Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

VODA 2005

Příspěvek od Pajda » 20.7.2005 10:51

zpráva z webu Prahy 5:

Úřad > Tiskové zprávy
19.7.2005: Dopravní omezení v rámci cvičení Voda 2005

hodin do 24. července 12.00 hodin platit dopravní omezení a uzavírky ulic na
obou březích Vltavy. Tato opatření jsou nezbytná pro stavbu a následnou
demontáž všech prvků protipopovodňové ochrany. V dotčených oblastech bude
včas instalováno dopravní značení a řidičům budou nápomocni městští strážníci
a příslušníci Policie ČR. Veškeré informace získají občané také na bezplatné
lince 800 100 991, kterou v souvislosti se cvičením magistrát zřídil.

Uvádíme zde všechna omezení, nejen ty, co se dotýkají naší městské části:


Mánesův most – Karlův most (Malé Strana)
Úplná uzavírka (zákaz vjezdu) od Klárova od vjezdu do ul. U Lužického
semináře až po Karlův most.

Karlův Most – Říční
Úplná uzavírka od Karlova mostu do celé oblasti po celou dobu cvičení (s
důrazem na prostory kolem Lichtenštejnského paláce, Werichovy vily a prostorů
od restaurace Márnice k dětskému hřišti, Kampa parku a nábřeží od Karlova
mostu k Lichtenštejnskému paláci)

Nábřeží Ludvíka Svobody
Úplná uzavírka nábřeží Ludvíka Svobody od ulice Holbova a ulice Nové Mlýny
(hrazení přes obě komunikace) a zákaz odbočení doprava na výjezdu z ulice
Klášterské na nábřeží L. Svobody.

Na Rohanském nábřeží bude uzavřen jeden jízdní pruh ve směru do Těšnovského
tunelu v úseku od vjezdu do garáží River City až k ústí z Těšnovského tunelu
po dobu výstavby a demontáže.

Nábřežní
Úplná uzavírka od ulice Na Bělidle až po ulici Kořenského včetně nájezdu na
Jiráskův most po celou dobu cvičení.

Švábky
Úplná uzavírka ulice Švábky a ulice Voctářovy od sjezdu z Libeňského mostu po
křižovatku s ulicí Sokolovskou od zahájení montáže do ukončení demontáže, tj.
do soboty 23. 7. do 8.00 hodin.

Podchod KOMOKO - K jezu
Zákaz vjezdu do ulice K jezu od ul. Mezi vodami po ul. Vltavanů po celou dobu
cvičení, předem zákazy zastavení v této ulici. Ulice Vltavanů bude průjezdná
v celé délce, po dobu výstavby a demontáže při nájezdu těžké techniky bude
průjezd řízen policií.

Podchod KOMOKO – Mezi vodami
Zákaz vjezdu do ulice Mezi vodami od ul. Modřanská po ul. Vltavanů po celou
dobu cvičení, předem zákazy zastavení v této ulici. Ulice Vltavanů bude
průjezdná v celé délce, po dobu výstavby a demontáže bude nájezd těžké
techniky řízen policií.

Podchod KOMOKO – V Náklích
Zákaz vjezdu do ulice V Náklích od ul. Modřanská po ul. Vltavanů po celou
dobu cvičení. Ulice Vltavanů bude průjezdná v celé délce, po dobu výstavby a
demontáže bude nájezd těžké techniky řízen policií.

Ulice Bezová
Zákaz vjezdu do ul. Bezová od ul. Nad Malým mýtem k parkovišti u Subterry do
soboty 23. července 8.00 hodin.

Smetanovo nábřeží, Novotného lávka, Křižovnická
Zákaz vjezdu po celou dobu cvičení od ul. Platnéřská po Most Legií
obousměrně.

Hořejší nábřeží
Uzavření pravého jízdního pruhu ve směru od Svornosti po celou dobu cvičení
až po ulici Na Bělidle.

Janáčkovo nábřeží
Uzavírka jednoho jízdního pruhu od nájezdu z Nábřežní ulice po ulici Vodní po
celou dobu cvičení.

Výtoň (Rašínovo nábřeží)
Uzavírka jednoho jízdního pruhu u tramvajové zastávky ve směru na Podolí po
dobu výstavby a demontáže.

Masarykovo nábřeží
Uzavírka jízdního pruhu pro auta ve směru z centra na Výtoň po celou dobu
cvičení, objížďka po kolejích od Národního divadla po ul. Šítkovu.

