Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
RTT Ječná do W-tram: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/370324
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Toužebně očekávaný zárodek trojúhelníku na Pankráci v noci a pro jistotu i ve dne (není to sen ).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aha, já jsem myslel, že komentuješ fotky tady na fóru, tohle je podle mě klasická příprava na zalití vršku asfaltem aby se dalo po kolejích jezdit autobusem, to se dělá, co já si třeba pamatuju tak začátek Plzeňské je takhle. Ale to co dělají na smíchově je "jiná liga".
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
TJ: Tak blbej nejsem Znám jak se staví Wtram...
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5FB174BF
Ale na téhle fotce se zalívají betonem pražce ve štěrku...
Na Lihovaru dělají to samé. Pražce ve šterku se zalívají betonem.
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5FAEA4BD
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5FB174BF
Ale na téhle fotce se zalívají betonem pražce ve štěrku...
Na Lihovaru dělají to samé. Pražce ve šterku se zalívají betonem.
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5FAEA4BD
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V podjezdu je W-tram a tam se zalívá. Štěrk a na něm pražce a kolejnice jsou na tom kusu novostavby a tam se nic nezalívá.Petr píše: ↑17.10.2020 12:41Tam je W-tram? Šterk, na něm pražce a kolejnice....trainzjohny píše: ↑17.10.2020 12:16Protože W-tram se těžko podbíjí, ale o to snáz se zalívá betonem ?!
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tam je W-tram? Šterk, na něm pražce a kolejnice....trainzjohny píše: ↑17.10.2020 12:16Protože W-tram se těžko podbíjí, ale o to snáz se zalívá betonem ?!
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.11.2012 20:18
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pamatuji, že v nedávné době se říkalo, že podjezd poblíž soudu bude zasypán a tramvaje budou jezdit ( tak jako kdysi dááávno) do vozovny po těch dnes kusých kolejích před soudem. přitom dnes probíhá toto...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proč se ta Pankrác zalívá betonem? Nemělo se to ještě podbít?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Další rychlovka z Pankráce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aktuální číslo časopisu Prahy 4 (tučňák) hlásí, že rekonstrukce úseku Táborská - Pražského povstání proběhne příští rok od konce března do půlky června. Tak schválně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rychlovka z Pankráce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jestli se nepletu, tak v Modřanech se dělaly jen kousky, kde se vyskytl problém. Částečně se předělával kus u Nádraží Modřany, co byl pod vodou a hlavně se, pokavad si vzpomínám, totálně rekonstruoval podjezd pod mostem z Branického nádraží. Jak byl posledně totálně pod vodou, tak se to myslím totálně odtěžilo, opravovalo se odvodnění a dával se novej svršek
Jinde to nemělo smysl, protože je to v betonové vaně a vysoko nad vodou a žádnej bordel se do toho nemá jak dostat. Takže se jen dosypává a hutní i při totální výměně kolejí.
Jinde to nemělo smysl, protože je to v betonové vaně a vysoko nad vodou a žádnej bordel se do toho nemá jak dostat. Takže se jen dosypává a hutní i při totální výměně kolejí.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono taky záleží na kvalitě stavby. Konkrétně Modřanská trať za dobu své existence neprošla žádnou důkladnou rekonstrukcí včetně spodku (tzn "orvat to na skálu", tam kde je to potřeba důkladně sanovat apod), přitom už byla několikrát pod vodou a i svršek se víceméně "lepil za levno" (nasypat štěrk a položit koleje na chabrus spodek je akorát hezký na pohled, ale trvanlivost moc čekat nejde). Pokud se trať postaví/rekonstruuje pořádně a kvalitně (včetně ohledu na provoz), tak drží a vydrží relativně dlouho (jedna z mála dobrejch a kvalitních věcí, co se tam povedly, jsou pražcový kotvy). Pokud se šetří, bývá to na ní vidět. Takže otázka spíš zní proč se zbytečně vyhazují peníze za zákonitě nutné opravy, místo toho, aby se to pořádně postavilo/opravilo naráz a byl mnoho let klid. Odpověď bude mít mnoho společného se způsobem financování a přerozdělováním a je spíš politická, než technická.