Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 21.4.2005 15:00

Tom píše:Mimochodem už se blíží květen, takže Plzeň by se zanedlouho měla pochlubit co vyrobila. V červnu má přijít další kus a v prosinci třetí tramvaj.
Doporučuji přečíst diskuzi na K-report.net
Jenki, který mívá dobré informace (sice tentokrát jen z plzeňských hospod :wink: ) tam píše, že škodovka bude ráda, pokud dodrží smlouvu a stihne homologaci prvních dvou kusů do konce tohoto roku, páč poršetry jsou teprve ve fázi svařování prvních částí. Což potvrzuje moje předchozí (neveřejné) informace.

Já trvám na svém názoru: Poršetry vyjedou na světlo nejdříve v září, proto se já začnu zneklidňovat, až pokud je neuvidím do října na kolejích.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 22.4.2005 9:17, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 21.4.2005 14:34

Mimochodem už se blíží květen, takže Plzeň by se zanedlouho měla pochlubit co vyrobila. V červnu má přijít další kus a v prosinci třetí tramvaj.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.4.2005 16:42

Připomeneme si vzhled vozu 8-)

anitra 14T+
Obrázek

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 12.4.2005 14:56

Martin.KT8D5 píše:No a nebude "to" nový taky ohebnější díky tomu, že bude mít více kloubíků?
(-X Počet kloubů sám o sobě nepřispívá k vyšší ohebnosti.
Např. Vektra určitě není ohebnější než Astra.

BTW zajímavý terminus-technicus, ?ohebnost tramvaje? :wink:

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 12.4.2005 13:42

Proxy píše:
Martin.KT8D5 píše:Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...
Poršetra bude sice delší než Astra, ale na tom vůbec nezáleží, protože jde hlavně o vzdálenost podvozků a ta bude kratší.
No a nebude "to" nový taky ohebnější díky tomu, že bude mít více kloubíků?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 12.4.2005 12:31

Martin.KT8D5 píše:Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...
Poršetra bude sice delší než Astra, ale na tom vůbec nezáleží, protože jde hlavně o vzdálenost podvozků a ta bude kratší.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 18:01

tramvajak píše:
slimman píše:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy. :)
Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 11.4.2005 17:56

tramvajak píše: Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
V Olomouci je to neni z duvodu, ze by tam Astra neprojela, ale z duvodu velmi spatneho stavu trati pres mesto. Oficielne si nechcou nicit tyhle vozy na trati pres centrum. Neoficielne je to tlak na mesto typu: "potrebujeme penize na opravu trati, abysme mohli nasadit pres centrum astry". Co se tyce pomeru (=trasovani) trati pres mesto, tak zde s astrou nejsou problemy.
V pripade mimoradnych odklonu tudy astry normalne jezdi.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 11.4.2005 15:38

tramvajak píše:Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Cožpak o to, nejspíš tam projede i s míjením, ale neotočné podvozky a ostré oblouky...

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.4.2005 15:19

slimman píše:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy. :)
Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 11.4.2005 15:01

Tombus píše:22? :shock:

Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..:D
Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy. :)

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 14:08

Martin.KT8D5 píše:se nediv ze strašnic na ni neni daleko a je to linka docela důležitá a jedoucí hodně centrem...
no a hlavne zahradni mesto je pro nizkopodlazni tram dulezite, nebot tam nic jineho krom busu neni....

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 14:06

Tombus píše:22? :shock:

Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..:D
se nediv ze strašnic na ni neni daleko a je to linka docela důležitá a jedoucí hodně centrem...

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 11.4.2005 13:48

22? :shock:

Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..:D

MOp

Re: klimatizace

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 11:19

Kaštan píše:Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..
paklize bude klima vubec fungovat, nejsou pro ni okna zdaleka tak velky problem, jako otevirani dveri na zastavkach..

Odpovědět