KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 22:13

fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Ano na 3 vlakem...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 17.4.2005 22:11

fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Co třeba po železnici...

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 17.4.2005 21:53

Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 21:45

A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 21:34

MOp píše:
fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.
Hlavně tohle nemá co dělat na cestách... :roll:

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lister » 17.4.2005 21:17

Stěhování KT8 muselo být pro tu firmu celkem jednoduché. Viděl dokument ze stěhování turbíny do přístavu a to byla jiná legrace.

MOp

Příspěvek od MOp » 17.4.2005 21:13

fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 21:03

Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg

MOp

Příspěvek od MOp » 17.4.2005 20:27

PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
to maji i nektere busiky.. podle me je to radio, ale buhvi..

ano, souhlasim.. buse melo byt jako u 9030..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 20:27

PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
Já bych dal buse na každej článek, když už takhle je to silně nešťastný, hlavně že tam je pořadí, to mi jako cestjícímu dá hodně... :roll:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.4.2005 20:25

No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 17.4.2005 20:15

Ty asymetricky umístěné BUSE jsou podle mě pěkný nesmysl, proč by na zádi mělo být míň informací než vepředu :x
Ale jako klad pražské rekonstrukce vidím to, že tu z původní kačeny zbylo míň než v Brně: nové sedačky, poloptg a další vymoženosti, které jsou ale jak se zdá z větší části odfláknuté...

MOp

Příspěvek od MOp » 17.4.2005 19:33

vuz 9030 ma buse na boku v krajnich clancich. kt8d5rn2 v prvnich dvou clancich po smeru jizdy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9607
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: budník

Příspěvek od 9001 » 17.4.2005 19:06

Petr píše:
9001 píše:Informační systémy budou nainstalovány jako u vozu 9030.
Vůz 9030 nemá oboustranné informační panely...
Já se špatně vyjádřil. Umístění bude jako u vozu 9030.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: budník

Příspěvek od Petr » 17.4.2005 19:02

9001 píše:Informační systémy budou nainstalovány jako u vozu 9030.
Vůz 9030 nemá oboustranné informační panely...

Odpovědět