KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 30
- Registrován: 15.1.2004 14:17
- Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.
Žádný ev. č. na ní není!!! Jinak dneska byla na zkušební jízdě na Palmovce - zkoušeli, jestli byla odstraněná závada nebo ne. (DP chtěl zakrytovat podvozky plechem 1,5mm, ale Pars dal 1mm. Při jízdě rezonovaly a vydávaly příšerný zvuky, což je přesnej opak původně zamýšlenýho významu. Aby se nemuseli dělat nový, tak tyhle minulej tejden sundali a nastříkali nějakym speciálnim sajrajtem... ...a při tý příležitosti se dodělali i ty kousky na prostředek.)
Naposledy upravil(a) IGBT dne 09.5.2005 22:42, celkem upraveno 1 x.
9001 píše:To sice ano,ale DP si asi udělá vlastní vyhlášku´.
Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...original citace jenkiho na k-repu píše:- Pravděpodobně od 1.7. t.r. odpadá - chystaná novela
vyhlášky (číslo jsem zapomněl ) nechává rozsah přeškolení na jiný typ na
provozovateli drážní dopravy. "Řidičáky" budou pouze tyto : tramvaj,
trolejbus, lanofka, vlak parní, vlak elektrický a vlak motorový
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
To sice ano,ale DP si asi udělá vlastní vyhlášku´.adam_r píše:Dle informace Jenkiho na k-report.net (sekce tramvaje v Olomouci) od 1.7. vstupuje v platnost nova vyhlaska drazniho uradu, a nebudou se jiz dale rozlisovat ridicske prukazy pro konkretni typ vozu.
=> Z pohledu drazniho zakona budou moci s NP kachnou jezdit vsichni, kdo maji opravne ni ridit tramvaj v CR.
Nevim, kam to napsat, ale sem to taky vpodstate patri, nebot se to v souvistlosti s NP kachnou resilo.
Dle informace Jenkiho na k-report.net (sekce tramvaje v Olomouci) od 1.7. vstupuje v platnost nova vyhlaska drazniho uradu, a nebudou se jiz dale rozlisovat ridicske prukazy pro konkretni typ vozu.
Bude vydavan pouze ridicsky prukaz "tramvaj" pro vsechny typy tramvaji. Mira proskoleni na jednotlive typy bude ponechana na konkretnim provozovateli.
=> Z pohledu drazniho zakona budou moci s NP kachnou jezdit vsichni, kdo maji opravne ni ridit tramvaj v CR.
Dle informace Jenkiho na k-report.net (sekce tramvaje v Olomouci) od 1.7. vstupuje v platnost nova vyhlaska drazniho uradu, a nebudou se jiz dale rozlisovat ridicske prukazy pro konkretni typ vozu.
Bude vydavan pouze ridicsky prukaz "tramvaj" pro vsechny typy tramvaji. Mira proskoleni na jednotlive typy bude ponechana na konkretnim provozovateli.
=> Z pohledu drazniho zakona budou moci s NP kachnou jezdit vsichni, kdo maji opravne ni ridit tramvaj v CR.
To je k ručnímu stahování pantografu, někde v tramvaji je ukrytá taková klika, která se na to nasadí a pak se ptg stáhne dolů....Venca píše:Ještě k té 9025. V pondělí jsem s ní jel a všim jsem si na stropě v článku A jakéhosi zařízení či co (viz foto). Můžete někdo napsat co to je a k čemu to slouží?