T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Kamera

Příspěvek od Kamera » 30.4.2005 10:29

tramvajak píše:
Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.
Po technické úpravě to jde, v Liberci u vozů T3m (např. 58, 62 ...) po velké prohlídce lze ovládat osvětlení (vnitřní i vnější) a topení v řízených vozech z vozů řídících.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:43

Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.4.2005 14:41

tramvajak píše:
Gagarin píše:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...
V klasických T3 a klonech to nejde, že?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:38

Gagarin píše:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.4.2005 14:37

Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:31

Proxy píše:
tramvajak píše:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.
Rolety mě osobně nechybí, pořád jezdím s brýlemi. :lol: Ale teď vážně - Sice poskytují větší stín, nežli stínítka, na druhou stranu je u nich problém ten, že docela blbne navíjení. Proto bych s nimi byl raději opatrný. No a k dýlce toho seznamu - tolik věcí by se dalo ještě zlepšit, ale já zde vyjmenoval jen to, co preferuji nejvíce.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 29.4.2005 14:26

tramvajak píše:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.

MOp

Příspěvek od MOp » 29.4.2005 14:17

tramvajak píše:Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. ....
je to sice pekny seznam, ale ja na prvnim miste vidim problem s rezanim dveri..

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:04

pawel píše:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".
Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
zámečky krytů dveřních pohonů 8211-45,8301-90
uchycení fabionů v interiéru všechny T3R.P a T3R.PV
potíže s hrazdou 8211-45, jinak individuálně
potíže se stěračem na pomocném stanovišti 8211-45, jinak individuálně
uchycení lemovky zadního BUSE všechny T3R.P a T3R.PV
zpevnění zadního obkladového panelu všechny T3R.P a T3R.PV
tlačítka s neodnímatelnými kroužky individuálně starší vozy
zpevněný (zdrsněný) panel řidiče 8211-45 vyjma 8242
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
úprava systému náporového větrání všechny T3R.P a T3R.PV
Některé jsou možná zbytečnosti, ale je tam několik (podle mě) důležitých úprav.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 28.4.2005 20:18

fricoolinek2 píše:
Dufolin píše:dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.
A kolik erpéček vlastně ještě půjde do Kobylis ?
No až se tam nevejdou tak tam přestanou jezdit :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.4.2005 20:10

Dufolin píše:dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.
A kolik erpéček vlastně ještě půjde do Kobylis ?

Dufolin

Příspěvek od Dufolin » 28.4.2005 19:49

dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 28.4.2005 11:04

Neral píše:V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
BTW pokud se dobře pamutuji na typový výkres, Poršetry budou mít podélné uspořádání sedaček v kombinaci se příčnými sedačkami 2+2.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 27.4.2005 23:02

ds píše:Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...
No, v případě plnější tramvaje sedačky 2+1 kapacitu docela omezují. Ale tak plné tramvaje, aby to byl skutečně problém, opravdu v Praze nějak moc časté nejsou. A kde jsou, tam by být neměly, což je potřeba řešit větším počtem spojů (a ne velkou kapacitou na úkor pohodlného cestování). V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
Kdy ale nastává skutečný problém, jsou krizové situace, jako povodně, kdy se v linkách jako X-A, X-B, ale i dalších hodil každý centimetr čtvereční volného místa.
Ale i přesto jsem pro sedačky 2+1 - v běžné dopravě by to hodlí určitě zvedlo, společně s počtem spojů, odpovídajícím vytíženosti dané trasy.

Uživatelský avatar
ds
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 21.11.2004 10:17
Bydliště: obydlená zatáčka mezi Prahou a Vídní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ds » 27.4.2005 21:16

Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...

Odpovědět