T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.4.2005 11:30

a není problém spřáhnout T3L.FN + T3R.PV :-)

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:30

Martin.KT8D5 píše:Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....[/quote]
kdyz tam je problem v tom, ze predni polovina vozidla ma sedacky proti smeru jizdy - jesterky si na ne zasadne odmitaji sedat..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:29

MOp píše:samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..
Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:28

samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:27

Pepa píše:
Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 11:26

Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26

Proxy píše:
Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Hm, takže se,ale nevejde do zastávky...

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26

MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:ach jo, házim hrách na zeď... zkrátka to kátéčko je delší, celej vlak... tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
nene, nesouhlasim .. rozhodne na tom elefko bude lepe nez kacena.. mas dva vozy - dve nizke podlahy.. kt pouze jedna..
Všichni tady ale rvou, že to bude na sólech, tak co si mám vybrat, a hlavně pokud budou budou spřežený do dvojice LF+PV třeba...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 15.4.2005 11:24

Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 15.4.2005 11:26, celkem upraveno 1 x.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:13

stale je levnejsi uprava soucasneho vozoveho parku, kterouzto upravou se stari vozu temer smaze (jedna se o novostavbu) a navic se prodlouzi jeho zivotnost o dalsich 20 let. v dobe, kdy statni / mestsky rozpocet nema ani na rohlik, si myslim, ze se jedna o krok spravnym smerem.. stale je lepsi za tretinovou cenu opravit dejmetomu tedy 300 tram, nez jich 100 novych nakoupit.. kdyz efekt bude srovnatelny..

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:06

Pepa píše:Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:
viz muj prispevek nize.. budou zamestnani chozenim pul hodiny, nez se jim konecne podari neco chytit .-D

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:05

Pepa píše:
9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:
Vida další zdržování, ne je dobře že se chce vyjít vstříc nepohyblivějším lidem, ale za cenu chaosu v trmavji?? beru to u kT, to je dlouhý, bude to fajn u tý nový tramvaje(pokud to nedopadne jako pendolino, ale tomu holt asi nezábrníme -)),ale do T3? to je divný

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 11:03

9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:03

9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:02

9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
ja nevim jak ty, ale starsi a ti, kterym to jaksi moc neslape, budou nastupovat tam, kde je malo schodu.. ja k nim sice nepatriim, ale kdyz jsem byl v brne, chodil jsem prostredkem, jelikoz me proste nebavilo chodit do schodu.. a to zde bude stejne..

Odpovědět