autobusy jsou do Kladna rychlejší než vlak a tenhle trend se nezmění. Nikdo neřikal nic o terminálu na dlouhé míli, zkrátka přímo A až na letiště.MOp píše:zkraceni o 10 min je dost vyrazne pri denni dojizdce nemyslis? myslis, ze po postaveni metra a terminalu na dlouhe mili tam jeste nekdo bude prestupovat? OMYL.. valna vetsina nasedne do IAD a bude..
navic by se mi kdybych byl byval kladenak libilo jet bez prestupu az do centra s moznosti prestupu na metro/tram a vyrazne rychleji nez dnes..
Doprava na letiště
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: A co TT?
No a to je právě problém, že by tady byla tendence stavět metro z Dlouhý Míle na Letiště Tunelem, i když vlastně kromě letištních budov a pár chatek v oblasti na Padesátníku tam žádná zástavba není. A to by byli vzhledem k užitku vyhozený peníze.MOp píše:povoleni km od letiste nedostane, ale dale pri dodrzeni vysky zastavby a paklize nebude pozadovat zadna protihlukova opatreni tak ano..
ale ja bych si ji tam teda nepostavil/nekoupil..
Re: A co TT?
Já také nevidím důvod ke stavění trati... Když tam už trať je a stačí je opravitMartin.KT8D5 píše:Nevidmi důvod ke stavění nové trati... když lze prodloužit metro.
Můžu ti říci, že mi více vadí soušasné hnus lomotivy typu zamračená aspol. to je teprve rámus... jinak zdravím z ulice Na dlouhém lánu... tu trať mám před oknem... a daleko horší je to dnes... už se těším až ji zdvoukolejněj a přestanou jezdit ty hnusné dieseláky... Přinese to hodně, ale to ty stejně nemůžeš pochopit, protože nechceš, jinak bys to už dávno pochopil.Martin.KT8D5 píše:Ale jdi, ono je něco jiného u toho sedět 5 dní v tejdnu po 8 hodinách než u toho spát... Jsem proti tomu vlaku protože to nenabídne nic nového. Prodloužení do Kladna jsem četl, že má hroznej význam, jelikož by to vlaky rychlodráhy udělaly o 10 minut rychleji než nejrychlejší spoj v současnosti, tomu řikám výhoda teda...
Re: A co TT?
povoleni km od letiste nedostane, ale dale pri dodrzeni vysky zastavby a paklize nebude pozadovat zadna protihlukova opatreni tak ano..Kalič píše:Vilku kilometr od letiště si nikdo nepostaví , a nevim jestli by vůbec dostal stavební povolení.
ale ja bych si ji tam teda nepostavil/nekoupil..
Re: A co TT?
Vilku kilometr od letiště si nikdo nepostaví , a nevim jestli by vůbec dostal stavební povolení.Martin.KT8D5 píše:Jistě že tunelem, aby nenarušovalo okolí od toho je to podzemka... Jako málokdo si postaví vilku trati...
zkraceni o 10 min je dost vyrazne pri denni dojizdce nemyslis? myslis, ze po postaveni metra a terminalu na dlouhe mili tam jeste nekdo bude prestupovat? OMYL.. valna vetsina nasedne do IAD a bude..Martin.KT8D5 píše:Prodloužení do Kladna jsem četl, že má hroznej význam, jelikož by to vlaky rychlodráhy udělaly o 10 minut rychleji než nejrychlejší spoj v současnosti, tomu řikám výhoda teda...
navic by se mi kdybych byl byval kladenak libilo jet bez prestupu az do centra s moznosti prestupu na metro/tram a vyrazne rychleji nez dnes..
Re: A co TT?
Jistě že tunelem, aby nenarušovalo okolí od toho je to podzemka... Jako málokdo si postaví vilku trati...Kalič píše:Tak to je hovadina, jedno normální letadlo = max 2 vagony, jenže odbavení trvá nějakou dobu, takže aktuální poptávka si myslim že pro metro není. A jak řikám vedlo by tam určitě tunelem a za tu cenu si mylsim že ten užitek mi jak moc dobrej nevychází. Metro na dlouhou Míly tam terminál, přestup na vlak busy na Plzeň, Vary atd.
Re: A co TT?
Jonáš píše:V Bangkoku (největší letiště JV Asie) trvá cesta z centra na letiště také 35 minut, prostě nemůže být letiště v centru. Ale snad se shodneme, že by na letiště měla být pohodlná doprava, což si myslím, že metro je. Neboť dokáže odvézt celé letadlo najednou.Martin.KT8D5 píše:To by bylo hrozně dlouhý... Stejně blbý jako autobusy...
Tak to je hovadina, jedno normální letadlo = max 2 vagony, jenže odbavení trvá nějakou dobu, takže aktuální poptávka si myslim že pro metro není. A jak řikám vedlo by tam určitě tunelem a za tu cenu si mylsim že ten užitek mi jak moc dobrej nevychází. Metro na dlouhou Míly tam terminál, přestup na vlak busy na Plzeň, Vary atd.
Re: A co TT?
Pardón, ale to se nevztahuje k dopravě na letiště, že? Protože si nejsem vědom toho, že by byl někde na 120 dvoukolejný úsek...Jonáš píše:Ten je pořád!MOp píše:pokud vim, tak stromovkou jiz vlaky jezdi bez problemu. kdyz jsem byl jeste maly mopicek, byl dokonce jeden usek dvoukolejny..
Jinak na letiště jedině vlakem...
Ale jdi, ono je něco jiného u toho sedět 5 dní v tejdnu po 8 hodinách než u toho spát... Jsem proti tomu vlaku protože to nenabídne nic nového. Prodloužení do Kladna jsem četl, že má hroznej význam, jelikož by to vlaky rychlodráhy udělaly o 10 minut rychleji než nejrychlejší spoj v současnosti, tomu řikám výhoda teda...MOp píše:pokud vim, tak existuje varianta, ze jsou stanice zahloubene.. pochybuji, ze 471 dela takovy hluk, ze by to lidem vadilo.. pracuji u trati a jedine co slysim je piskani lokomotiv pred navestidly (ktere by v pripade rychlodrahy samozrejme nebylo, nebot by zabzar bylo velice podobne metru a nemuselo se cekat na postaveni vexli)
Re: A co TT?
Ten je pořád!MOp píše:pokud vim, tak stromovkou jiz vlaky jezdi bez problemu. kdyz jsem byl jeste maly mopicek, byl dokonce jeden usek dvoukolejny..
Re: A co TT?
pokud vim, tak stromovkou jiz vlaky jezdi bez problemu. kdyz jsem byl jeste maly mopicek, byl dokonce jeden usek dvoukolejny..Martin.KT8D5 píše:Jsme pro metro. Tramvaje nemaj nárok a co se týče "rychlodráhy"... Tak bych byl opatrnej... Málokdo si nechá zasvinit Stromovku a jiné lokality... Když stačí pouze protáhnout metro...
pokud vim, tak existuje varianta, ze jsou stanice zahloubene.. pochybuji, ze 471 dela takovy hluk, ze by to lidem vadilo.. pracuji u trati a jedine co slysim je piskani lokomotiv pred navestidly (ktere by v pripade rychlodrahy samozrejme nebylo, nebot by zabzar bylo velice podobne metru a nemuselo se cekat na postaveni vexli)Martin.KT8D5 píše:Sorry, ale kde z lidí bude chtít byt za tratí, leda blázen...