Třeba sedačky se mi líbí. Celkově je to pěkný, ale nevím, jestli si k takovému řašení kaštani přivyknou.Tom píše:V interiérech bohužel zatím hodně zaostaváme... design zvenku je ok, uvnitř tomu chybí cit pro detail...
Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
celkovy dobry dojem kazi tedy detaily v interieru - ta skrin za kabinou ridice je udes.. no a o kvalite a spojeni/usazeni nekterych plastu by se dalo diskutovat..Tonda Ježek píše:Fotky z Czech Raildays - vystavena byla i druhá wana
http://mhdcr.biz/fotky/czech_raildays_2005/index.htm#t3
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Fotky z Czech Raildays - vystavena byla i druhá wana
http://mhdcr.biz/fotky/czech_raildays_2005/index.htm#t3
http://mhdcr.biz/fotky/czech_raildays_2005/index.htm#t3
Ostravské tramvajové tratě
Tak jak se v Ostravě udržujou smyčky to jsem vám již ukázal (viz. Galérka) a jak se udržujou tratě na vlastním tělese vám ukáži teď... Vezmem si takový příklad... U různých firem (v tomto případě ŽS Brno) se používá nejmodernější techniky při úpravě štěrku v kolejišti (jeho výměna apod.) -první obrázek
a u DP Ostrava stačí traktor a bagr... -druhý obrázek
a u DP Ostrava stačí traktor a bagr... -druhý obrázek
Re: K2
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-078.jpgMayG píše:805-809 K2G už pomalinku vypadají staře ale slouží dobře
Ani tak né staře, jako hlavně dobře!
Jinak k těm designovým rozporům - asi působím dojmem odpůrce všeho nového. To ale není pravda, kupříkladu bych se nebránil designu vozů T3R, pokud by byl vyřešen problém s viditelností zrcátka. Wanová čela mi příjdou taková, no nevím, jakoby hranatá. Ale jinak hranatá, než KT8,..., prostě se mi nelíbí. Možná to hodně dělají ta světla...
ale zminuje. v zastavce hlubocepy dojde k vymene konskeho paru za 6 sprezi, ktere vozidlo vytahne na horu v pozadovanem case.Tom píše:... Jak se bude tento dopravní prostředek hodit na trať barrandovskou se už studie nezmiňuje
dale k vymene konu dojde v zastavkach trojska, malostranska (v pripade linek 18,20,22 a 23) a v zastavce koh-i-noor pro linky 10, 22 a 23.
a proto by možná bylo lepší vozovny přeměnit na konírny a ústajit tam převalské a kladrubské dostihové koně, cenově to vyjde o polovinu levněji než modernizace tram ... Do Prahy se to jistě hodí, ale především to bude dobře vypadat na Národní třídě nebo Náměstí republiky Jak se bude tento dopravní prostředek hodit na trať barrandovskou se už studie nezmiňujeslimman píše:Si snad děláš srandu, ne ? Ještě si budem vybírat tramvaje podle toho, jestli se do Prahy vzhledově "hodí" nebo ne.Tramvajáček píše: Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Takze nove vozy ze skodovky se budou v praze vyjimat lip...Tramvajáček píše:Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
Tenhle pristup nechapu. To bychom taky po Praze mohli jezdit jen zebrinacich. Zrovna u ostravske wany mi design prijde celkem vkusny a decentni.Tramvajáček píše:Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
- MayG
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 06.11.2004 16:42
- Bydliště: V noci slyším vláčky, a anténu na televizi taky nepotřebuju
K2
No jo ostravske jsou hezke to bude tim že jich mame jen 10 a v Brně jich je snad přes 100.
Co se týče Ostravy
802 K2R.P moc hezká tramvajka
803 K2R.P snad už brzy vyjede bude asi na dlouho posledni modernizace K2
804 K2 náš vlnitý plech o kterem se tu drbe pořád
805-809 K2G už pomalinku vypadají staře ale slouží dobře
810-811 Puvodně K2YU ale už při dodání byli v tuzemském provedení tež jezdí celkem pravidelně
PS: ať dopíšu celou serii 8XX tak
800-801 K1 Oba prototypy, nyní až na nějaké "plechy" v ÚDM jsou par desitek let v tramvajovem nebi
Co se týče Ostravy
802 K2R.P moc hezká tramvajka
803 K2R.P snad už brzy vyjede bude asi na dlouho posledni modernizace K2
804 K2 náš vlnitý plech o kterem se tu drbe pořád
805-809 K2G už pomalinku vypadají staře ale slouží dobře
810-811 Puvodně K2YU ale už při dodání byli v tuzemském provedení tež jezdí celkem pravidelně
PS: ať dopíšu celou serii 8XX tak
800-801 K1 Oba prototypy, nyní až na nějaké "plechy" v ÚDM jsou par desitek let v tramvajovem nebi