To může být výjimka, jdi se mrknout na 234 nebo na 213Martin.KT8D5 píše:Projeď se 167....
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Projeď se 167....[/quote]Martin.KT8D5 píše:Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
kdyz tam je problem v tom, ze predni polovina vozidla ma sedacky proti smeru jizdy - jesterky si na ne zasadne odmitaji sedat..
Hm, takže se,ale nevejde do zastávky...Proxy píše:Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Všichni tady ale rvou, že to bude na sólech, tak co si mám vybrat, a hlavně pokud budou budou spřežený do dvojice LF+PV třeba...MOp píše:nene, nesouhlasim .. rozhodne na tom elefko bude lepe nez kacena.. mas dva vozy - dve nizke podlahy.. kt pouze jedna..Martin.KT8D5 píše:ach jo, házim hrách na zeď... zkrátka to kátéčko je delší, celej vlak... tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 15.4.2005 11:26, celkem upraveno 1 x.
stale je levnejsi uprava soucasneho vozoveho parku, kterouzto upravou se stari vozu temer smaze (jedna se o novostavbu) a navic se prodlouzi jeho zivotnost o dalsich 20 let. v dobe, kdy statni / mestsky rozpocet nema ani na rohlik, si myslim, ze se jedna o krok spravnym smerem.. stale je lepsi za tretinovou cenu opravit dejmetomu tedy 300 tram, nez jich 100 novych nakoupit.. kdyz efekt bude srovnatelny..
Vida další zdržování, ne je dobře že se chce vyjít vstříc nepohyblivějším lidem, ale za cenu chaosu v trmavji?? beru to u kT, to je dlouhý, bude to fajn u tý nový tramvaje(pokud to nedopadne jako pendolino, ale tomu holt asi nezábrníme -)),ale do T3? to je divnýPepa píše:Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu...9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.