Presne tak. Navic nasledne prelozeni terminalu z Veleslavina na Dlouhou mili paradoxne prodlouzi doby cestovani pro mimoprazske o 10 minut. (pokud tedy bude metro tak, jak to nakreslila P6) A takoveto prodlouzeni jen tak nekdo nedovoli, nebot by to byl dalsi argument pro IGK. A je treba pocitat s tim, ze techto dojizdejicich lidi bude do budoucna daleko vice, nez obyvatel cele Prahy 6.Jonáš píše:A já mám dojem, že terminál spíš bude ve Veleslavíně, neboť na Dlouhou míli se A jen tak nepodívá!
Doprava na letiště
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Terminál Veleslavín
Jeste k tem 38 mld. Za tuto cenu muzeme mit jak metro na Petriny (a treba k nemocnici Motol), tak i vlak na letiste a Kladno ...
Navic jak jsem psal, tak na metro neexistuji zadne projekty a nebyly udelany geologicke pruzkumy => tahle cena je pouze dolnim odhadem.
Jinak postaveni vlaku rozhodne nezabije prodlouzeni metra na Petriny (tak jak si to mnozi mysli). S timto prodlouzenim se pocita, a nemyslim si, ze to blokovani vlaku nejak urychli.
Neni uplne vyloucene, ze prodluzovani metra si vyzada totalni vyluku metra na Dejvickou treba na dobu 1 roku. S ohledem na to, ze nejsou hotove zadne projekty pripada v uvahu i tato varianta. A v takovem pripade by se hodne hodila paralelni (dvoukolejna) trat z Hradcanske do centra.
----------------------------------------
A je tady jeste jedna varianta, kterou prodlouzeni metro neumoznuje.
Vlakova varianta umoznuje zavest neco jako CAT ve Vidni. Tedy udelat check-in pro letiste na Masarykove/hlavnim nadrazi. To je sluzba, za kterou si leckdo rad priplati. Odbavit zavazadla uz v centru Prahy a na letiste jet nalehko.
Navic jak jsem psal, tak na metro neexistuji zadne projekty a nebyly udelany geologicke pruzkumy => tahle cena je pouze dolnim odhadem.
Jinak postaveni vlaku rozhodne nezabije prodlouzeni metra na Petriny (tak jak si to mnozi mysli). S timto prodlouzenim se pocita, a nemyslim si, ze to blokovani vlaku nejak urychli.
Neni uplne vyloucene, ze prodluzovani metra si vyzada totalni vyluku metra na Dejvickou treba na dobu 1 roku. S ohledem na to, ze nejsou hotove zadne projekty pripada v uvahu i tato varianta. A v takovem pripade by se hodne hodila paralelni (dvoukolejna) trat z Hradcanske do centra.
----------------------------------------
A je tady jeste jedna varianta, kterou prodlouzeni metro neumoznuje.
Vlakova varianta umoznuje zavest neco jako CAT ve Vidni. Tedy udelat check-in pro letiste na Masarykove/hlavnim nadrazi. To je sluzba, za kterou si leckdo rad priplati. Odbavit zavazadla uz v centru Prahy a na letiste jet nalehko.
Terminál Veleslavín
A já mám dojem, že terminál spíš bude ve Veleslavíně, neboť na Dlouhou míli se A jen tak nepodívá!Gagarin píše:8. Na Dlouhé míli se vybudej mega terminál s velkým K+R a konečnou busů ze západních Čech.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
S ostatními body souhlasím, ale tomuto prostě nevěřím.Gagarin píše:1. Rychlodráha na letiště obslouží Holešovice, Dejvice (HR), Veleslavín, Vokovice, Dědinu, Ruzyni.
8. Na Dlouhé míli se vybudej mega terminál s velkým K+R a konečnou busů ze západních Čech.
Rychlodráha nikdy nebude mít takovou kapacitu, aby mohla obsloužit čtvrtě na Praze 6 stejně kvalitně jako metro.
Stejně tak pohybuji, že by rychlodráha měla mít dostatečně atraktivní intervaly, což je podmínka výstavby fungujícího terminálu.
