Brzdou pokroku jsou prachy, resp. politik, který požaduje na všechno nejlevnější řešení, a ne nejlepší nebo nejmodernější.trainzjohny píše: ↑21.11.2020 14:04Každopádně se přidávám k poděkování vysvětlení kde jsou brzdy pokroku.
RETRO NAVŽDY...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Brzdou pokroku jsou prachy, resp. politik, který požaduje na všechno nejlevnější řešení, a ne nejlepší nebo nejmodernější.trainzjohny píše: ↑21.11.2020 14:04Každopádně se přidávám k poděkování vysvětlení kde jsou brzdy pokroku.
Zajímavé to je, ale poněkud smutné. Dozvěděli jsme se (vlastně náhodou), jak jsme zaostalí.
Tak na školeních nám už x-krát říkali, že až skončí DT01, tak to půjde. Teď, z reakcí ne tento příspěvek, to vypadá, že zase nic.trainzjohny píše: ↑20.11.2020 19:32To že neumí "službu", takže si musí řidiči musí měnit kódy a hlídat na konečných koleje...
Už mě předběhl David, tak jen dovětek - každý takový zařízení je tak chytrý, jak chytrá je jeho obsluha a teď tim výjimečně nemyslim řidiče.trainzjohny píše: ↑20.11.2020 19:32Konečně děláš s tím sám, tak víš jak i přes malé pokroky je to stále hloupé zařízení.
Palubák je ok, dostatečně dimenzovaný a s tím co popisuješ by asi většinu zvládnul, je to klasický Linux..trainzjohny píše: ↑20.11.2020 19:32Tak možnosti pražského tramvajového palubáku jsou asi nejmizernější v republice, v podstatě i autobus v horní dolní má modernější palubák s více funkcemi. Nebo víš o nějakém systému který by uměl ještě míň než ten z pražských tramvají ?
To že neumí "službu", takže si musí řidiči musí měnit kódy a hlídat na konečných koleje, což třeba autobusy umí nějakých .. 20 let (ano bez volby koleje) ?!
To že údajně nemá dost kapacity na nějaké doplňková hlášení ... tak jak to umí autobusy už od doby co zrušili magnetofon ?
To že to neumí ani naadresovat dost periferií, takže nejdou přidat strojky do vozu, nemluvě o tom, že ani nejdou dočasně vypnout ?
To že se DT06 nepřešlo na nový palubák, ale jen se mírně vylepšil zoufale zastaralý palubák, který byl zastaralý už v době kdy se o DT06 ještě ani nezačalo uvažovat ?
A to nemluvím o tom, jak je údajně šílené postavit pro palubák trasy, hlášení a podobně, to se snad dělá ještě v DOSu, ale o tom nevím, tak se nebudu pouštět do spekulací.
Konečně děláš s tím sám, tak víš jak i přes malé pokroky je to stále hloupé zařízení.
Co konkrétně ti vadí na DT06 ? Na novej palubák si dobrejch 10 let zase počkáme. To neni záležitost na každoroční výměnu...trainzjohny píše: ↑20.11.2020 15:12Tak ono co si budeme nalhávat, ani výměna displeje APEX moc do 21. století neposunula, takže nahradit při tom i palubák, by bylo jen ku prospěchu věci...