Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 19.5.2005 9:42

dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..

kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 19.5.2005 9:39

dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
BKV jsou určitě nejrychlejší a nejlevnější tam, kde už BKV byly. Když chci klasickou stavbu, znamená to vybrat podloží do hloubky, většinou asi i předělat kanalizaci apod. Klasická stavba se většinou dělá aspoň 2 měsíce. Jediná výjimka, která mě napadá, je těch pár metrů u Lazarské od Myslíkovy - tam to stihli asi za 10 dní.
Co se týce Olašanské, tak ta je tuším z roku 1966, příští rok tedy oslaví čtyřicítku a už má na nějaké ty problémy docela nárok.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 19.5.2005 9:18

Fořtík píše:
9001 píše:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost
neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 18.5.2005 22:56

9001 píše:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 20:40

Petr píše:Výluka odložena na září 2005!
Nynější termín je (jak už psal Radek) 19.9.-8.10. Tak uvidíme, kolikrát se to ještě změní...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.5.2005 20:34

TN píše:
Pepa z Nuslí píše: bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:
By bylo rádo spousta lidí. Nebo aspoň zbrousit :idea:
Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.

TN

Příspěvek od TN » 18.5.2005 20:29

Pepa z Nuslí píše: bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:
By bylo rádo spousta lidí. Nebo aspoň zbrousit :idea:

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 16:36

Petr píše:
Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
Výluka odložena na září 2005!
no aby to nedopadlo jako lono - taky se stále posouval termín, až se to zrušilo :D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 18.5.2005 13:28

Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
Výluka odložena na září 2005!

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 18.5.2005 12:52

TN píše:
9001 píše: BKV tam nejsou ve špatném stavu :!:
No, měl jsem pocit, že se bude jednat o výměnu již prehistorického trol. vedení. Neručím za to, pokud se občas zalepí nějaká díra v BKV.
bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:

TN

Příspěvek od TN » 17.5.2005 21:27

9001 píše:
MOp píše: zkus hadat, muzes jenom jednou..
BKV tam nejsou ve špatném stavu :!:
No, měl jsem pocit, že se bude jednat o výměnu již prehistorického trol. vedení. Neručím za to, pokud se občas zalepí nějaká díra v BKV.

Martin

Příspěvek od Martin » 17.5.2005 20:36

Souhlas! Čtyřka s třicítkou jezdí ve všech provozních obdobích víceméně v prokladu, takže k blokování naštěstí moc nedochází 8-)
Naposledy upravil(a) Martin dne 17.5.2005 22:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Re: Zvonařka

Příspěvek od dušan » 17.5.2005 16:38

6432 píše:
Jonáš píše:Našel by se nějaký odvážný tramvaják, který by mě provezl trojúhelníkem Zvonařka, i když je neustále pod dohledem dispečerů? :oops: Pokud ano, prosím, sz! :wink: Předpoklad je linka 4 či 30 :lol:
Včera se to na Zvonařce hemžilo fotografy, a v jedné tram dokonce opravdu tramvaják couval s někým dalším v oranžové bundě..... nevím kdo. Dobré bylo, když jedné tramvajačce nešly otevřít dveře u T6ky a šla jí pomoct jiná (obě motol). Ale řekl bych, že na Zvonařku jsou 2 tramvaje ukončené příliš. Vzájemně si bohužel překážejí. A také byl dobrý jeden "chytrý" gumokolař, který pokynoval tramvaji, že může couvat, aby mohl projet do Záhřebské, ale nenapadlo ho, že nemůže couvat, protože v ulici U Zvonařky stále stojí předchozí tram. Došlo mu to asi po 2 minutách.... :lol: :lol: :lol:
o tom, že by si tram na zvonařce nemůže být řeč, protože když se jezdí dle jř, tak tam zůstává čas na manipulaci a člověk se nehoní. vím o čem píšu, byl jsem tam a s nikým jsem si nepřekážel, protože když jsem přijel, v klidu jsem nechal vystoupit lidi, došel dozadu a připravil se k manipulaci. po odjezdu tram přede mnou jsem pomalu a klidně couvnul, v pohodě došel dopředu a v klidu odjel. mezitím přijela jiná tram a taktéž byl řidič v pohodě. jaké překážení???

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 17.5.2005 11:42

MOp píše:
Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
zkus hadat, muzes jenom jednou..
BKV tam nejsou ve špatném stavu :!:

MOp

Příspěvek od MOp » 17.5.2005 10:20

Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
zkus hadat, muzes jenom jednou..

Odpovědět