Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Sokolovská

Příspěvek od Petr » 07.4.2005 19:33

Phabbey píše:Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).
A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu :-)

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sokolovská

Příspěvek od Phabbey » 07.4.2005 19:28

Petr píše:Tipuji, že půjde o kapkovou závlahu, která se nebude rozstřikovat do výzbroje projíždějících tramvají. Zjednodušeně řečeno jde o systém hadic (skrytých v zemině), z nějž ve stanoveném intervalu odkapává voda.
A zatravněná trať vypadá rozhodně lépe, než "ty staré dobré panely BKV", které považuji za největší propadák, jakého se mohla Praha dopustit v konstrukci TT
Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 07.4.2005 15:25

Tramvajacek píše:Ještě by mě zajímalo jak přesně tam ta signalizace přesně vypadá a taky jestli když dojde k nežádoucímu porušení pravidel jestli automaticky dochází k výpadku pro na trakčním vedení. Jaká je tam max. rychlost průjezdu?
Úplně normální tramvajové čočky :-) K výpadku napájení dojít nemůže - ostatně není proč. Když se náhodou tramvaje sjedou, je stanoveno, která opouští splítkový úsek vycouváním. Opravdu to není nic složitého

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 07.4.2005 15:07

Tramvajacek píše:Jaká je tam max. rychlost průjezdu?
rychlost tam omezená není, ale vzhledem k tomu, že na jednom konci je návěst pomalu (10 km/h kvůli stavu kolejí) a na druhé straně je pro změnu "oblouk o malém poloměru" (do 15 km/h) tak to na žádné divočárny není :-)

Tramvajacek

Příspěvek od Tramvajacek » 07.4.2005 15:00

Ještě by mě zajímalo jak přesně tam ta signalizace přesně vypadá a taky jestli když dojde k nežádoucímu porušení pravidel jestli automaticky dochází k výpadku pro na trakčním vedení. Jaká je tam max. rychlost průjezdu?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 07.4.2005 14:33

Tramvajacek píše:Jak dlouhá je přesně ta splítka v Letenský ul.? A je tam řízení provozu na semafory, anebo na sebe tramvaje spolehlivě "vidí"?
Délku odhaduji tak na 80 metrů (+ - , zkusím najít přesná čísla), tramvaje na sebe vidí, ale je to řízeno signalizací

Tramvajacek

Příspěvek od Tramvajacek » 07.4.2005 14:23

Jak dlouhá je přesně ta splítka v Letenský ul.? A je tam řízení provozu na semafory, anebo na sebe tramvaje spolehlivě "vidí"?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolej v Podolí

Příspěvek od Fořtík » 01.4.2005 21:36

Járis píše:
DJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.
Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vyloneninách
Je to tzv. bloková smyčka. V běžném provozu je využívaná málokdy. Pokud jí chceš vidět v provozu, tak nejbližší možný termín jejího využívání je zítra, kdy se zde bude obracet kvůli půlmaratonu.

Uživatelský avatar
Járis
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 22.1.2005 11:29
Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolej v Podolí

Příspěvek od Járis » 01.4.2005 21:25

DJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.
Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vyloneninách

DJ_RADIO2
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 26.3.2005 23:51
Bydliště: Praha6
Kontaktovat uživatele:

Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od DJ_RADIO2 » 01.4.2005 21:23

Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.

Odpovědět