Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 12.5.2005 17:10

To opravdu ne, hned bych je samozřejmě napsal. Já už je viděl když sem byl v té uličce co vede od Zenklový k Delvitě (kousek pod autobusákem) a viděl sem je vlastně z boku a jely moc rychle, ani mě nenapalo se kouknout na evid. č. To je mě líto teďka.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 12.5.2005 16:56

4021 píše:Mám dotaz. Včera (středa) sem viděl vyjíždět ze zastávky Palmovka směr Kobylisy tři spojené vozy T3R.P. Samozřejmě bez cestujících, bylo okolo 12.45 a na displeji měla takovej ten trojúhelníček.

Moc by mě zajímalo co to jako mělo být? Jestli nová dodávka rekonstrukcí do Kobylis? Já nemám tušení.
Možná šlo o sunutí vadného vozu/soupravy. Pamatuješ si ev.čísla?

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 12.5.2005 16:45

Mám dotaz. Včera (středa) sem viděl vyjíždět ze zastávky Palmovka směr Kobylisy tři spojené vozy T3R.P. Samozřejmě bez cestujících, bylo okolo 12.45 a na displeji měla takovej ten trojúhelníček.

Moc by mě zajímalo co to jako mělo být? Jestli nová dodávka rekonstrukcí do Kobylis? Já nemám tušení.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 22.4.2005 18:15

Petr Ch. píše:Nouzová brzda - zadává řidič řadičem...
předpokládám poloha "pedál na podlaze" nebo "knipl na břiše"

Petr Ch.

Příspěvek od Petr Ch. » 20.4.2005 9:21

fricoolinek2 píše:Jaké brzdy se uvedou do chodu při stisknutí tlačítka "ZÁCHRANÁ BRZDA" :?:
U všech typů pouze ČB + KB + zvonec, T3RP taky písek, kdyby k tomu byla ještě EDB, tak by šla tramvaj do smyku.
EDB má delší technologickou prodlevu, takže je pro tuto funkci nepoužitelná.
Záchranná brzda - aktivace tlačítkem (nebo vybraným poruchovým stavem) - ČB + KB - používá se opravdu zřídka - oblíbená bývala kdysi v Liberci, kde byly zastávky na znamení a tlačítka ZB neměla ochranné sklo :)
Nouzová brzda - zadává řidič řadičem - EDB + KB - hojně používáno

7036
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 21.11.2003 20:10

Příspěvek od 7036 » 18.4.2005 21:35

fricoolinek2 píše:Zkoušel ji nějakej maník někdy z dlouhý chvíle aktivovat :?: :o
No samozřejmě, děle se to vcelku pravidelně (alespoň co čítám na různých DF) :P

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 18.4.2005 20:00

Béďa Trávníček píše:
fricoolinek2 píše:Jaké brzdy se uvedou do chodu při stisknutí tlačítka "ZÁCHRANÁ BRZDA" :?:
Všechny...
to není přesné, alespoň ne pro T3 + T3SU(CS) - tam se aktivuje pouze ČB + KB + zvonec + brzdová světla
elektrodynamickou brzdu to neaktivuje, pouze pokud v tu chvíli je v činnosti, tak jí to nechá dál pracovat

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 18.4.2005 18:55

Jaké brzdy se uvedou do chodu při stisknutí tlačítka "ZÁCHRANÁ BRZDA" :?:

MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 17:38

fricoolinek2 píše:A kolik je jich potřeba při ranní spičce ? 700? 800?
stav vypraveni k 7.4.2005 bez zaruky. je mozne, ze jsem se v nekterem udaji seknul :-D
linka 1 - 15 dvojic = 30 vozů
2 - 9
3 - 44
4- 22
5- 12
6- 13
7- 34
8- 26
9- 70
10-44
11-28
12-26
13-5
14-36
15-16
16-30
17-34
18-30
19-26
20-32
21-10
22-42
23-28
24-19
25-16
26-42

celkem linky - 685, jelikoz je bezne v provozu kazdy den 32 vozu kt8d5 a 19 jich je na lince 24, musim odecist zbylych 13 vozu. celkem jen linky tedy 672.

ted je nutne pripocitat vozy na x - 1xkt, 4xT a zalozni soupravu ve stresovicich = 7 vozu. dale jelikoz vozy z nocnich linek jsou jeste v dobe vyjezdu dennich na trati, je nutne zapocitat take ty, jelikoz se nedaji pouzit.. cca 20 vozu..

672+7+20 = 699 vozu cili 700 :-D

+ samozrejme existuje spravkove procento a rekonstrukce..

to sis to neumel spocitat sam?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 18.4.2005 16:02

ds píše:No nevím, pro Prahu jsou to možná nové tramvaje, ale v Brně už žádné T3SUCS neexistují, vznikly z nich T3G (TV8 se začala montovat v roce 1993, tedy 4 roky po dodávce posledních kusů), T3P, 2ks T3T (TV14) a 1 ks T3R. A mám pocit, že v Ostravě i jiných městech jsou tyto "nové" tramvaje modernizovány. Nicméně uznávám, že u Prahy s vozovým parkem přes 900 vozů je situace jiná.
A kolik je jich potřeba při ranní spičce ? 700? 800?

Uživatelský avatar
ds
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 21.11.2004 10:17
Bydliště: obydlená zatáčka mezi Prahou a Vídní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ds » 18.4.2005 11:32

No nevím, pro Prahu jsou to možná nové tramvaje, ale v Brně už žádné T3SUCS neexistují, vznikly z nich T3G (TV8 se začala montovat v roce 1993, tedy 4 roky po dodávce posledních kusů), T3P, 2ks T3T (TV14) a 1 ks T3R. A mám pocit, že v Ostravě i jiných městech jsou tyto "nové" tramvaje modernizovány. Nicméně uznávám, že u Prahy s vozovým parkem přes 900 vozů je situace jiná.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 18.4.2005 7:50

T3SU: 7001-7020 - 1982
T3SUCS: 7021-7070 - 1983
7071-7150 - 1985
7151-7190 - 1986
7191-7252 - 1987
7254-7271 - 1989
7253, 7272-7292 - 1990

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 23:01

Petr píše:
fricoolinek2 píše:To co vjede do ÚDDP by mělo vyjet jako T3 R.P, a ne žádný šudlačky s lakem :!:
Když najdeš peníze na modernizace vlastně stále ještě nových tramvají, klidně je DP poskytni :lol: A mezi námi - do dílen jezdí i T6A5 a jak z nich uděláš T3R.P opravdu nevím :lol: :lol: :lol:
T3SU jsou kolik let "nový" tramvaje ?

Oprava: Všechny klasický T3.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1937
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 17.4.2005 22:15

fricoolinek2 píše:To co vjede do ÚDDP by mělo vyjet jako T3 R.P, a ne žádný šudlačky s lakem :!:
Když najdeš peníze na modernizace vlastně stále ještě nových tramvají, klidně je DP poskytni :lol: A mezi námi - do dílen jezdí i T6A5 a jak z nich uděláš T3R.P opravdu nevím :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 21:40

Pepa píše:
9001 píše: Silně pochybuji. Všechny T3SU,které byly v dílnách přišly o sedačky 2+1.
Naposled tam byla 7006 a dělali na ní jen lak, takže sedačky zůstali.
To co vjede do ÚDDP by mělo vyjet jako T3 R.P, a ne žádný šudlačky s lakem :!:

Odpovědět