Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 26.5.2005 11:30

Mě se zas líbí to, jak se obrovskou rychlostí rozpadá krátký úsek starých panelů na Národní třídě. To bude podle mě už zanedlouho nutné zreko. Havně, že se minulý rok ušetřilo pár milionů... (To samé v Nádražní před Andělem, ale tam to ještě není tak akutní.)

Jonáš

Lehovec

Příspěvek od Jonáš » 26.5.2005 10:46

Dnes začala rekonstrukce vnitřní koleje obratiště Lehovec, linka 3 manipuluje na střední koleji, ale nástupní má na vnitřní. Moc hezké.

Návštěvník

Re: proboha

Příspěvek od Návštěvník » 14.5.2005 7:55

Honzík píše:To zase bude výluka na spořilov? Proč se tam pořád něco děje?.
Teď se bude pro změnu rekonstruovat již téměř historické trolejové vedení mezi Synkáčem a Michelskou. Kdyby měl podnik peníze...

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

proboha

Příspěvek od Honzík » 13.5.2005 23:57

To zase bude výluka na spořilov? Proč se tam pořád něco děje? Já bych to zrekonstruoval celý na dlouho a bylo by.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 11.5.2005 20:44

Nevíte něco podrobnějšího o té výluce Náměstí Bratří Synků- Spořilov i co se týče NAD??! :D

Jonáš

Opravy

Příspěvek od Jonáš » 27.4.2005 12:08

Dnes se udržuje i na Libeňském mostě a na tramvajové křižovatce Vápenka

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 27.4.2005 11:44

MOp píše:praci v noci nedovoluji hygienici a casto je to jen formalni a kvuli blbostem. :-(
Zvláštní, že jsem svářeče na Gorkáči za sjezdovou výhybkou DC viděl také minulý čtvrtek okolo 23. hodiny večerní.

MOp

Příspěvek od MOp » 27.4.2005 11:15

KM píše:Dnes mezi 8,15 a 8,30 po cestě l.č. 14 byly 3 posádky svařovacích (nebo jakých) vozů v plné práci. Na Těšnově, na křiž. Havlíčkova-Na poříčí a na Senovážném nám. Na první pohled chvályhodné,že se starají, na druhý méně: To byly hned tři akutní závady najednou a tak blízko u sebe? Nebo spíš mají údržbáři pracovní dobu shodnou s pracovní dobou cestujících a tak prudí a zdržují v době špičky, místo aby opravovali pěkně v noci?
potvrzuji tuto informaci. jen doplnim, ze na krizovatce havlickova se toto (navarovani srdcovek) delo jiz vcera. na tesnove to vypadalo na vymenu leve vymeny rozjezdove vyhybky od vltavske.

nejak se ten zvyseny provoz tram souprav v tomto smeru musel projevit..

praci v noci vetsinou nedovoluji hygienici a casto je to jen formalni a kvuli blbostem. :-(
Naposledy upravil(a) MOp dne 27.4.2005 12:12, celkem upraveno 1 x.

KM

Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KM » 27.4.2005 11:02

Dnes mezi 8,15 a 8,30 po cestě l.č. 14 byly 3 posádky svařovacích (nebo jakých) vozů v plné práci. Na Těšnově, na křiž. Havlíčkova-Na poříčí a na Senovážném nám. Na první pohled chvályhodné,že se starají, na druhý méně: To byly hned tři akutní závady najednou a tak blízko u sebe? Nebo spíš mají údržbáři pracovní dobu shodnou s pracovní dobou cestujících a tak prudí a zdržují v době špičky, místo aby opravovali pěkně v noci?

Odpovědět