Historické vozy + ostatní
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Nerozumím přesně řešenému problému. Má ten dotaz znamenat, jestli tramvaje a trolejbusy mohou mít 1 drát společně? Myslím, že ne, protože tramvaje mají druhý pól vedený zemí, naproti tomu by měl být trolejbusový obvod od země odizolován. Toto "moudro" není z mé hlavy, někde se to řešilo(zde nebo na K-repu, už nevím), ale zní to logicky. Takhle to vypadá třeba v Brně: http://members.chello.cz/kubera/brnensk ... 0_4433.jpg . Ta tramvajová a trolejbusová trolej může být vzájemně ještě blíže, ale vždy odděleně. Oba dopravní prostředky přitom mohou jezdit ve stejném jízdním pruhu. Tykadla mohou být vytočená do strany poměrně značně. Toto je jen náznak: http://members.chello.cz/kubera/brnensk ... 0_4569.jpg
a jeste by pantograf musel byt hodne uzonkej, aby obe troleje nespojil.. dela se to tak, ze jsou troleje kazda v jine vyskove urovni..ta trolejbusova byva vetsinou o kousek vys..PvvS píše:Da se pouzit jedna trolej, ale kazdopadne musi byt druha s druhym polem, nebo by se musel brat z koleje. Tohle dneska DU neschvali ani na zkousku
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Da se pouzit jedna trolej, ale kazdopadne musi byt druha s druhym polem, nebo by se musel brat z koleje. Tohle dneska DU neschvali ani na zkousku6432 píše:Když tady byla řeč o trolejbusech, mám dotaz, jak se dříve řešilo, když jely trolejbusy po stejné ulici jako tramvaje? (Nádražní ul., Podolské nábř., Ječná, VN, Korunní.. ) Používali stejné troleje nebo ne? Pokud ano, tak pochopím, že v září vyjede trolejbus ev. č. 494 do pražských ulic.
Pokud dodas dostatek penez, tak by ta kratka t-bus trat klidne byt mohla, ale pocitej s tim, ze ji z bezpecnostnich duvodu nelze pripojit na tramvajove menirny => nutnost vystavby nove menirny, a kabelovych tras. A to uz se sarkra prodrazi, a kvuli historickemu provozu jednou za pul roku to nikdo delat nebude. To je daleko vetsi mnozstvi dulezitejsich a uzitecnejsich projektu, kam dat penize.Tonda Ježek píše:Ale zkus tohle vysvětlit úředníkům, kteří by o tom měli rozhodovat.kocour píše: No, ona by ta malá trať dokonce byla skoro přesně tam, kde kdysi pražské trolejbusy začínaly ...
- Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
- Kontaktovat uživatele:
No, kdybych měl čas, taky bych se přidal... Knížka o 6102 byla fakt poutavá, zvláště při shánění panoramatických skel Ale i 5602 si nezaslouží "počmárání". U ní je výhoda, že spousta neznalců do ní nevleze včetně našich podporujících vzhled interiérů a taky jeftě fakt, že kabina je otevřenější, což ale samozřejmě neznamená, že je vidět všechnoProxy píše:Když si představím s jakým citem byla stodvojka opravováno do nejmenšího detailu, bylo by škoda jí pustit do normálního provozu. To bych si vzal v práci dovolenou a šel bych jí snad i hlídat, aby jí nějací vandalové zevnitř nepočmárali.Kočí píše:Škoda spíš, že se nejezdí místo 5602 s 6102 I když tu polepit reklamami by byla veliká "prasárna"
Na 5602 zase toho není tolik co zničit.
A ta soupravička by mohla jezdit v září, jako tenkrát Ečs-ko
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Když si představím s jakým citem byla stodvojka opravováno do nejmenšího detailu, bylo by škoda jí pustit do normálního provozu. To bych si vzal v práci dovolenou a šel bych jí snad i hlídat, aby jí nějací vandalové zevnitř nepočmárali.Kočí píše:Škoda spíš, že se nejezdí místo 5602 s 6102 I když tu polepit reklamami by byla veliká "prasárna"
Na 5602 zase toho není tolik co zničit.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5602
Tato "linka" snad jezdí mimo pořadí a na oknech je označena nápisy "jezdí po trase l.č.24"+ trasa vyobrazená rovněž na oknech stejným způsobem jako panely v metru.Gagarin píše:Jaké je interní označení takového vozu/"linky"/pořadí? Jak to třeba vnímá DORIS?
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5602
Jaké je interní označení takového vozu/"linky"/pořadí? Jak to třeba vnímá DORIS?6529 píše:Také jsem si dnes nenechal ujít možnost svézt se 5602.Půl hodiny jsem na ni čekal v Otakarově,o několik hodin později další půlhodinku na Palmovce .Od té nejmenované firmy je využití tohoto vozu docela dobrý počin,kdy jindy by se tím cestující svezli, a zadarmo?Rovněž jsem ocenil absenci kabiny,díky tomu cestující vidí prakticky všechno.Tramvaj jela celkem prázdná,pouze v centru se naplnila,asi si na ni lidé ještě moc nezvykli.I reakce jsou celkem zajímavé,u někoho nevěřícný pohled,kam to vlezl,pro někoho je to "nějaká stará tramvaj",což je vlastně pravda,dost to připomíná zájezdový autobus.Stojí to za svezení,škoda,že 5601 dopadla jak dopadla...Jonáš píše:Včera jsem se svezl vyhlídkovou tramvají. Interiér je velmi zajímavý a systém dvou dveří a otevřené kabiny mě fascinoval. Také vypolstrování sedáček jsem kvitoval a mile mě překvapilo, že jela slušně obsazená.
Re: 5602
Také jsem si dnes nenechal ujít možnost svézt se 5602.Půl hodiny jsem na ni čekal v Otakarově,o několik hodin později další půlhodinku na Palmovce .Od té nejmenované firmy je využití tohoto vozu docela dobrý počin,kdy jindy by se tím cestující svezli, a zadarmo?Rovněž jsem ocenil absenci kabiny,díky tomu cestující vidí prakticky všechno.Tramvaj jela celkem prázdná,pouze v centru se naplnila,asi si na ni lidé ještě moc nezvykli.I reakce jsou celkem zajímavé,u někoho nevěřícný pohled,kam to vlezl,pro někoho je to "nějaká stará tramvaj",což je vlastně pravda,dost to připomíná zájezdový autobus.Stojí to za svezení,škoda,že 5601 dopadla jak dopadla...Jonáš píše:Včera jsem se svezl vyhlídkovou tramvají. Interiér je velmi zajímavý a systém dvou dveří a otevřené kabiny mě fascinoval. Také vypolstrování sedáček jsem kvitoval a mile mě překvapilo, že jela slušně obsazená.