TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 14.4.2005 23:06


Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 11.4.2005 18:39

KM píše:Štěpáne, kdybyste opravdu byl tak informován, jak předstíráte, tak by vám především řekli, že není už ani na provoz několika sólo vozů v neděli ráno (viďte admine Petře) (...)
Vy si nedáte pokoj, což? Každopádně doporučuji jízdu linkou 10 v neděli okolo 10-12 hodin v úseku I.P.Pavlova - Anděl. Nepropadne tam špendlík. 8-)

Jonáš

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 17:36

KM píše:Sorry, ale vaše představa o ekologii je opravdu naivní. Tramvajka je na elektriku, tak je čistá. Možná je to až kontraproduktivní. Ani nemá cenu vysvětlovat, že ekoteroristum (a v případě Trojské kotliny do značné míry oprávněně) bude vadit už stavební ruch, který přírodu nenávratně poškodí, odstěhují se živočichové, o kterých ani nevíme a podobně. To není jen o tom smradu za vozidlem. A tak je to tu bohužel s většinou témat.
Říkám ano, nejsme v rozporu!

KM

Příspěvek od KM » 11.4.2005 17:15

Sorry, ale vaše představa o ekologii je opravdu naivní. Tramvajka je na elektriku, tak je čistá. Možná je to až kontraproduktivní. Ani nemá cenu vysvětlovat, že ekoteroristum (a v případě Trojské kotliny do značné míry oprávněně) bude vadit už stavební ruch, který přírodu nenávratně poškodí, odstěhují se živočichové, o kterých ani nevíme a podobně. To není jen o tom smradu za vozidlem. A tak je to tu bohužel s většinou témat.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 11.4.2005 16:42

Dneska sem schválně koukal na místa kudy by měla TT vést, a nedokážu si představit její trasování Kamýckou ulicí, po obou strannách jsou obytný domy a okolo ulice dost málo místa. Divil bych se kdyby lidem nevadilo že by nová vozovka a tram vzali lidem zahrádky a chodníky a hlavně hluk, protihluková bariéra se tam vůbec nehodí.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 11:21

MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.
a co když odebírá energii z atomovove nebo vodni elektrarny? jak to muzes vedet, co pouzivas.. je to tak propojene, ze vi kazdej prd..
Jo... to byl příklad. Jen... Píšu, že ono to neni zase ouplně přesný...

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 11:15

Martin.KT8D5 píše:No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.
a co když odebírá energii z atomovove nebo vodni elektrarny? jak to muzes vedet, co pouzivas.. je to tak propojene, ze vi kazdej prd..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 11:07

Jonáš píše:Tramvaj je snad ekologická doprava, a když budou zakryté podvozky, tak se snad sníží i hlučnost. Jinak do Trojské kotliny by se nemělo zasahovat, je to lokalita s velmi specifickým klimatem, atd... Takže těm ekologům rozumím!
No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.

Jonáš

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 11:04

KM píše:Obecně tramvaj může prokázat přednosti pouze na nových moderních rychlých tratích, a to by Suchdol splňoval (na rozdíl od mnoha míst v centru města, kde tramvaje přestaly vyhovovat již před 30-50 lety) Poté co okolo Suchdola bude dokončen dálniční okruh, přibudou tam domy a určitě i pracovní příležitosti. Větvení nebude třeba, TT bude páteří podobně jako metro na JM a lidi přivezou 3XX busy z okolí (budou stačit i pro místní frekvenci). Ale řekl bych že je řada naléhavějších projektů a že by se nemělo předbíhat.
Jinak to území, kde navrhujete TT Podbaba-Bohnice je chráněná Trojská kotlina. Ne že by tam TT nepatřila, ale ekoteroristi budou asi jiného názoru.
Tramvaj je snad ekologická doprava, a když budou zakryté podvozky, tak se snad sníží i hlučnost. Jinak do Trojské kotliny by se nemělo zasahovat, je to lokalita s velmi specifickým klimatem, atd... Takže těm ekologům rozumím!

