T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 15.4.2005 11:33

Martin.KT8D5 píše:Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
Ale vejdou, taková dvojce nebude delší než kačena.
Pokud se nemýlím, tak zastávka pro 2*T je normovaná na 33 metrů.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:32

Martin.KT8D5 píše:Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
tam kam se vejde dvojice kt, nebude problem.. na barrandove take ne..

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 11:30

Martin.KT8D5 píše:Projeď se 167....
To může být výjimka, jdi se mrknout na 234 nebo na 213

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.4.2005 11:30

a není problém spřáhnout T3L.FN + T3R.PV :-)

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:30

Martin.KT8D5 píše:Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....[/quote]
kdyz tam je problem v tom, ze predni polovina vozidla ma sedacky proti smeru jizdy - jesterky si na ne zasadne odmitaji sedat..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:29

MOp píše:samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..
Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:28

samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:27

Pepa píše:
Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 11:26

Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26

Proxy píše:
Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Hm, takže se,ale nevejde do zastávky...

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26

MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:ach jo, házim hrách na zeď... zkrátka to kátéčko je delší, celej vlak... tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
nene, nesouhlasim .. rozhodne na tom elefko bude lepe nez kacena.. mas dva vozy - dve nizke podlahy.. kt pouze jedna..
Všichni tady ale rvou, že to bude na sólech, tak co si mám vybrat, a hlavně pokud budou budou spřežený do dvojice LF+PV třeba...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 15.4.2005 11:24

Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 15.4.2005 11:26, celkem upraveno 1 x.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:13

stale je levnejsi uprava soucasneho vozoveho parku, kterouzto upravou se stari vozu temer smaze (jedna se o novostavbu) a navic se prodlouzi jeho zivotnost o dalsich 20 let. v dobe, kdy statni / mestsky rozpocet nema ani na rohlik, si myslim, ze se jedna o krok spravnym smerem.. stale je lepsi za tretinovou cenu opravit dejmetomu tedy 300 tram, nez jich 100 novych nakoupit.. kdyz efekt bude srovnatelny..

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:06

Pepa píše:Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:
viz muj prispevek nize.. budou zamestnani chozenim pul hodiny, nez se jim konecne podari neco chytit .-D

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:05

Pepa píše:
9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:
Vida další zdržování, ne je dobře že se chce vyjít vstříc nepohyblivějším lidem, ale za cenu chaosu v trmavji?? beru to u kT, to je dlouhý, bude to fajn u tý nový tramvaje(pokud to nedopadne jako pendolino, ale tomu holt asi nezábrníme -)),ale do T3? to je divný

Odpovědět