Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1962
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT Balabenka-Náměstí OSN

Příspěvek od Petr » 31.7.2005 11:16

DPmPET píše:Stějně se ta tratˇ bude za pár let houpat,protože bude zatravněná a jak tochcete podbíjet když tam bude tráva!Koukně te se na TT Prašný most-Hradčanská jak to vypadá a vůbec se ty tramvaje na tom nehoupu,ani trošku.Má to být OKS aby se to mohlo každou chvíli podbíjet.No zrovna soukromý firmy jako HW nebo Skanska nejsou zrovna moc kvalitní. 8-)
A trať Prašný most - Hradčanská není zatravněná ? Trochu si odporuješ....

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Re: Rekonstrukce TT Balabenka-Náměstí OSN

Příspěvek od dušan » 31.7.2005 8:47

DPmPET píše:Stějně se ta tratˇ bude za pár let houpat,protože bude zatravněná a jak tochcete podbíjet když tam bude tráva!Koukně te se na TT Prašný most-Hradčanská jak to vypadá a vůbec se ty tramvaje na tom nehoupu,ani trošku.Má to být OKS aby se to mohlo každou chvíli podbíjet.No zrovna soukromý firmy jako HW nebo Skanska nejsou zrovna moc kvalitní. 8-)
Třetí podbití kolejí se dělá kvůli tomu, aby trať vydržela déle než je obvyklé - viz Barrandov, tam se taky začalo jezdit s lidmi a po půl roce se to uzavřelo a po třetí podbilo, následně se to zatravnilo. Navíc tam bude automatické zavlažování, tudíž by tato trať měla za všech zatravněných vypadat nejlépe.
Někomu se nikdo holt nezavděčí.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1962
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 30.7.2005 22:18

9001 píše:Tak proč to neudělají jako u Sazka areny,že tam budou jezdit zátahy a výjezdy z Hloubětína a nebo ještě líp tam mohli na ten týden pustit normální provoz
A víš, jak se dělala Sazka aréna? Zátahy a výjezdy + dva vozy KT8D5 naložené balastem, co tam kroužily....

DPmPET

Rekonstrukce TT Balabenka-Náměstí OSN

Příspěvek od DPmPET » 30.7.2005 21:23

Stějně se ta tratˇ bude za pár let houpat,protože bude zatravněná a jak tochcete podbíjet když tam bude tráva!Koukně te se na TT Prašný most-Hradčanská jak to vypadá a vůbec se ty tramvaje na tom nehoupu,ani trošku.Má to být OKS aby se to mohlo každou chvíli podbíjet.No zrovna soukromý firmy jako HW nebo Skanska nejsou zrovna moc kvalitní. 8-)

MOp

Příspěvek od MOp » 30.7.2005 12:46

9001 píše:Tak proč to neudělají jako u Sazka areny,že tam budou jezdit zátahy a výjezdy z Hloubětína a nebo ještě líp tam mohli na ten týden pustit normální provoz
bezny provoz je vylouceny, jelikoz se to dela v dobe, kdy neexistuji chodniky, zastavky atd.. navic trat neni zkolaudovana..

zatahy jsou zase prilis lehke a je to nepravidelne. toto bude jezdit pravidelne cely den..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.7.2005 12:38

Tak proč to neudělají jako u Sazka areny,že tam budou jezdit zátahy a výjezdy z Hloubětína a nebo ještě líp tam mohli na ten týden pustit normální provoz

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 30.7.2005 11:26

MOp píše:
tramvajak píše: Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
no proste jakakoliv mrtva vaha simulujici zatizeni osobama.. pytle s piskem, kusy zeleza.. proste co dum da..
Přesně tak, písek, kolejnice, betonový bloky a podobně :wink:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1435
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 30.7.2005 7:19

tramvajak píše: Není u toho článku uveden zdroj? Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
Jako zdroj je uveden Ivan Kuptík - jejich redaktor. S kým kde mluvil, těžko říct :)

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 29.7.2005 21:54

MOp píše:
tramvajak píše: Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
no proste jakakoliv mrtva vaha simulujici zatizeni osobama.. pytle s piskem, kusy zeleza.. proste co dum da..
TAk když mi něco dají já si tam klidně také sednu :lol: :lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 29.7.2005 21:41

tramvajak píše: Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
no proste jakakoliv mrtva vaha simulujici zatizeni osobama.. pytle s piskem, kusy zeleza.. proste co dum da..

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.7.2005 18:04

Radek píše:Tak Sokolovská bude možná o něco kratší!
Z dnešního Metra:
Do provozu by trať, chodníky a silnice měly být uvedeny do 30.9., tedy o měsíc dřív proti původnímu termínu. Po dokončení rekonstrukce tramvajové trati, která má veškeré protihlukové prvky včetně zatravnění, budou po kolejích v úseku Balabenka - ulice Na Břehu celý týden jezdit čtyři tramvajové soupravy naložené dvěma stovkami pytlů s pískem. "Teprve potom se trať opět podbije a bude připravena pro provoz s pasažéry"...
download.php?id=2180
download.php?id=2179
download.php?id=2181
Když se podívám na tyto snímky, tak bych tomu docela i věřil. Je vidět, že se tam už odvedl kus práce (snad kvalitní), navíc reko je pouze po náměstí OSN. Dál už jen lehká údržba - dělalo se to tam nedávno, takže se jedná o záležitost tak dvou tří dnů. Problémy většinou bývají se subdodavateli, ale tohle je velká zakázka, takže by se mohli snažit.
Není u toho článku uveden zdroj? Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1435
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 29.7.2005 17:52

Tak Sokolovská bude možná o něco kratší!
Z dnešního Metra:
Do provozu by trať, chodníky a silnice měly být uvedeny do 30.9., tedy o měsíc dřív proti původnímu termínu. Po dokončení rekonstrukce tramvajové trati, která má veškeré protihlukové prvky včetně zatravnění, budou po kolejích v úseku Balabenka - ulice Na Břehu celý týden jezdit čtyři tramvajové soupravy naložené dvěma stovkami pytlů s pískem. "Teprve potom se trať opět podbije a bude připravena pro provoz s pasažéry"...

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan » 29.7.2005 16:22

Kaštan píše:Kdo zajišťuje náhradku Palmovka-Ohrada? DP nebo Hotliner? Díky
dp

Kaštan
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.3.2005 23:50
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Kaštan » 29.7.2005 16:21

Kdo zajišťuje náhradku Palmovka-Ohrada? DP nebo Hotliner? Díky

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: VODA 2005

Příspěvek od 9001 » 20.7.2005 15:25

Pajda píše:zpráva z webu Prahy 5:

Úřad > Tiskové zprávy
19.7.2005: Dopravní omezení v rámci cvičení Voda 2005
V sekci Ostatní je speciální téma VODA 2005 :wink:

Odpovědět