Nechápu tvůj požadavek na velké K+R, vždyť na tento systém stačí několik parkovacích míst díky rychlé obměně aut. (možná jsi myslel P+R, ale to je něco jiného)
Cha cha.. to se povedlo.. vsimli jste si nekdo tech fotografii k clanku? To jsou stanice rychlodrahy a oni je oznacili jako plan prodlouzeni metra A..
jeste to nazvou jako "Návrh stanic prodloužené trasy A metra"
napr. http://imgs.idnes.cz/praha/A050418_TON_ ... KA_5_V.JPG Návrh stanice Hradčanská podle nových plánů prodloužené trasy A na letiště v Ruzyni..
to psal tedy Ynteligent..
jeste to nazvou jako "Návrh stanic prodloužené trasy A metra"
napr. http://imgs.idnes.cz/praha/A050418_TON_ ... KA_5_V.JPG Návrh stanice Hradčanská podle nových plánů prodloužené trasy A na letiště v Ruzyni..
to psal tedy Ynteligent..
Pajda: Pokud by metro vedlo do Motola, chtělo by to samozřejmě nějaký přestup z tramvaje v oblasti Vypichu. Pak by to ale chtělo výtahy místo eskalátorů. Plánek u článku v iDNES ukazuje také zajímavou variantu. Kdo nasedne do metra na Bílé Hoře a pojede bez přestupu na Václavák, opíše zajímavou křivku. Mohla by se jmenovat třeba chalupoida. (To se nevysmívám, to je jen trocha humoru).
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
vedení tras je politika, ale některé varianty, které sem viděl byly zcela nesmyslné. Taová stanice Vypich by byla jistě hojně využívána.Ladislav Kubera píše:.................. Klikatící se metro mi taky nepřipadá pro letiště ideální a přes Motol už vůbec ne. Ale trasa A přes Petřiny do Liboce se objevovala v prognózách už v době výstavby trasy I.C. ................
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Pokud si dobře pamatuju, co bylo o prodloužení metra A řečeno, tak v první skončí metro u motolské nemocnice. A pak by se teprve mělo stavět dál. Není tedy vyloučena ani varianta prodloužení směrem na Zličín. Vše je ve velmi vzdáleném časovém horizontu, do doby zahájení výstavby se vystřídá několikrát vedení města, takže kdoví jak to nakonec bude.
Nemohu se ubránit dojmu, že tzv. rychlodráha by měla být doplněna prodloužením metra minimálně na Petřiny, aby se Kulaťák a zejména Hradčanská nezahltily. Dnešní zpráva iDNES-
http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?r=prah ... n&r2=praha -sice potvrzuje pouze metro, ale bůhví, co přinesou následující roky. Nechci se zastávat zastupitelů Prahy celé i 6, nemám o politicích valné mínění. Tady je ale trochu chápu. Kdyby se teď prosadila dráha, výstavba metra na Praze 6 je u konce. Když se prosadí metro, přestavba Buštěhradky zcela zabitá není. (To je můj dojem, prosím!). Klikatící se metro mi taky nepřipadá pro letiště ideální a přes Motol už vůbec ne. Ale trasa A přes Petřiny do Liboce se objevovala v prognózách už v době výstavby trasy I.C. Co se týče financování, víme o tom velký kulový. Tyhle starosti bych nechal těm voleným kouzelníkům v palácích, na daních si platíme dost.
http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?r=prah ... n&r2=praha -sice potvrzuje pouze metro, ale bůhví, co přinesou následující roky. Nechci se zastávat zastupitelů Prahy celé i 6, nemám o politicích valné mínění. Tady je ale trochu chápu. Kdyby se teď prosadila dráha, výstavba metra na Praze 6 je u konce. Když se prosadí metro, přestavba Buštěhradky zcela zabitá není. (To je můj dojem, prosím!). Klikatící se metro mi taky nepřipadá pro letiště ideální a přes Motol už vůbec ne. Ale trasa A přes Petřiny do Liboce se objevovala v prognózách už v době výstavby trasy I.C. Co se týče financování, víme o tom velký kulový. Tyhle starosti bych nechal těm voleným kouzelníkům v palácích, na daních si platíme dost.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Martin
Je vidět, že Martin vůbec nereaguje na pádné argumenty odpůrců. Potom ale nechápu proč v té diskuzi pokračuje. Pokud nechce čestně bojovat, měl by sám toto téma opustit. Také nechápu, jak by elektrifikovaná čistá trať měla zasvinit Stromovku.