Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 22.3.2021 18:33

Karosák píše:
22.3.2021 18:04
takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆." :devilsmokin
Myslíš jako na Pankráci, třeba? :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.3.2021 18:23

Úvrať má výhodu, že se celá vleze do pásu pro TT. Triangl potřebuje cca 60 m zábor do strany, kde mohou nastat problémy jako že tam není místo, nebo že pozemek někomu patří. Navíc se tím zdroj hluku přiblíží o 60 m k zástavbě.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.3.2021 18:04

Helejte, když se poměrně vášnivě řeší problematika dočasných konečných a potřeby/nákladnosti, či naopak nadbytečnosti obousměrných vozů, cožpak nikdo nevzpomněl možnost trianglu? Urxova, Kotevní, Laurová, Kubelíkova... Z:idea: Kompromisní řešení, které však výrazně tlumí nákladné problémy vozového parku a současně jasně deklaruje, že je potřeba dostavět smyčku Z:idea:

Nebo by to šlo minimálně použít jako nástroj k vyje(b)dnávání :D
"Na nákup/reko obousměrných vozů nemáme/nebudeme mít, takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆." :devilsmokin

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 19.3.2021 15:55

Tramvaj se bude hodit, až se bude bourat Nuselák. :devilsmokin :devilsmokin :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.3.2021 15:51

Pavlák...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Blaueminence » 19.3.2021 11:27

Až se Déčko dostaví a na Pankráci bude přestup a budou se sem hrnout lidi z násobně většího území než teď, budeme ještě rád za cokoli, co lince C alespoň trochu ulehčí.

ldrikk
Uživatel
Příspěvky: 31
Registrován: 07.10.2019 10:00

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ldrikk » 18.3.2021 11:30

Přesně tak, vedení MČ P4 je sice hodně, řekněme, svérázné, ale 193 ukončit dřív je dopravní nesmysl. Ona to je opravdu páteřní linka Prahy 4 jezdící mj. okolo úřadu MČ P4. Navíc pro obyvatele sídliště Pankrác a Ryšánky představuje nejrychlejší spojení na Karlák, oblast Bruselské a Jamrtálu/Albertova s jedním velmi komfortním přestupem hrana-hrana na NBS, na 3 linky tram.

Ono celé to prodloužení tram na Pankrác z dopravního hlediska nedává vůbec žádný smysl a dobré bude opravdu tak maximálně při výluce Pankráce při stavbě Déčka.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.3.2021 23:40

pawel píše:
17.3.2021 23:04
Na MC P4 se podle vseho brzy muze vratit Stepankova koalice. Kez by.
To nic nemění na demenci odstřelit 193, když tramvaj pojede do současné konečné... A ani konečná u pošty není hitparáda...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 17.3.2021 23:04

Na MC P4 se podle vseho brzy muze vratit Stepankova koalice. Kez by.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.3.2021 16:55

Oprava mezi Pavlákem a Mírákem...

Info k Táborské...
Městská část Praha 4 i nadále zásadně trvá na zachování autobusové linky číslo 193 v plné trase jako zásadní páteřní linky Prahy 4.
:wink:

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vs-metrak » 17.3.2021 13:13

XSC píše:
17.3.2021 11:03
vs-metrak píše:
14.3.2021 17:37
A podpovrchova tramvaj nemuze byt jako kryt ?
Nezapomeň, že se to stavělo jako kryt proti jadernému útoku. A tam se počítá s tou hloubkou jako stíněním proti radiaci a taky pro zvýšení odolnosti proti tlakové vlně. Takže může, ale má horší parametry.
Coz krasne ukazuje, ze OSM hloubky vyuziva, nikoliv urcuje.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 17.3.2021 11:03

vs-metrak píše:
14.3.2021 17:37
A podpovrchova tramvaj nemuze byt jako kryt ?
Nezapomeň, že se to stavělo jako kryt proti jadernému útoku. A tam se počítá s tou hloubkou jako stíněním proti radiaci a taky pro zvýšení odolnosti proti tlakové vlně. Takže může, ale má horší parametry.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 15.3.2021 16:27

A nezapoměňte taky připočítat stárnutí polulace. Až se vám bude hůře chodit a hůře dýchat (a že to čeká téměř každého z nás), rádi pojedete tramvají 2x déle místo výletu do hlubin země s 300m procházkou.

MARV
Uživatel
Příspěvky: 91
Registrován: 06.1.2014 18:58

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MARV » 15.3.2021 13:17

vs-metrak píše:
15.3.2021 12:42
MARV píše:
15.3.2021 11:40
...TT v Chotkově ul., i když metrák ve svém příspěvku tady, i nyní poukázal nedávno na její zbytečnost.
Trochu to vytahuješ z kontextu. Já jsem řekl, že bych neviděl problém v tom ji zrušit v případě, že by existovala okružní trasa metra E tak, jak byla naplánována. Když by člověk mohl být z Andělu na Hradčanské za 4 minuty metrem .)
Jenom otázka, kolik času k té jízdní době stráví cestující sfáráním na nástupiště a vyfáráním z nástupiště? To byl ostatně a stále je hlavním důvodem použití tramvají od těchto cestujících.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vs-metrak » 15.3.2021 12:42

MARV píše:
15.3.2021 11:40
...TT v Chotkově ul., i když metrák ve svém příspěvku tady, i nyní poukázal nedávno na její zbytečnost.
Trochu to vytahuješ z kontextu. Já jsem řekl, že bych neviděl problém v tom ji zrušit v případě, že by existovala okružní trasa metra E tak, jak byla naplánována. Když by člověk mohl být z Andělu na Hradčanské za 4 minuty metrem .)

Odpovědět