RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 15.8.2005 11:54

Ze strany DPMB byly podminky pro schvaleni splneny. Problem je v tom ze podle pozadavku DU je mely splnit oba provozovatele. Proto se pokusne delal vuz 1803 , jestli by to nestacilo odjezdit u nas :( . Pritom staci nechat udelat v Prasu zakladni reko (castka tusim 3 miliony) a najezdit km. Vozy pak dostanou typovy a muzou jezdit. Jestli si je pak praha necha predelat na RT6N1.RP*** tak to uz je jeho vec . Ale 7 NP vozu by mohlo vyjet. Software je odladeny a vyzkouseny. Puvodne jezdil v 1803,pak byl pokusne prenesen do 1801 a bez problemu jezdil i ten vuz. Na lince byly denne a cely smeny. Mozna by to chtelo na moment utlumit tu megalomanii v reko a zacit uvazovat. Co je vyhodnejsi. Nechat stat 4 vozy a pak s jednim plnit kompletni typovy zkousky, nebo zrekonstruovat jeden , odjezdit km a na druhym s vymenou vyzbroje , hydrauliky ... pak odjezdit jenom km pro schvaleni zmeny ?

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 15.8.2005 11:45

Podvozky pod stredni clanek by se dali koupit od Alstomu (vyrobce tramvaji, ktere byly vzorem pro RT6). Jejich zabudovani by ale nejspis znamenalo predelat stredni clanek. A taky je otazka, kolik by to stalo.

A je treba uvazit, ze vozidlo neni schvalene => jakakoliv vyznamna zmena by mohla znamenat nutnost zahajeni uplne novych typovych zkousek. Ze strany DPMB je snaha, aby se splnily podminky pro dokonceni typovych zkousek zapocatych CKD.

Navic je treba vzit v uvahu, ze pro uplne nove typove zkousky by se nejspis museli udelat jeste nejake dodatecne upravy, ktere by to zase prodrazili. Nehlede na to, ze typove zkousky taky nejsou zadarmo. Ve vysledku by bylo levnejsi koupit 4 vektry (Skoda) nebo treba citadisy (Alstom) (- vozy stejne konstrukce jako RT6, akorat za pouziti kvalitnich soucastek).

RT6 ma u nas jedinnou nadeji, a to dotahnout do konce rozdelane typove zkousky. Druha moznost je odprodej do Poznane, ale tomu nejspis brani podminky (nemale) statni dotace na nakup techto vozu.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Vy naděláte

Příspěvek od Honzík » 14.8.2005 12:37

Kdyby chtěli, tak to již je v provozu, ale jsou líní s tím něco dělat. ČKD musela krachovat, když dodávala na trh v polovině 90. letech typ řady T a byla zadlužena ještě z před revoluční dobou.

DPmPET

RT6N1

Příspěvek od DPmPET » 13.8.2005 21:29

Bohužel máš pravdu!!! 8-)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1

Příspěvek od PvvS » 13.8.2005 21:29

DPmPET píše:Já bych věděl co s nima.Vyházet ty ******* podvozky,nahradit standartníma podvozkama TATRA.Vyhodit ten sowtver , a dát tam do nich nějakou inteligentní výbroj(nejlépe asynchroní) 8-)
Hmm krajni podvozky jsou podvozky tatra. Stredni podvozek nejni cim nahradit. Vymena vyzbroje znamena preorat celou strechu, pac kontejnery sou do ni zapusteny. To stejny pri vymene hydrauliky brzd. A RT6 se da provozovat i se stavajici vyzbroji. Vyzkouseny software ma DPMB ve vozech 1801 a 1803 . Nejvetsi problem je staticky menic, coz by se dalo vyresit jeho vymenou.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 13.8.2005 21:19

V čem je velký problém, že RT6 je takový pomyslný hozený neplavec do vody. ČKD bohužel zkrachovalo a už nemohlo vychytat chyby.

DPmPET

RT6N1

Příspěvek od DPmPET » 13.8.2005 21:16

Já bych věděl co s nima.Vyházet ty ******* podvozky,nahradit standartníma podvozkama TATRA.Vyhodit ten sowtver , a dát tam do nich nějakou inteligentní výbroj(nejlépe asynchroní) 8-)

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 07.6.2005 15:26

Hlavní problémy jsou přeci s brzdama na středním podvozku tak by mě zajímalo co s tím v Parsu vymýšlí...navíc by měly Brno a Praha najít nějakou společnou-hlavně finančně-rozumnou cestu nebo se RT6 nedočkáme nikde...bo pokud vím ke schválení je nutné stejné reko a nějaké ty kilometry bez poruchy v obou městech a doteď to brzdila a brzdí hlavně Praha pač v Brně o zprovoznění zájem je...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.5.2005 21:42

Petr píše:
Tom píše:A další ostuda :) Po KT8D5RN... a anitře14 :o)

Jakpak to vypadá tady? Už by to také mělo být pomalu ale jistě hotovo nebo ne?
Hovoří se o prosinci 2005 (zatím)
no nazdar... to by mě zajímalo co všechno s ní dělají... je také možné, že v těch dílnách probíhá pouze každodenní rituál :lol: . Kde se přítomní modlí aby se to ještě více neporouchalo...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.5.2005 21:33

Tom píše:A další ostuda :) Po KT8D5RN... a anitře14 :o)

Jakpak to vypadá tady? Už by to také mělo být pomalu ale jistě hotovo nebo ne?
Hovoří se o prosinci 2005 (zatím)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.5.2005 21:12

A další ostuda :) Po KT8D5RN... a anitře14 :o)

Jakpak to vypadá tady? Už by to také mělo být pomalu ale jistě hotovo nebo ne?

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 29.4.2005 9:55

Včera jsme viděli na Pankráci RT6, jak tam stojej. Uvnitř je znát, že se s nima nejezdí. Bylo to moooc smutný pokoukání.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.4.2005 14:17

fricoolinek2 píše:Admin-Petr nějakou aktualitu o RT6 náhodou neví (třeba, jestli se něco neobjevilo na intrnanetu DP)
Sice nejsem Petr, ale na intranet DP se koukám poměrně často. Mohu tak říci, že kromě prezentace v pdf a textovýho souboru (jinde n DF) tam víceméně nic není.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.4.2005 17:17

Martin.KT8D5 píše:
9001 píše: Ani z Parsu to nemusí vědet přesně,protože se vždy může něco přihodit. Jako příklad může být to rozbité sklo.
Myslim, že by se stejně odpovědi nedostalo, co třeba výrobní tajemství :wink:
Admin-Petr nějakou aktualitu o RT6 náhodou neví (třeba, jestli se něco neobjevilo na intrnanetu DP)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 08.4.2005 17:13

fricoolinek2 píše:A to není možný se na to jak je to s RT6 zeptat někoho přímo z PARSU :?:
Ani z Parsu to nemusí vědet přesně,protože se vždy může něco přihodit. Jako příklad může být to rozbité sklo.

Zamčeno