Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9578
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 19.5.2005 15:46

Jenže ty dvě reko panelů,se přece jenom trochu víc ztratí v ročních součtech něž jedna dražší reko.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 19.5.2005 13:14

MOp píše: alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.
Pokud se pouziji zadlazbove panely (namisto dlazby, nebo asfaltu) jako jsou v Brne, tak je rychlost vymeny priblizne stejna jako u BKV. Estetika je podobna jako u BKV, ale z technickeho hlediska to ma vsechny kladne vlastnosi klasiky - mensi hlucnost, lepsi moznost opravy, lepsi rozlozeni hmotnosti projizdejiciho vozu (=mene propadu trati a lomu kolejnic). K tomu moznost vlozeni kolejoveho prejezdu behem jednodenni vyluky.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 19.5.2005 11:46

dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
Zrovinka včera jsem toto téma sáhodlouze rozebíral s povolaným človíčkem :lol: . Zjednodušeně tedy vychází toto: pokud již někde panely BKV jsou, je při rekonstrukci náhrada klasickým svrškem na pražcích ze zákrytem (dlažba, asfalt) cca 2x tak dražší než výměna za nové panely BKV. K tomu vsuvka, i když je náhrada klasickým svrškem dražší, ten by měl víceméně bez problémů (při dnešním stavu technologií) vydržet cca 30 let, což panely BKV ani náhodou.
No a při náhradě původní klasické konstrukce tratě, případně při novostavbě z panelů BKV jsou tyto cca 1,5 dražší než klasický svršek.
V této souvislosti je proto zarážející, že přeložka u Bulhara dostala dražší panely BKV.... Asi jich měly v panelárně moc :lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 19.5.2005 10:43

dušan píše:ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné
alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.

nevyhodou jak jiz bylo receno je esteticnost a jejich pomerne znacna hlucnost.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 19.5.2005 10:03

MOp píše:
dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..

kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..
ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné

MOp

Příspěvek od MOp » 19.5.2005 9:42

dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..

kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1355
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 19.5.2005 9:39

dušan píše:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?
BKV jsou určitě nejrychlejší a nejlevnější tam, kde už BKV byly. Když chci klasickou stavbu, znamená to vybrat podloží do hloubky, většinou asi i předělat kanalizaci apod. Klasická stavba se většinou dělá aspoň 2 měsíce. Jediná výjimka, která mě napadá, je těch pár metrů u Lazarské od Myslíkovy - tam to stihli asi za 10 dní.
Co se týce Olašanské, tak ta je tuším z roku 1966, příští rok tedy oslaví čtyřicítku a už má na nějaké ty problémy docela nárok.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 19.5.2005 9:18

Fořtík píše:
9001 píše:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost
neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 18.5.2005 22:56

9001 píše:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 20:40

Petr píše:Výluka odložena na září 2005!
Nynější termín je (jak už psal Radek) 19.9.-8.10. Tak uvidíme, kolikrát se to ještě změní...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9578
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.5.2005 20:34

TN píše:
Pepa z Nuslí píše: bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:
By bylo rádo spousta lidí. Nebo aspoň zbrousit :idea:
Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.

TN

Příspěvek od TN » 18.5.2005 20:29

Pepa z Nuslí píše: bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:
By bylo rádo spousta lidí. Nebo aspoň zbrousit :idea:

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 16:36

Petr píše:
Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
Výluka odložena na září 2005!
no aby to nedopadlo jako lono - taky se stále posouval termín, až se to zrušilo :D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 18.5.2005 13:28

Gagarin píše:Jak moc podrobně se bute TT Synkáč-Spořilo opravovat? Půjde jen o opravu toho nejhoršího nebo o celkovou modernizaci; deBKVování?
Výluka odložena na září 2005!

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 18.5.2005 12:52

TN píše:
9001 píše: BKV tam nejsou ve špatném stavu :!:
No, měl jsem pocit, že se bude jednat o výměnu již prehistorického trol. vedení. Neručím za to, pokud se občas zalepí nějaká díra v BKV.
bYL BYCH RÁD KDYBY ZMIZELY TY BKV PANELY :evil: :evil:

Odpovědět