Jo tohle vím. Ale za našich dědečků nejezdilo tolik aut. Tramvajový pás je hodně úzký a usadit v něm dlažbu tak aby netrpěla vibracemi od tramvají a nebyla odlamována z kraje přejíždějícími auty není sranda. V tomhle má asfalt výhodu.MOp píše: zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..
asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Sokolovská
Re: Sokolovská
zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..XSC píše:Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.
asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..
Re: Sokolovská
Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.Petr píše:A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sokolovská
Na 100% souhlasím a proto mě mrzí, že v Nádražní tomu tak je - rovný asfalt v kolejišti a hrbolatá dlažba ve vozovceradek31 píše:nejhorší je to obráceně - pokud je dlažba pro auta a panel pro tramvaje, tak hromada řidičů jede po tramvajovém pásu - viz. třeba Vršovické nám. - Ruská
Re: Sokolovská
presne.. dodal bych nadrazni ulici.. tam to bije do oci diky merici vysky vozidla, pod kterym se parkuje..radek31 píše:nejhorší je to obráceně - pokud je dlažba pro auta a panel pro tramvaje, tak hromada řidičů jede po tramvajovém pásu - viz. třeba Vršovické nám. - RuskáPetr píše:dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Sokolovská
nejhorší je to obráceně - pokud je dlažba pro auta a panel pro tramvaje, tak hromada řidičů jede po tramvajovém pásu - viz. třeba Vršovické nám. - RuskáPetr píše:dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sokolovská
A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltuPhabbey píše:Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).
Re: Sokolovská
Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).Petr píše:Tipuji, že půjde o kapkovou závlahu, která se nebude rozstřikovat do výzbroje projíždějících tramvají. Zjednodušeně řečeno jde o systém hadic (skrytých v zemině), z nějž ve stanoveném intervalu odkapává voda.
A zatravněná trať vypadá rozhodně lépe, než "ty staré dobré panely BKV", které považuji za největší propadák, jakého se mohla Praha dopustit v konstrukci TT
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Úplně normální tramvajové čočky K výpadku napájení dojít nemůže - ostatně není proč. Když se náhodou tramvaje sjedou, je stanoveno, která opouští splítkový úsek vycouváním. Opravdu to není nic složitéhoTramvajacek píše:Ještě by mě zajímalo jak přesně tam ta signalizace přesně vypadá a taky jestli když dojde k nežádoucímu porušení pravidel jestli automaticky dochází k výpadku pro na trakčním vedení. Jaká je tam max. rychlost průjezdu?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolej v Podolí
Je to tzv. bloková smyčka. V běžném provozu je využívaná málokdy. Pokud jí chceš vidět v provozu, tak nejbližší možný termín jejího využívání je zítra, kdy se zde bude obracet kvůli půlmaratonu.Járis píše:Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vylonenináchDJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.
- Járis
- Uživatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: 22.1.2005 11:29
- Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolej v Podolí
Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vylonenináchDJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.