Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nebude to nakonec jenom nějaký prodloužení kusý koleje pro 91?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak prones nějaká kladná slova, rozebírající konkrétní přínosy, na ten záměr. (jinak je to taky jen pindání na cokoliv)
Zrušení oblíbeného dětského hřištěte (a na něm už tramvaj je! ), nutnost tam vymyslet linku s KT8 nebo jinou předimenzovanou obludou, od konečné zastávky vedou všechny cesty do kopce nebo z kopce, inu samá pozitiva.
Zrušení oblíbeného dětského hřištěte (a na něm už tramvaj je! ), nutnost tam vymyslet linku s KT8 nebo jinou předimenzovanou obludou, od konečné zastávky vedou všechny cesty do kopce nebo z kopce, inu samá pozitiva.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Díky, pánové, za kurs negativity v praxi. Aneb ať žije české pindání na cokoliv.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To jste špatně pochopili - je třeba stavět TT, ale je s tím spousta problémů s hlukem. Tady nikdo nebydlí, ergo nemůže protestovat, ergo "půjde to prosadit". No a do životopisu si zapíšeme "novou TT trať". Sice jen 500m a "odnikud nikam", ale do takových podrobností PR prezentace přece nezachází.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vždyť je tam dětské hřiště, to jako půjde pryč? Když je na tom někdo tak špatně, že neujde ani těch 500m, tak mu ta tramvaj s ohledem na návštěvu parku bude i tak plat prtná. Park je velký, tramvaj to nevytrhne. Park je stejně hezký i u planetária. A pokud chtějí navážet nemohoucí klientelu do Šlechtovky, tak na to by byl ideální elektrický mikrobus, který by ale jel po té široké asfaltce přes výstaviště.
Na druhé zamyšlení, o které trati ve Stromovce, "která odpovídá historické trase", je řeč? Letenské náměstí - Letohrádek?
Na druhé zamyšlení, o které trati ve Stromovce, "která odpovídá historické trase", je řeč? Letenské náměstí - Letohrádek?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hobulet 4/2021 pise o 'obnove' tram trati ve Stromovce - zajimave.
Viz https://www.praha7.cz/wp-content/upload ... 21_WEB.pdf, strana 4 ("Co schválili zastupitelé v březnu?")
Viz https://www.praha7.cz/wp-content/upload ... 21_WEB.pdf, strana 4 ("Co schválili zastupitelé v březnu?")
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Náhodou na Pankáči se to podařilo dotáhnout k dokonalosti téměř absolutní. Neodblokovali/nepodpořili - a maj jak úvrať, tak i triangl. A jako bonus i parkoviště pod trolejí.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No právě S dočasně umístěným zařízením lze podniknout ledacos
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pro zajímavost jsem se díval, o kolik byla dražší bratislavská 30T oproti 29T - o 170 tisíc EUR.
Je to hodně, nebo málo, při plánované životnosti?
Osobně si myslím, že stejně něco budeme muset koupit a když vybereme dobře, bude to i v obousměrné verzi levnější, než 15T, i provozně.
Je to hodně, nebo málo, při plánované životnosti?
Osobně si myslím, že stejně něco budeme muset koupit a když vybereme dobře, bude to i v obousměrné verzi levnější, než 15T, i provozně.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Úvrať má výhodu, že se celá vleze do pásu pro TT. Triangl potřebuje cca 60 m zábor do strany, kde mohou nastat problémy jako že tam není místo, nebo že pozemek někomu patří. Navíc se tím zdroj hluku přiblíží o 60 m k zástavbě.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Helejte, když se poměrně vášnivě řeší problematika dočasných konečných a potřeby/nákladnosti, či naopak nadbytečnosti obousměrných vozů, cožpak nikdo nevzpomněl možnost trianglu? Urxova, Kotevní, Laurová, Kubelíkova... Kompromisní řešení, které však výrazně tlumí nákladné problémy vozového parku a současně jasně deklaruje, že je potřeba dostavět smyčku
Nebo by to šlo minimálně použít jako nástroj k vyje(b)dnávání
"Na nákup/reko obousměrných vozů nemáme/nebudeme mít, takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆."
Nebo by to šlo minimálně použít jako nástroj k vyje(b)dnávání
"Na nákup/reko obousměrných vozů nemáme/nebudeme mít, takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆."
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tramvaj se bude hodit, až se bude bourat Nuselák.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pavlák...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.