Dvořákovo nábřeží
Uzavírka jednoho jízdního pruhu ve směru Karlín –Staré Město od ul.
Klášterská po ul. Dušní po celou dobu cvičení.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 19.7.2005 17:37

MOp píše:
willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
standardy kvality
Ono je to asi takhle:
DPP tramvaje: potrebujeme NAD
DPP Autobusy: budeme jezdit za 30 kc/km, mame pekne autobusy
Hotliner: budeme jezdit tady temito vraky za 15 kc/km
DPP tramvaje: berem vraky, to nam staci. Hlavne,ze to jezdi a bude to za pul ceny

Hotliner nikdy nesliboval, ze to bude provozovat nejakymi nadhernymi busy.

Tim, ze bude jeden podnik nebudou (snad) vozokm rozdeleny mezi divize a bude jedno, jestli se projezdi busem, nebo tramvaji. Pak taky nebudou vznikat takove paradoxni situace, ze tramvajemi se zbytecne projizdi kilometry a u autobusu se skrtaji spoje a naopak.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9664
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 19.7.2005 17:12

Havárie v Sokolovské ulici v Praze 9 omezila provoz náhradní autobusové linky X19. Autobusy od pondělního večera nejezdí ve směru do centra v úseku Vysočanská - Balabenka, ale odklonem. zdroj. idnes.cz

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od willyjeff » 19.7.2005 8:12

aha, tak to jo. Ja sem jel jen jednou X-19 a jezdim pravidelne (i ted pojedu) 302 a tam zadny problemy nebyly.

Uživatelský avatar
Kočí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 19.3.2005 14:26
Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kočí » 19.7.2005 0:33

willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
Nebo za jízdy v zatáčkách samovolné otevírání dveří v přeplněném autobuse vyřazeného z Prahy, a pak z Mostu, a pak taky někdy dokonce i od Hotlinera :lol:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 18.7.2005 19:38

willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
Třeba to když se podlaha hýbe nazávisle na skříni vozu...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 18.7.2005 18:48

MOp píše:
willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
standardy kvality
Třeba na lince Praha-liberec či Bratislava je dost veliký. Jo kdyby nám i na lince X-8 nosila pěkná slečna pití až pod nos to by nikdo ani nekvák. Ale takhle když se člověk bojí šlápnout někam jinam něž člověk před ním aby se nepropad je to opravdu kvalita!!!!!!!!!!

MOp

Příspěvek od MOp » 18.7.2005 17:41

willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
standardy kvality

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od willyjeff » 18.7.2005 17:37

pawel píše:
Martin píše:Informace, krerá třeba mnoho lidí potěší:
Linky X-8 a X-19 jsou posledními linkami NAD, kterou pro DP zajišťuje společnost Hotliner s.r.o. Uff..
ano!!! dožili jsme se toho!
co je na Hotlinerovi špatné?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.7.2005 19:28

Martin píše:Informace, krerá třeba mnoho lidí potěší:
Linky X-8 a X-19 jsou posledními linkami NAD, kterou pro DP zajišťuje společnost Hotliner s.r.o. Uff..
ano!!! dožili jsme se toho!

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 17.7.2005 17:23

Tombus píše:
jara píše: Jo ty jsou také na nic a mazlé
Také? Jaké jiné jsou ještě na nic? :oops:
Prosím pěkně, nemohlo by se to řešit v návštěvní knize těchto stránek?! :roll:

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 17.7.2005 16:03

jara píše:
9001 píše:Fotografie z výluky Palmovka na http://www.tram9001.goo.cz.
Jo ty jsou také na nic a mazlé
Také? Jaké jiné jsou ještě na nic? :oops:

Kaštan
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.3.2005 23:50
Bydliště: Praha 13

HOTLINER, s.r.o.

Příspěvek od Kaštan » 17.7.2005 13:22

Martin píše:Důvod je složitější, takže zjdnodušeně: před transformací DP si musela divize (odštěpný závod) Elektrické dráhy složitě objednávat NAD od divize Autobusy. Finančně výhodnější tak bylo objednat NAD od soukromníka. Po transformaci a vytvoření "jednoho" podniku tento poblém odpadl a podnik si začne NAD zajišťovat sám...
No konečně! Např. včera jsem jel X19 z Hloubětína a bylo to strašný..Řidič se ani neobtěžoval otevírat jiný dveře než přední i když u nich stáli lidi. Otevíral je jenom od Vysočanské dále kde už bylo cestujících víc. A na nějakejch zastávkách vůbec nezastavoval. Snad už se nebudem muset za náhradku stydět

Martin

Příspěvek od Martin » 16.7.2005 21:02

Důvod je složitější, takže zjdnodušeně: před transformací DP si musela divize (odštěpný závod) Elektrické dráhy složitě objednávat NAD od divize Autobusy. Finančně výhodnější tak bylo objednat NAD od soukromníka. Po transformaci a vytvoření "jednoho" podniku tento poblém odpadl a podnik si začne NAD zajišťovat sám...

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 16.7.2005 20:55

Copak, copak? Měli snad Hotlineři nějakej průser? :D

Odpovědět