Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9936
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 23.2.2021 21:24
Ústečák: Jo radní pro dopravu byl na FB vtipný...Máme na to dotaci od EU...
"At ví komu Pražané poděkovat"

To mě upřímně odrovnalo.... Jinak je to lež, stejně jako u viaduktu....
EU dá 85% z ceny, ok, ale taky započítáme co tam pošleme... Takže reálně z těch 85% je cca 40-50% našich peněz..
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2346
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 23.2.2021 20:29
Bobik píše: ↑23.2.2021 19:46
Zase nejásej. Ono hlavně záleží na tom, jak umíš vypsat granty a napsat žádost. Pokud to umíš, pak EU zaplatí kdejakou blbost. Třeba i zvedací most.
Doopravdy komentar k veci.

-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 23.2.2021 19:46
Zase nejásej. Ono hlavně záleží na tom, jak umíš vypsat granty a napsat žádost. Pokud to umíš, pak EU zaplatí kdejakou blbost. Třeba i zvedací most.

-
Ústečák
- Uživatel
- Příspěvky: 105
- Registrován: 04.8.2019 9:55
Příspěvek
od Ústečák » 23.2.2021 12:49
Ten 85% příspěvek od EU je taky výbornou zprávou, fakt dobrá práce.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 23.2.2021 11:03
Tramvajová trať Modřany – Libuš má pravomocné stavební povolení, DPP připravuje veřejnou zakázku na zhotovitele
https://www.dpp.cz/spolecnost/pro-media ... hotovitele
Nová tramvajová trať Modřany – Libuš bude dvoukolejná, naváže na stávající obratiště Sídliště Modřany odkud dále povede podél ulice Generála Šišky k Sídlišti Libuš a křižovatce s Novodvorskou ulicí, do které odbočí. Po Novodvorské ulici pak povede k budoucí stanici metra D Libuš, do úrovně současné autobusové zastávky Pavlíkova, kde bude ukončena úvratí.
U budoucí stanice metra D Libuš připravujeme na základě dohody s majiteli tamních pozemků vybudování dočasné smyčky. Rádi bychom ji stihli postavit ideálně současně s novou tratí do Libuše, tj. do konce příštího roku. Smyčka zde bude sloužit pouze do doby, než zprovozníme prodloužení tratě na Nové Dvory, ke které v současnosti zpracováváme projektovou dokumentaci, nebo než bude zapotřebí v daném prostoru zahájit stavbu metra D. Tohle řešení nám umožní nasazovat na trať do Libuše jednosměrné tramvaje místo obousměrných.
Smyčka je rozhodně velké
+.

-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 27.12.2020 10:13
Pražské dopravní projekty v roce 2021: Zahájí se stavba metra D a tramvajové trati na Barrandově
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... ndove.html
Stavět se začne také tramvajová trať z Barrandova do Holyně a dopravní podnik (DPP) bude pracovat na přípravě dalších prodloužení tratí a stavět se bude v hloubětínské vozovně.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 25.12.2020 19:21
A) je správně. Protože stejně hlukový normy, takže je otázka, nakolik by tam vůbec noční mohly, i kdyby tam byla smyčka. Třeba na Dědinu (protože hlukový normy) se s noční ani nepočítalo (a po 22h Vmax 30).
-
Blaueminence
- Uživatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Příspěvek
od Blaueminence » 25.12.2020 13:42
Když se teď rozmohly úvratě, znamená to, že na dotyčné tratě nebudou zavedeny noční linky, nebo že budou v provozu noční kachny?
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 24.12.2020 7:03
mhd86.cz má velký rozhovor s J. Šurovským o tramvajích. Plzeňské kachny budou k dispozici pokud vůbec, tak za 2-5 let.
-
Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Příspěvek
od Jakub » 24.12.2020 0:43
A co třeba nějaké sjednocení ovládacích prvků v kabině s těmi pražskými? V Plzni ta kabina prošla poměrně radikální proměnou.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3026
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 23.12.2020 22:53
P_V píše: ↑23.12.2020 21:26
Karosák píše: ↑23.12.2020 18:28
Periférie vyhovují, stačí přehrát data
Mám takový dojem, že pražský lístek v plzeňském strojku neštípnete
Ani v jednom, mají tam tak bohatý výběr, v nějakém by to mohlo vyjít, ne ?

-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3820
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 23.12.2020 21:26
Karosák píše: ↑23.12.2020 18:28
Periférie vyhovují, stačí přehrát data
Mám takový dojem, že pražský lístek v plzeňském strojku neštípnete

-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6379
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 23.12.2020 21:19
P_V píše: ↑23.12.2020 1:57
A nátěr, nebo aspoň CVR
Máme dobré zkušenosti s polepem, takže nátěr taky netřeba...
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 23.12.2020 18:28
Nemusí se měnit celý OIS. Periférie vyhovují, stačí přehrát data. Nevím jak ICU, no a asi palubák a vysílačka. Ale toho se snad natěžilo z T6 dost

A ta levá hrazda no... Jó, jinak bereme

-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3820
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 23.12.2020 1:57
Petrpes píše: ↑22.12.2020 13:47
Ale plzeňské kachny můžou v zásadě okamžitě do provozu ♡
Minimálně vyměnit OIS. A nátěr, nebo aspoň CVR
