samé metro...Tonda Ježek píše:Něco málo je na http://www.ospea.cz/galerie_skoda/ , ale v podstatě nic nového se nesmontovalo...fricoolinek2 píše:Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Něco málo je na http://www.ospea.cz/galerie_skoda/ , ale v podstatě nic nového se nesmontovalo...fricoolinek2 píše:Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
jenže dojem z verze socka (vzhledem k přístupu k T3RPV jde o podle mého názoru v praze očekávatelnou variantu) už je bohužel dojem úplně jiný - "stará tramvaj" se sníženou střední částí.
snad ale zvítězí snaha radnice blýsknout se před lidmi s "novou" tramvají a T3LF bude v ostravské verzi. pokud teda vůbec bude.
snad ale zvítězí snaha radnice blýsknout se před lidmi s "novou" tramvají a T3LF bude v ostravské verzi. pokud teda vůbec bude.
jedna se o rekonstrukci T3 to ti nestaci?fricoolinek2 píše:dá se T3 EVN brát jako moderní sólo vůz, který může být alternativou k článkovým NP vozům, nebo je to tramvaj vycházející z x let starý koncepce ???
http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=600
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
A abys to měl komplet, tak tady to máš nafocené http://www.mhdcr.biz/fotky/czech_railda ... dex.htm#t3pawel píše:ze 100% vysokopodlažní tram se udělá částečně nízkopodlažní, a to tak, že se nízká podlaha objeví mezi klasickými PCC podvozky (tedy nacpe se sem "wana"). v užším slova smyslu je wanou zatím jen ostavská T3LF, v širším vlastně i KT8N.
To je jednoduché!Predseda píše:Můžu se jako kaštan na něco zeptat? Dlouho tady sleduju vaše odborný diskuze ohledně tramvají a asi stokrát jsem narazil na jeden termín, kterýmu nerozumím. Může mi prosím někdo říct, co je to wanizace? Děkuju a omlouvám se, že s tím jako laik otravuju.
Proces, při kterém dojde k výměně současné kastle T3 za novou kastli s nízkopodlažní částí - T3R.ENV. Vzhledem k tvaru se jí říká wana.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Poršetra narozdíl od KT8 nebude mít otočné podvozky umístěné pod klouby a bude mít o jeden podvozek méně - takže se nebude vlnit, ale škubat. :mrgreen:fricoolinek2 píše:Hlavní problém vidím v tom, že by se čtyřčlánková souprava dost nepříjemně vlnila při jízdě - ona jízda tříčlánkovou kačenou do Modřan už teď není žadnej med
A jak se to bude řešit v 5 článkový 14 T ???
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele: