KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
I když se mi napšíklad vzhled tétrojeks odeklovanými podvozky líbí, zde, na kátéčkách mi to příjde, jak kdyby to bylo dělaný na koleně. Celý mi to připadá více než hybridní, ale možná za to z velké části může Pras Šumperk. Takový nedokončený, nedomyšlený, nedom***.Tom píše:když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám )
Skoro se mi zdá, že vpravo vpředu (před předníma dveřma dole) snad ještě jeden kus bílého plechu chybí. (Pokud ne, )Tom píše:když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám )
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
no neřekl bych, že DP ti dá povolení řídit T6 po 5 hodináchadam_r píše:Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.
podle mě to znamená především odpadnutí závěrečné státní zkoušky (při rozšiřování řidičáku na T6, KT8 a pod.) - to bude výhodné především z časových důvodů, protože se nebude muset čekat na volný termín úředníků
když si řidič odjezdí příslušný počet hodin a odsedí v učebně teorii, tak ho DP klidně pustí na T6 - a ne, že se bude čekat měsíc na termín zkoušek
Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.MOp píše: Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...
Pár
No ono těch papírků k řízení tramvaje v Praze je už teď zapotřebí pár.MOp píše:Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...