Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Kaštan
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.3.2005 23:50
Bydliště: Praha 13

klimatizace

Příspěvek od Kaštan » 11.4.2005 10:58

Petr píše:
fricoolinek2 píše:V celym interiéru nebo jen u fíry :?:
Všude
Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..

MOp

Re: NP-linky

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 10:33

Proxy píše:V sobotní MFD se již objevila informace, na kterých linkách by se měly objevovat NP-vozy krom linky 91. Pokud se tedy nezmění linkové vedení, měly bezbariérové linky jezdit na linkách 3, 8, 14 a 22.
a hlavne na linkach jezdicich mezi florenci a smichovskym nadrazim :-D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

NP-linky

Příspěvek od Proxy » 11.4.2005 10:23

V sobotní MFD se již objevila informace, na kterých linkách by se měly objevovat NP-vozy krom linky 91. Pokud se tedy nezmění linkové vedení, měly bezbariérové tramvaje jezdit na linkách 3, 8, 14 a 22.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 11.4.2005 10:46, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2317
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.4.2005 20:04

A co napsat za účelem objasnění situace se 14T, email Škodě Plzeň

(Po mne to ale nechtějte)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Tom » 08.4.2005 20:01

Martin.KT8D5 píše:
Tom píše: jakto, vžyť má příští měsíc přijet do Prahy :?:
Cože ten termín byl tušim srpen...
kdepak toto se psalo v novinách....

"Škoda DT tvrdí, že Praha dostane nové nízkopodlažní tramvaje včas.

Plzeňská Škoda DT slibuje, že první prototyp nízkopodlažní tramvaje pro Prahu bude v květnu příštího roku připraven k zahájení homologačního řízení. Druhý (stejný) má být dokončen o měsíc později, tedy v červnu 2005. Loni Škoda DT vyhrála tendr na dodávku dvaceti tramvají pro Prahu s tím, že první dvě tramvaje (již homologované) dostane Dopravní podnik hlavního města na začátku roku 2006. "V současné době považujeme všechny tyto termíny za reálné," uvedl mluvčí Škody Holding Karel Samec. "Každá tramvaj představuje technologicky nesmírně složitou a náročnou výrobu. Ani zkušenosti dalších významných výrobců s jejich oživováním nejsou bez problémů. U nás však zatím nic nenasvědčuje tomu, že by došlo ke komplikacím," dodal. Vozidlo pro Prahu je příbuzné typu Vektra, což je zatím nejdelší tramvaj, jaká byla v ČR postavena. "Vektra již úspěšně absolvovala všechny zkoušky potřebné k homologaci a nyní žádáme o její udělení," prohlásil Samec. Vektra bude zřejmě jezdit v Plzni. Škoda vyrobí v průběhu roku 2005 ještě třetí vůz pro Prahu, na kterém si ověří technologickou připravenost pro sériovou výrobu. Během roku 2006 by pak mělo být dodáno dalších deset tramvají a v roce 2007 zbytek z dvacetikusové objednávky, tedy sedm tramvají.
"

Tak co jak to je...:?: :idea:
Naposledy upravil(a) Tom dne 14.4.2005 16:42, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět