Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 30.6.2005 18:27

XSC píše: Tohle je jasny, ze jako reko soucasnych T6 to neni na poradu dne. Ja ale myslel vyrabet wanu na zaklade konstrukce T6 s novejma papirama. T6 neni tak stara, takze by snad papiry na novostavbu prosly. Stejne je to v pripade T3 wany v podstate novostavba, vzdyt co se pouzije z puvodni T3? Motory?
V pripade Ostravy ma wana z puvodniho vozu akorat technicky prukaz. Na k-repu dokonce nekdo psal, ze puvodni vuz a wana stali vedle sebe ve vozovne (oba vozy pojizdne).
V pripade Liberce se budou pouzivat minimalne motory, uzkorozchodne podvozky (mozna i normalnerozchodne), mozna okna, a hromada dalsich nedulezitych veci.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 30.6.2005 18:14

adam_r píše:
Tom píše: si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)
Wana by nemela byt problem i na papiry T6. S ohledem na soucasny stav vozu T6 to ale neni na poradu dne. A co bude v dobe, kdy by se meli rekonstruovat T6, to se neodvazuji odhadovat.
Tohle je jasny, ze jako reko soucasnych T6 to neni na poradu dne. Ja ale myslel vyrabet wanu na zaklade konstrukce T6 s novejma papirama. T6 neni tak stara, takze by snad papiry na novostavbu prosly. Stejne je to v pripade T3 wany v podstate novostavba, vzdyt co se pouzije z puvodni T3? Motory?

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 30.6.2005 12:36

Tom píše: si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)
Wana by nemela byt problem i na papiry T6. S ohledem na soucasny stav vozu T6 to ale neni na poradu dne. A co bude v dobe, kdy by se meli rekonstruovat T6, to se neodvazuji odhadovat.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 29.6.2005 20:25

XSC píše:
MOp píše: ale pokusi.. :-D neboj..
No ja ale nemyslel pokusit se za 20 let o reko T6...
si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 29.6.2005 20:08

MOp píše:
XSC píše:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.
ale pokusi.. :-D neboj..
No ja ale nemyslel pokusit se za 20 let o reko T6...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 29.6.2005 20:08

XSC píše:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.
Není to nevhodnou stavbou skříně která je odlišná (aspoň myslim) od T3 ?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 29.6.2005 20:05

Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
skoro padesát let starou tramvaj

Koncepce /z USA/ PCC je stará mnohem dýl... 70 let ?

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 20:04

XSC píše:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.
ale pokusi.. :-D neboj..

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 20:04

Radek píše:No já nevím. V magistrátním plánu investic (popsán třeba v Pražském dopravním magazínu březen/2005) je položka Rekonstrukce tramvají T3 uváděna v letech 2000-2013. Tak to vypadá, že by se mělo hrábnout i do SUCS. O wanách se uvažuje pro příští rok. K tomu mi ale taky nesedí to nové výběrové řízení :?: Vypadá to na styl řízení Ode zdi ke zdi. :?
t3su(cs) se budou delat pouze bouracky. na radu pujdou tyristorky, jejichz nektery stav je zalostny :-(

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 29.6.2005 19:55

Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1541
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 29.6.2005 19:53

MOp píše:takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..
No já nevím. V magistrátním plánu investic (popsán třeba v Pražském dopravním magazínu březen/2005) je položka Rekonstrukce tramvají T3 uváděna v letech 2000-2013. Tak to vypadá, že by se mělo hrábnout i do SUCS. O wanách se uvažuje pro příští rok. K tomu mi ale taky nesedí to nové výběrové řízení :?: Vypadá to na styl řízení Ode zdi ke zdi. :?

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:43

Gagarin píše:A takovou DPP kupovat nebude. Kruh se uzavřel...
jeho blbost. pro prahu by to bylo terno.. stejne jako kdyby koupila kosicke ci jine K2 a nechala zmodernizovat na K3R

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.6.2005 19:41

MOp píše:
Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..
A to je stále ještě v kategorii TROCHU upravená R.P? Já mám takový dojem, že se jedn spíš o novou tramvaj. A takovou DPP kupovat nebude. Kruh se uzavřel...

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:38

Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.6.2005 19:37

9001 píše:Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.
Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.

Odpovědět