Ale né pro 21. století.KZsoci_ píše:Vím. Ale klasická T3 je dobrá tram taky.Gagarin píše: Jenže pro lidi stejná jako T3. Moderní je jen elektrika.
(HU) Budapešť
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Vím. Ale klasická T3 je dobrá tram taky.Gagarin píše:Jenže pro lidi stejná jako T3. Moderní je jen elektrika.KZsoci_ píše: Co je problem z T3R.P? To zní být dobrá rekonstrukce... Okay, T5C5K je (velmi) dobrá taky, ale máme 80 kus, a už ne. T3R.PV (jak "nová" tramvaj) je pravý zajimavá... Ale aspoň něco...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Jenže pro lidi stejná jako T3. Moderní je jen elektrika.KZsoci_ píše:Co je problem z T3R.P? To zní být dobrá rekonstrukce... Okay, T5C5K je (velmi) dobrá taky, ale máme 80 kus, a už ne. T3R.PV (jak "nová" tramvaj) je pravý zajimavá... Ale aspoň něco...Gagarin píše: Hahahaha. To není pravda, bohužel. Viz T3R.P.
Co je problem z T3R.P? To zní být dobrá rekonstrukce... Okay, T5C5K je (velmi) dobrá taky, ale máme 80 kus, a už ne. T3R.PV (jak "nová" tramvaj) je pravý zajimavá... Ale aspoň něco...Gagarin píše:Hahahaha. To není pravda, bohužel. Viz T3R.P.KZsoci_ píše:V ČR chtějí dělat vše co možná dobře, to není tak jednoznačné při nás... ale: "Greener on the other side"
Gagarin:
bydlím v Budapešťe. byl jsem v ČR jedna týden dlouho, ale co, že seděl jsem, je moc-moc lepší než v Maďarska. Zákaz je moc lepší!! V ČR chtějí dělat vše co možná dobře, to není tak jednoznačné při nás... ale: "Greener on the other side"
Radek:
Smlouva je změněná: místo aluminium skříň obdržíme ocelový skříň. A podvozek je jinak taky (doufám lepší).
komuniké od BKV (DP Budapešť):
http://www.bkv.hu/kozlemenyek/089.html
bydlím v Budapešťe. byl jsem v ČR jedna týden dlouho, ale co, že seděl jsem, je moc-moc lepší než v Maďarska. Zákaz je moc lepší!! V ČR chtějí dělat vše co možná dobře, to není tak jednoznačné při nás... ale: "Greener on the other side"
Radek:
Smlouva je změněná: místo aluminium skříň obdržíme ocelový skříň. A podvozek je jinak taky (doufám lepší).
komuniké od BKV (DP Budapešť):
http://www.bkv.hu/kozlemenyek/089.html
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
-stějnéKZsoci_ píše:Co?? "Než Praha"? "Zase"?? Rozumím to správný?Gagarin píše:
Takže Budapešť je zase technicky dál než Praha. Aspoň v něčem .
Děkujeme za pravidelné informace...
Sorry, ale to zní velmi radostný.
V Budapešťe:
-Obecně vmax jen = 50 km/h
-moc pomalý běh (5-10-15 km/h)
-špatné traťy
-špatné výhybky, z staromódní elektroniky
-Síť roztříštěný, ne souvislý
-staromódní vozy (UV, dvojosové přívěsné vozy)
-atd.
Jo, koupíme Siemens-vozy ale to je jen jedinou. V Praze obecně stav je (IMHO) moc lepší...
-často stejné
-často stejné
-nevím
-My zas máme T3 z let 1960s
-stejné
My zas koupíme vozy od Škody, ale jen pár za rok.
Tady jsou nějaké informace http://www.siemens.hu/htm/ajanlataink/t ... _%5B%5D=45
54 m, no to je síla, kam se hrabe drážďanská NGTD12DD. Na tyhle villamos jsem fakt zvědav.
54 m, no to je síla, kam se hrabe drážďanská NGTD12DD. Na tyhle villamos jsem fakt zvědav.
Co?? "Než Praha"? "Zase"?? Rozumím to správný?Gagarin píše:
Takže Budapešť je zase technicky dál než Praha. Aspoň v něčem .
Děkujeme za pravidelné informace...
Sorry, ale to zní velmi radostný.
V Budapešťe:
-Obecně vmax jen = 50 km/h
-moc pomalý běh (5-10-15 km/h)
-špatné traťy
-špatné výhybky, z staromódní elektroniky
-Síť roztříštěný, ne souvislý
-staromódní vozy (UV, dvojosové přívěsné vozy)
-atd.
Jo, koupíme Siemens-vozy ale to je jen jedinou. V Praze obecně stav je (IMHO) moc lepší...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Takže Budapešť je zase technicky dál než Praha. Aspoň v něčem .KZsoci_ píše:Ano. 40 Combina přicházejí. 2 kus letošni rok (doufám). Tento tramvajy jsou 54 m dlouho, protože linky 4 a 6 potřebují tak velké vlaky... Ale tento tramvajy nemohou jet na další linky.slimman píše:Zdravím,
dík za odkaz.
Slyšel jsem, že Budapešť má zájem nakoupit Combina od Siemense. Je to pravda ?
Děkujeme za pravidelné informace...
(HU) Budapešť
Nazdar!
Obrázky, Budapešť, léta 2005: Klick! Česky text! Omluva cesty chyby! Nemlúvím česky ještě ne dobře... Ale chci se učít!
---
Až máte otázky na budapešťskou (tramvajovou) dopravu, zkusím odepsat. Já studuju dopravku na technické univerzitě Budapešť a teď dělám praktiku v hlavní dilně.
Obrázky, Budapešť, léta 2005: Klick! Česky text! Omluva cesty chyby! Nemlúvím česky ještě ne dobře... Ale chci se učít!
---
Až máte otázky na budapešťskou (tramvajovou) dopravu, zkusím odepsat. Já studuju dopravku na technické univerzitě Budapešť a teď dělám praktiku v hlavní dilně.