KM

Příspěvek od KM » 11.4.2005 11:00

Obecně tramvaj může prokázat přednosti pouze na nových moderních rychlých tratích, a to by Suchdol splňoval (na rozdíl od mnoha míst v centru města, kde tramvaje přestaly vyhovovat již před 30-50 lety) Poté co okolo Suchdola bude dokončen dálniční okruh, přibudou tam domy a určitě i pracovní příležitosti. Větvení nebude třeba, TT bude páteří podobně jako metro na JM a lidi přivezou 3XX busy z okolí (budou stačit i pro místní frekvenci). Ale řekl bych že je řada naléhavějších projektů a že by se nemělo předbíhat.
Jinak to území, kde navrhujete TT Podbaba-Bohnice je chráněná Trojská kotlina. Ne že by tam TT nepatřila, ale ekoteroristi budou asi jiného názoru.

Jonáš

Re: Důležitější je tram do Bohnic

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 10:25

pavhob píše:Myslím, že z Podbaby by měla tramvaj vést po novém mostě přes Vltavu, dále kolem zadního vchodu do ZOO do Bohnic a Čimic s větví do Kobylis. Využití bude určitě vyšší, vznikne nová směrová nabídka - bydlet v Bohnicích a dojíždět do práce nebo na VŠ do Dejvic (Suchdola) musí být chuťovka.
Tram do Suchdola stejně vyřeší pouze 50% oblasti a busy budou muset být zachovány (nebo větvit tram do 2 směrů?)....
Osobně bych preferoval před Suchdolem také tam do Malešic, na Radlickou a investice do metra D pouze do N.Dvorů, dále tramvaj N Dvory - Libuš - Vestec - Jesenice + odbočka do Modřan.
Moje řeč, budovat pavučinovou síť a ne síť dlouhých větví!

pavhob

Důležitější je tram do Bohnic

Příspěvek od pavhob » 11.4.2005 10:16

Myslím, že z Podbaby by měla tramvaj vést po novém mostě přes Vltavu, dále kolem zadního vchodu do ZOO do Bohnic a Čimic s větví do Kobylis. Využití bude určitě vyšší, vznikne nová směrová nabídka - bydlet v Bohnicích a dojíždět do práce nebo na VŠ do Dejvic (Suchdola) musí být chuťovka.
Tram do Suchdola stejně vyřeší pouze 50% oblasti a busy budou muset být zachovány (nebo větvit tram do 2 směrů?)....
Osobně bych preferoval před Suchdolem také tam do Malešic, na Radlickou a investice do metra D pouze do N.Dvorů, dále tramvaj N Dvory - Libuš - Vestec - Jesenice + odbočka do Modřan.

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 9:24

Štěpán píše: Vraťme se k Suchdolu. Já tuto trať velmi podporuju. To že tam zatím o víkendu bude jezdit jedna linka (ale spíš asi víc), neznamená, že tahle trať nemá opodstatnění. Myslím si, že stavba TT je velký městotvorný prvek.
coze o vikendu vice linek nez jedna? ha ha ha.. leda ve vsedni den nejaka solo posila suchdol - dejvicka - cervenak ala byvala 20.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od pawel » 10.4.2005 15:07

co se TT na Suchdol týče, diskutuje se také o tom, jak zajistit také dopravu pro obyvatele Nového Suchdola, tj. čtvrti ležící za současnou konečnou budu 107 "Suchdol".

na K-r jsem navrhl prodloužení trati od plánované smyčky Starý Suchdol tímto směrem:
Podbaba - ... - Rybářka - Suchdol - Výhledy - Starý Suchdol (terminál, smyčka, P+R) - Za Sokolovnou - Suchdolská - K Drsnici - Nový Suchdol.
pozitivum vidím v tom, že se trať nevětví a neruší se tím funkce stanice Starý Suchdol, kde by mělo jezdit maximum linek - tedy i ta, co by měla jet až na Nový Suchdol a v případě větvení by uhnula už u ČZU. jinak ad Za Sokolovnou - zahrádkáři, promiňte, ale...


co tomu říkáte?

Odpovědět