KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 21.3.2021 22:15

Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 21.3.2021 19:54

Spíš se tam budou navážet kusy co čekají na nějakou opravu nebo prohlídku a v dohledné době se na ně nedostane, stejně jako vloni...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 21.3.2021 16:36

Různá škatulata proběhla kvůli sčítání cestujících v příštím týdnu. Nejzajímavější mi asi přijde několik 14T ve VO.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 21.3.2021 16:19

Podle stránky nikoliv.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 21.3.2021 16:10

4 kachny zaparkovaly na Pankráci. Ono se fakt bude jezdit Voz. Pankrác - Na Veselí - Pankrác :?: #-o #-o

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od DavidD » 21.3.2021 11:41

Karosák píše:
16.3.2021 20:50
Jiná kabina. No, mají třeba chladničku na pití, to bude zajisté třeba vymontovat, to by v Praze nešlo (-X
Jinak ano, plochý panel a původní zástěna. To lze řešit fólií a rozložení ovládacích prvků a diagnostiky seznámením. Určitě netřeba zvláštní oprávnění a překopávat (a soutěžit) kvůli tomu kabiny za statisíce, možná miliony. A dále třeba elektrický OTZ, takže kromě přetahování řízení vás nějaká páka nad hlavou vůbec nezajímá, protože tam není....
Ale zatím nás to nemusí příliš vzrušovat, protože dokud nepřijdou nové Schade, tak Plzeň nepustí ani kolo. Až teprve poté a jestli, si můžeme povídat o tom, v jakém jsou stavu a jaký stupeň údržby budou před zařazením potřebovat Z:idea:
Tady plný souhlas, jiné ovládání vozu, nemá OTZ, nastavení el. výzbroje (proudy, rekuperace atd., bezpečnostní nastavení třeba při výpadku dynamické brzdy, mechanické brzdy, síla kolejnicové brzdy) je toho prostě vážně hodně co může být jiné...

S ledničkami je to obtížné, v létě by se hodila, ale umíš si představit udržení její čistoty a to jak rámci úklidů DPP nebo i hlavně kolegů řidičů.. Zapomenuté plesnivé jídlo, nebo se mu tam za jízdy vyleje borůvkový jogurt.. :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 16.3.2021 20:50

Jiná kabina. No, mají třeba chladničku na pití, to bude zajisté třeba vymontovat, to by v Praze nešlo (-X
Jinak ano, plochý panel a původní zástěna. To lze řešit fólií a rozložení ovládacích prvků a diagnostiky seznámením. Určitě netřeba zvláštní oprávnění a překopávat (a soutěžit) kvůli tomu kabiny za statisíce, možná miliony. A dále třeba elektrický OTZ, takže kromě přetahování řízení vás nějaká páka nad hlavou vůbec nezajímá, protože tam není....
Ale zatím nás to nemusí příliš vzrušovat, protože dokud nepřijdou nové Schade, tak Plzeň nepustí ani kolo. Až teprve poté a jestli, si můžeme povídat o tom, v jakém jsou stavu a jaký stupeň údržby budou před zařazením potřebovat Z:idea:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 16.3.2021 14:47

Co třeba kabina, ta je komplet jiná...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 15.3.2021 21:04

P_V: Tak PO plus repas výzbroje - tipuji... Ono první plzenská kachna je z roku 2007, takže při prodeji bude mít za sebou 17-19 let provozu po GO...

http://www.plzensketramvaje.cz/?page=kt8d5-rn2p.htm

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 15.3.2021 20:00

https://praha8.pirati.cz/aktuality/prah ... oleji.html
Po fyzické prohlídce vozů přímo v PMDP bylo technickými pracovníky DPP konstatováno, že stav vozů je velmi dobrý. Na základě znalostí rozsahu úprav na obdobných typech vozů byl stanoven kvalifikovaný odhad nákladů na základní úpravu vozů do pražské podoby na deset milionů korun.
Domníval jsem se, že díky tomu, že plzeňské vozy už mají "novou" výzbroj, bude rozsah úprav minimální. Úprava OIS a polep, možná plenty na podvozky. Tech 10M vypadá na generálku.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.11.2020 22:14

Na čas 1/200 (který je v tomto případě příliš dlouhý) bude tramvaj máznutá při jakékoliv světelnosti objevktivu. Co se při různé světelnosti bude lišit, je a) hloubka ostrosti b) správnost expozice (nebo) c) míra zrninosti z důvodu užití vysokého ISO....

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 08.11.2020 20:44

P_V píše:
08.11.2020 16:13
Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...
Pokud myslíš fotky v článku, tak ty jsem fotil zrcadlovkou na nastavený čas 1/200, což je dost dlouhý čas na to, aby se nerozsypal displej. Ale bohužel moc dlouhý čas na to, aby při světelnosti objektivu nebylo vozidlo v pohybu máznuté. Třeba zrovna ta úvodní, kde kachna vyjíždí z tunelu na Chapliňák, lehce máznutá byla, ale při zmenšení na web to není tak znát. Zbylé fotky jsou většinou při stání v zastávce. Zas taková věda to není :D

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Ústečák » 08.11.2020 17:08

P_V píše:
08.11.2020 16:13
Ty fotky jsou pozoruhodné z jednoho důvodu: že nápis na displeji je vidět celý. Tyhle LED displeje rychle blikají a při focení se většinou vyfotí jen aktuálně svítící část. Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...
Obecně záleží na světelných podmínkách, resp. obnovovací frekvenci displeje a expozici foťáku. Čili i s běžným mobilem se dá vyfotit ledkový displej bez deformací, ale musí k tomu být podmínky.
20200808_164304.jpg
20201001_181119.jpg
20201108_165515.jpg
20201022_125405.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od mart337 » 08.11.2020 16:21

Podle mne kdyby to držel déle, tak pak pohybující se předmět bude rozmazaný.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 08.11.2020 16:13

Ty fotky jsou pozoruhodné z jednoho důvodu: že nápis na displeji je vidět celý. Tyhle LED displeje rychle blikají a při focení se většinou vyfotí jen aktuálně svítící část. Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...

Odpovědět