Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 21.6.2005 12:38
Jonáš píše:17 normálně výlukově?
Já si myslím, že by to šlo a bylo by to rozumné, stejně by se tomu mohlo pomoci instalací přejezdu na Palmovce. Ale BP je mocné zaklínadlo, tak proto jsem to zmínil.
17 - Přesně tak. Proč se tak brání přesunu kačen do KO ?
A taky ta 10 ukončená na Palmovce mi přijde z pohledu řidičů celkem krutá.
-
Jonáš
Příspěvek
od Jonáš » 21.6.2005 12:23
slimman píše:No nevim, mohla by mít BP na Ládví, ono je tam místa celkem dost. 17 by jezdila normálně.
17 normálně výlukově?
Já si myslím, že by to šlo a bylo by to rozumné, stejně by se tomu mohlo pomoci instalací přejezdu na Palmovce. Ale BP je mocné zaklínadlo, tak proto jsem to zmínil.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 21.6.2005 12:22
Jonáš píše:To je otázka, kterou si taky kladu, ale ono by to bylo asi na štíru s BP, kterou řidič potřebuje. Myšleno s navrhovanou 34.
No nevim, mohla by mít BP na Ládví, ono je tam místa celkem dost. 17 by jezdila normálně.
-
Jonáš
Příspěvek
od Jonáš » 21.6.2005 12:16
slimman píše:Tak jsem si přečetl úvodník a fakt by mě zajímalo, co je to za nesmysl s těmi náhradními linkami a 17, na které budou jezdit kačeny. Na 35 a 36 se bude vyjíždět z HL ? Část kačen se mohla přesunout do KO a zavést místo 36 linka 34 Palmovka - Ládví. Takhle se ještě bude ze 17 střídavě zatahovat na Pankrác a do HL.
To je otázka, kterou si taky kladu, ale ono by to bylo asi na štíru s BP, kterou řidič potřebuje. Myšleno s navrhovanou 34.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 21.6.2005 12:09
Tak jsem si přečetl úvodník a fakt by mě zajímalo, co je to za nesmysl s těmi náhradními linkami a 17, na které budou jezdit kačeny. Na 35 a 36 se bude vyjíždět z HL ? Část kačen se mohla přesunout do KO a zavést místo 36 linka 34 Palmovka - Ládví. Takhle se ještě bude ze 17 střídavě zatahovat na Pankrác a do HL.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2384
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 20.6.2005 18:52
mmch - kdyby se aspoň ta 8 protáhla na Harfu, nebylo by pak možný udělat z Palmovky normální neprůjezdnou konečnou pro 10,24??? stejně tak by šlo 15,25 ukončit na Výstavišti.
-
radek31
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Příspěvek
od radek31 » 20.6.2005 16:06
KM píše:Koukal jsem na výluku od 1/7 a potěšilo mě to. Je znát, že se to opravdu se šetřením myslí vážně, a že přitažení kohoutů pomahá.
na té Palmovce to bude brutální, tam se imho nabere několik minut zpoždění skoro pokaždé
-
KM
Příspěvek
od KM » 20.6.2005 12:50
pawel píše:KM: moc bych nejásal. polookružní objezdy způsobí akorát další zhoršení "pravidelnosti" provozu. jo a nevšim sis, že 12 na Kubáň je zbytečná o víkendech (2xT)? tomu zrovna šetření neříkám. podlé tvé teorie (šetřit vozokm za každou cenu - viz bílá hora/voz.kobylisy) by naopak do Vršovic měly jet 15 a 25, zatímco 12 by objížděna Holešovice. o víkendu by 15 končila na Palmě. Z:lol:
----
.
Jo, ta 15 a 25 na Kubáň by možná opravdu byla lepší.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2384
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 20.6.2005 12:18
KM: moc bych nejásal. polookružní objezdy způsobí akorát další zhoršení "pravidelnosti" provozu. jo a nevšim sis, že 12 na Kubáň je zbytečná o víkendech (2xT)? tomu zrovna šetření neříkám. podlé tvé teorie (šetřit vozokm za každou cenu - viz bílá hora/voz.kobylisy) by naopak do Vršovic měly jet 15 a 25, zatímco 12 by objížděna Holešovice. o víkendu by 15 končila na Palmě. Z:lol:
----
a ještě něco, co jsem psal na K-r, ale možná se k tomu vyjádří někdo, kdo mi to vysvětlí.
tvůrci JŘ nám zase vymysleli na prázdniny další zlepšení pro cestování na linkách 15 a 25. zde jsou prázdninové "proklady" těchto dvou trasováním téměř identických linek v Pd. malá útěcha: o víkendech je to díky bohu podstatně lepší.
