Vážně byste chtěl honit lidi od Lomnického až nahoru (ještě podél výfuků), aby pak po ostrůvku přešli zase dolů? Ulice holt není dálnice a město není jen pro auta - stačí ta zběsilost pro pěší o kus vedle. Předpokládal bych, že přechod bude normálně součástí křižovatky, a nebude tedy mít odspoda vlastní semafor pro auta. Semafory těsně za křižovatkou mi také přijdou jako hovadina, ale to snad nebude tento případ.Markus píše: ↑31.5.2021 13:03Akorát na té poslední fotce (...) nechápu ten nový přechod od Centrotexu k zastávce, proč nestačil ten co je nahoře u rohu s Děkanskou vinicí? Možná mi něco uniká, ale tahle to vypadá, že chtějí zastavit auta co tam budou přijíždět ze 3 směrů (z Nuslí, z Podolí tj. Lomnického a ještě od kongresáku tj. Na Pankráci) prakticky ještě v křižovatce, to vypadá na celkem deadlock, znám to tam dobře a hodně lidí tam mění pruhy, z Podolí chtějí zpravidla na magistrálu apd.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10.12.2006 13:07
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, ty nový klandry už jsou kvůli tomu právě segmentový (a rozložitelný na neškodný prvočinitele), takže tohle by hrozit nemělo.
A co jsem zatím viděl, když to do nich někdo poslal, tak to funguje.
A co jsem zatím viděl, když to do nich někdo poslal, tak to funguje.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Demon:Bohatě stačí něco, co nepropíchne vozidlo jako párátko
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude tam naprosto normální semafor, vždyť je vidět i na fotce. Je tam i stopčára.
Na tomto semaforu v obdobných případech svítí červená jen tehdy, kdy by tam řidič stejně chodce očekával, tj. určitě by se nemělo stát, že tam bude červená současně se zelenou od Vyšehradu nebo od Synkáče, kde předpokládám směrovou šipku. Naopak bych čekal, že zelená tam bude při zelené od Pankráce doleva.
Na tomto semaforu v obdobných případech svítí červená jen tehdy, kdy by tam řidič stejně chodce očekával, tj. určitě by se nemělo stát, že tam bude červená současně se zelenou od Vyšehradu nebo od Synkáče, kde předpokládám směrovou šipku. Naopak bych čekal, že zelená tam bude při zelené od Pankráce doleva.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No úplně ideál to není, ale ta zastávka bude nejspíš hodně frekventovaná a mít tam jen jeden přechod je docela málo. Proto je asi přidán ten spodní. Na fotce není vidět celý přechod, ale světla jako taková na spodním přechodu asi nebudou, akorát si myslím, že tam bude jen blikající panáček který bude svítit se zelenou na přechodu a chvíli po ní. A myslím že ta zelená s panáčkem budou svítit akorát na začátku kdy bude zelená od Podolské Vodárny. Jinak to podle mne nepůjde.Markus píše: ↑31.5.2021 13:03Rekonstrukce na Pražského povstání se mi líbí. Akorát na té poslední fotce (IMG_20210524_143917.jpg) nechápu ten nový přechod od Centrotexu k zastávce, proč nestačil ten co je nahoře u rohu s Děkanskou vinicí? Možná mi něco uniká, ale tahle to vypadá, že chtějí zastavit auta co tam budou přijíždět ze 3 směrů (z Nuslí, z Podolí tj. Lomnického a ještě od kongresáku tj. Na Pankráci) prakticky ještě v křižovatce, to vypadá na celkem deadlock, znám to tam dobře a hodně lidí tam mění pruhy, z Podolí chtějí zpravidla na magistrálu apd.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nebudu se pouštět do flame nad nehotovým dílem, uvidíme realitu, mě jen zajímalo, zda to má nějaké technické řešení co zatím nevidím pobrat. Ta křižovatka zatím kráčí alespoň pohledem kapacity v čase zpět, pamatuju si ještě doby, kdy v těch místech toho přechodu byly 3 pruhy, levý odbočovák na magistrálu směr Brno, prostřední rovně a pravý byl převážně pro auta, co jela směr Kavčí hory a čekala, až chodci přejdou. Už tam dlouho nebydlím, ale když tudy jedu, stojí dost aut ze všech těch směrů, co jsem uvedl. No a zpočátku to nezávidím ani chodcům, protože to bude trvat, než si mazáci co to tam právě že dobře znali všimnou, že tam přibyl semafor, zvlášť jestli se naplní má slova a bude to tam postávat, bude zaclánět dodávka či bus, to je hned ...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A je to docela špatný nápad. Zrovna tu první v seznamu jsem už jednou na červenou projel - až na zebře mi došlo, že tam svítí něco červeného.ElWapp píše: ↑31.5.2021 13:22Semafory za křižovatkou nejsou nic neobvyklého...
https://mapy.cz/s/dekalahale
...
Když vyjede člověk od Kauflandu, zatáčí za zatáčku kam nevidí, tak kouká v první řadě na chodník a ostrůvek u přechodu jestli na přechod nevleze nějaký chodec. Pokud o semaforu neví, tak si ho nevšimne...
Opravím se, není to "docela špatný", ale regulerně blbý nápad.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Semafory za křižovatkou nejsou nic neobvyklého...
https://mapy.cz/s/dekalahale
https://mapy.cz/s/capapovaca
https://mapy.cz/s/lacatopuje
https://mapy.cz/s/fulomosuzo
jde o to, jaký bude program celé křižovatky...
https://mapy.cz/s/dekalahale
https://mapy.cz/s/capapovaca
https://mapy.cz/s/lacatopuje
https://mapy.cz/s/fulomosuzo
jde o to, jaký bude program celé křižovatky...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rekonstrukce na Pražského povstání se mi líbí. Akorát na té poslední fotce (IMG_20210524_143917.jpg) nechápu ten nový přechod od Centrotexu k zastávce, proč nestačil ten co je nahoře u rohu s Děkanskou vinicí? Možná mi něco uniká, ale tahle to vypadá, že chtějí zastavit auta co tam budou přijíždět ze 3 směrů (z Nuslí, z Podolí tj. Lomnického a ještě od kongresáku tj. Na Pankráci) prakticky ještě v křižovatce, to vypadá na celkem deadlock, znám to tam dobře a hodně lidí tam mění pruhy, z Podolí chtějí zpravidla na magistrálu apd.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ty bys raději loukotě či bambus ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Spíš nechápu jak vůbec může vůbec někde projít trubkové zábradlí jako novostavba....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To trubkove zabradli, co se ted pouziva, to je nejaky typizovany vyrobek, nebo se to pokazde navrhuje znovu? Da se k tomu zjistit nejaka dokumentace? Hodilo by se mi to do jineho projektu...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono tam to omezení bylo i dříve, odhadem 2007 - 2014. Prý v tom roháku u výjezdu z Březiněveské bydlí nějaká vlivná osoba a při přejezdu tramvaje přes to křížení mu drnčely skleničky v kredenci. Takže to OR tam bude asi na věky.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ta je obzvlášť výživná, se občas ani nedivím, že nás tam ty auta berou věčně zleva, když se člověk od křižovatky plazí 15 a pak to ještě stáhne na 10. Ta až zmizí, tak snad bouchnu rychlé špunty...