T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 10.5.2005 10:44

Gagarin píše:Vyjímečně :-) s tebou nesouhlasím. U Santusických esůček je stav mizerný už péo několika týdnech po celkové opravě (PO). Naopak u Vokovických po PO vozech je vidět pravidelná údržba. Ve strašném stavu, typickém pro vozy řady T3SU, jsou ale vozy bez PO.
Co to meleš? Některá Strašnická SU či SUCS jsou v lepším stavu než Vokovické SUCS :!:


ad Karotka: 7127 má skoro čtverečky místo kol, nedávno jsem s ním jel a je to horší než automatická pračka při ždímání :lol:

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 09.5.2005 19:48

Tom píše:
Karotka píše:Kdo jste z Vokovic, zařiďte, ať se spraví 7127! Dneska jsem s ní jel jednu zastávku a mám takovej pocit, že ten vozejk mele z posledního: jako by místo nápravových převodovek měl drtiče kamenů a při rozjezdu viditelně nadskakuje!!!
Nebyl to spíše vůz 7121? To je krám největší...
Jezdím tramvajemi hlavně večer a poslední dobou mám pocit že stav vokovického tramvajového parku hodně upadá... brzy dožene rozdrncané strašnice. To se o ty tramvaje nikdo nestará?
Vyjímečně :-) s tebou nesouhlasím. U Santusických esůček je stav mizerný už péo několika týdnech po celkové opravě (PO). Naopak u Vokovických po PO vozech je vidět pravidelná údržba. Ve strašném stavu, typickém pro vozy řady T3SU, jsou ale vozy bez PO.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 09.5.2005 18:03

Karotka píše:Kdo jste z Vokovic, zařiďte, ať se spraví 7127! Dneska jsem s ní jel jednu zastávku a mám takovej pocit, že ten vozejk mele z posledního: jako by místo nápravových převodovek měl drtiče kamenů a při rozjezdu viditelně nadskakuje!!!
Nebyl to spíše vůz 7121? To je krám největší...
Jezdím tramvajemi hlavně večer a poslední dobou mám pocit že stav vokovického tramvajového parku hodně upadá... brzy dožene rozdrncané strašnice. To se o ty tramvaje nikdo nestará?

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 09.5.2005 17:53

Kdo jste z Vokovic, zařiďte, ať se spraví 7127! Dneska jsem s ní jel jednu zastávku a mám takovej pocit, že ten vozejk mele z posledního: jako by místo nápravových převodovek měl drtiče kamenů a při rozjezdu viditelně nadskakuje!!!

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 05.5.2005 21:32

9001 píše:
Gagarin píše:A byla by nějaká fotka?
V knize Tatra 40 let tramvají T3
A repro z ní?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9674
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 05.5.2005 20:08

Gagarin píše:A byla by nějaká fotka?
V knize Tatra 40 let tramvají T3

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 05.5.2005 19:22

9001 píše:
Phabbey píše:Měl střední dveře užší než krajní, jiný interiér (jiný design, sedadla 2+1).
Dveře byly v provedení T2 a měla přetáčecí transparent i v zadním čele.
A byla by nějaká fotka?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9674
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 05.5.2005 18:55

Phabbey píše:
Gagarin píše:Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?
Měl střední dveře užší než krajní, jiný interiér (jiný design, sedadla 2+1).
Dveře byly v provedení T2 a měla přetáčecí transparent i v zadním čele.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 05.5.2005 18:52

Gagarin píše:Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?
Měl střední dveře užší než krajní, jiný interiér (jiný design, sedadla 2+1).

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 05.5.2005 18:32

Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?

MOp

Re: T3A

Příspěvek od MOp » 26.4.2005 13:48

trvam na tom, ze se uvidi co to bude az po odstrojeni.. proto rikam, ze bych si tim cislem 8300 nebyl stoprocentne jist .-D

ano mas pravdu, jsou vozy, co vypadaji jeste hur :-(

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 13:43

MOp píše:
tramvajak píše: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(
Ale MOpe, přál bych ti vidět vůz T3 po čtyřiceti letech provozu v našem hlavním městě, po odstrojení a demontáži bočnicových plechů. To bys valil bulvy! Nějaká díra ve schodu a koroze na bočnicovém plechu či u nadokenního žlábku ještě není důvodem k autogenozi. Co říkáš např. na: http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/06.jpg nebo chceš-li pohled ze předu... http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/07.jpg ? Evidentně by stačil člověk alá zesnulý herec Jiří Růžička a odpadly by schody celé! Přitom na fotkách je dnešní 8211. Oficiálně se s ním zatím počítá právě na 8300.

MOp

Re: T3A

Příspěvek od MOp » 26.4.2005 13:32

tramvajak píše: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 13:04

9001 píše:Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.
Mno a stejná situace tu byla i v lednu. Tou dobou navíc vypršela smlouva DP-ED s CEGELECem a navíc vůz měl na stanovišti vadnou sedačku. Jelikož se ale vyměnila, tak se ještě nechal v provozu. Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9674
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od 9001 » 26.4.2005 13:00

tramvajak píše:
Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. 8-) Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( :?: )).
Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.

Odpovědět