízení křižovatky. Zatím je nasazen pevný signální plán o délce 60 sekund (podobný dosavadnímu).
Řidiči tramvají, kteří směřují na Moráň, mohou nově vždy pokračovat až k hlavnímu návěstidlu u Resslovy ulice. Předchozí signál na výložníku ve směru přímo ukazuje trvalé volno. Tím se zkracuje doba vyklizení obvodu výhybky pro první vlak a tím je v mnoha případech umožněn i průjezd druhého vlaku ve směru přímo.
Pokud dostane volno tramvaj odbočující od Spálené směrem do Ječné, k trvalému volnu ve směru přímo přibude signál doleva.
(Naopak doplňkový signál pro odbočení od Spálené do Ječné pro tramvaje zmizel. Tramvaje 6 a 22 tak projíždějí křižovatkou pouze na pokyn první signalizace na výložníku u Techniky.)
V křižovatce se objevil také nový ostrůvek a na něm nová doplňková signalizace pro odbočení z Ječné doleva. Její efektivita bude plně využita až při dynamickém řízení křižovatky. Zatím je nasazen pevný signální plán o délce 60 sekund (podobný dosavadnímu).
Re: Preference / antipreference MHD
Smysl původních druhých čoček neznám. Ale mohla to být nějaká souvislost, která v historii ztratila význam. Pro dnešní stav potřeba nejsou. A jsou pryč.
Myslím, že i kdybychom měli trať přes Václavák, takové zlepšení se hodí. Trať přes Václavák se připravuje a domnívám se, že na přelomu roku by mohla být dokumentace pro společné povolení. Samozřejmě víme, kdo v minulosti trať přes Vn blokoval. A také víme, že výstavba zejména liniových staveb je velmi složitá v celé zemi. Čili není to záležitost pouze Prahy, ale toho, jaké složité projednávání staveb si společnost nastavila.
Myslím, že i kdybychom měli trať přes Václavák, takové zlepšení se hodí. Trať přes Václavák se připravuje a domnívám se, že na přelomu roku by mohla být dokumentace pro společné povolení. Samozřejmě víme, kdo v minulosti trať přes Vn blokoval. A také víme, že výstavba zejména liniových staveb je velmi složitá v celé zemi. Čili není to záležitost pouze Prahy, ale toho, jaké složité projednávání staveb si společnost nastavila.