Moderátor: TRAM-FÓRUM
pawel napsal:jenže pořád je to víc míst k sezení. kolik by bylo sedaček v T3, kdyby byly zády k oknu? samozřejmě daleko více. stejně jako bylo víc místa k sezení v T1 oproti T3.
(nejsem proponent podélného sezení, jen souhlasím s tomem v tom, že počet sedaček v T3P je tristní)
9001 napsal:Tom napsal:9001 napsal:Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje
Ale to je už starý šrot...I když T3 a další všelijaké modifikace také...
Ale i nové série M1 popř. 87-71M mají téke ve střední části podélné sezení.
Tom napsal:9001 napsal:Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje
Ale to je už starý šrot...I když T3 a další všelijaké modifikace také...
fricoolinek2 napsal:Tom napsal:fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???
Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky...
Samozřemně by byl tu zasejc problém s ranní špičkou, přece jenom se do 2+1 vejde o něco míň lidí![]()
![]()
Tom napsal:fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???
Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky...
MOp napsal:to je dnes? nebo ktery den?fricoolinek2 napsal:Tahle fotka hovoří za vše
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků