KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 8:54

Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.

Projiti takoveho zakona vidim jako vicemene nerealne. Zvlaste u strany s modrym ptakem. Precijen se jedna o zakaz urciteho typu podnikani a do toho nikdo nepujde.

Paklize se na to podivas o trosku vice zjistis, ze velkym problemem nadmernych nakladu jsou jeho rozmery, nikoliv hmotnost. Tudiz urcite nezanedbatelne procento nakladu stejne na silnici musi, jelikoz zeleznicni gabarit ti takovou prepravu proste nedovoli.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2401
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 23:11

Martin.KT8D5 píše:
fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Ano na 3 vlakem...
A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???

To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?

Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2401
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 23:06

m@rtin píše:No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304
Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)

To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu :!:

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 17.4.2005 23:06

Martin.KT8D5: To je otázka, jestli musí tramvaj na silnici nebo ne. To je otázka obchodní. Jestli byla rekonstruovaná tramvaj objednána vcelku a transport tak objednán, nebude dopravní firma navrhovat něco jiného. Pokud je to přepravitelné dle regulí. Jiná otázka je, proč si to neumíme opravit v Praze. Ale to se můžeme třeba ptát, proč se sem vozí benzín z Rakouska (ÖMV), když je to nebezpečné a máme tady taky rafinérie.
U přeprav nadměrů bývám málokdy, protože mým oborem jsou normální kamiony. Když ale někdy vypomáhám u nadměru s doprovodem, vždycky se najde pako, které se nacpe tam, kam nemá. Nadměrný náklad a tím spíše tramvaj s normální šířkou nezpůsobí na silnici zdržení větší než bouračka. A těch jsou na silnicích stovky a není to kvůli nadměrům. Howgh!

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 17.4.2005 22:54

Martin.KT8D5 píše:Tohle nemá co na cestě dělat je to nebezpečný jednou jsem se vlakl asi 20 kilometrů za něčim podobnym a byl sem fest nasr...
Tak proč nejezdíš vlakem?

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 17.4.2005 22:50

No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 22:36

Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
Tramvaj není nezbytný náklad který musí na cestu, pokud tento názor obhajujete asi nejezdíte autem...

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 17.4.2005 22:33

Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 22:15

Ladislav Kubera píše:Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.
Tohle nemá co na cestě dělat je to nebezpečný jednou jsem se vlakl asi 20 kilometrů za něčim podobnym a byl sem fest nasr...

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 22:13

fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Ano na 3 vlakem...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 17.4.2005 22:11

fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Co třeba po železnici...

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 17.4.2005 21:53

Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2401
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 21:45

A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 21:34

MOp píše:
fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.
Hlavně tohle nemá co dělat na cestách... :roll:

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lister » 17.4.2005 21:17

Stěhování KT8 muselo být pro tu firmu celkem jednoduché. Viděl dokument ze stěhování turbíny do přístavu a to byla jiná legrace.

Odpovědět