Břevnov->Letná
ráno 3/7
dopol. 5/7
odpol. 3/7
Letná->Břevnov
ráno 2/8
dopol. 4/8
odpol. 2/8
asi ani nemusím dodávat, že všechny intervaly jsou ve "prospěch" linky 25, která jezdí vždy těsně před 15. navíc vzhledem k tomu, že obě linky protisměrně objíždějí Holešovice, zpoždění 25 vůči 15 se přenese i do úseku směrem na Vypich. možná by mohlo dojít k paradoxu, že 15 ještě stihne předjet 25. že by byli tvůrci tohoto pasquilu natolik prozíraví? nebo to snad má být nátlak na to, aby - až tenhle stav jednou na vlastní kůži zažije odpovědná osoba - někdo dal 25 do dvojic???
(pozn.: kdyby někdo ty linky opravdu důsledně proložil, asi by se nikdo 2xT nedožadoval).
-
KM
Příspěvek
od KM » 20.6.2005 12:11
Koukal jsem na výluku od 1/7 a potěšilo mě to. Je znát, že se to opravdu se šetřením myslí vážně, a že přitažení kohoutů pomahá. Anebo že by se projevovaly i výsledky transformace? Polookružní objezdy 15,25,10,24 a 8 jsou nebývalou událostí - ještě loni bych se vsadil, že by 8 a 19 jela na Harfu a 10 s 24 do Hloubětína a 15 s 25 na Vápenku.
Mimochodem, NAJEDNOU lze 12 spojit s 19 a když jsem to psal před dvěma a více lety (na jiném fóru) , tak mi bylo sdělováno, jak to nejde, že je to dlouhý a nepravidelnosti a kdesi cosi. Inu, na má slova dochází. Všímejte si toho, než mi začnete zase nadávat.
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 19.6.2005 0:08
Chtěl jsem jen napsat, že je opravdu zajímavá ta Sokolovská. Kdybych nebyl Pražák, tak bych vůbec neřekl, že tam jezdily tramvaje. Fakt je to tam drsně rozkopaný. To bude určitě hezký, až to bude opravený... :|
P.S. fotky moc pěkný, zato já jsem nic nenafotil, protože ve čtvrtek tak pařilo Slunce, že z tich fotek by byl blevajs, a jen jedním směrem se mi nechtělo fotit...
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 12.6.2005 19:41
Fotografie z odklonu linky 8 na Červený vrch na stránkách
http://www.tram9001.goo.cz
-
dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Příspěvek
od dušan » 12.6.2005 16:21
Martin píše:Měli jste vidět, jak jsme dneska s IGBT naší lidovou tvořivostí přeměnili samozřejmě výlukou nedotčené boční orientace na lince 16
Škoda, že nedorazil MOp, aby je zdokumentoval. Dopravní kontrola by asi měla námitky, ale množtví dotazů ze strany kaštanstva rázem kleslo na minimum
No, třeba v depu zjistí, že je to dobrý nápad a budou na voze 8067 k vidění i zítra...
v tomto směru jsou k nezaplacení elektro orientace - pokud s nimi řidič umí a chce je využívat naplno.
Martine, měl jsi pravdu, na noční 16 jsem měl JŘ s výlukou i s přejezdem.
-
Martin
Příspěvek
od Martin » 12.6.2005 10:15
No nic, no
Holt nebyly-li by byliny, nebylo by libého bylinného likéru
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 12.6.2005 1:03
Martin píše:Měli jste vidět, jak jsme dneska s IGBT naší lidovou tvořivostí přeměnili samozřejmě výlukou nedotčené boční orientace na lince 16
Škoda, že nedorazil MOp, aby je zdokumentoval. Dopravní kontrola by asi měla námitky, ale množtví dotazů ze strany kaštanstva rázem kleslo na minimum
No, třeba v depu zjistí, že je to dobrý nápad a budou na voze 8067 k vidění i zítra...
Omlouvam se, neslo to.. Foceni nabralo veliky skluz a zatimco Petr spechal na Knedlo, zelo, vepro, ja spechal domu, abych se nasledne presunul na wenkow..