Historické vozy + ostatní

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 26.8.2005 21:17

Paulie píše:
Afenot píše:Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.
To by chtělo oťuknout.. Stejně tak se říkalo,že průvod (zářijovej) bude jezdit celej den a ne jen jedno kolo,ale to je asi dost pase...
No po tom, co dojede průvod na Výstaviště by měl rovnou jet přes Strossmayerovo náměstí do Střešovic.

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 26.8.2005 19:32

Afenot píše:Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.
To by chtělo oťuknout.. Stejně tak se říkalo,že průvod (zářijovej) bude jezdit celej den a ne jen jedno kolo,ale to je asi dost pase...

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 26.8.2005 18:51

Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.

MOp

Re: HELP

Příspěvek od MOp » 26.8.2005 13:56

Marek píše:Včera jsem na shoutboardu Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.

Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(

Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.
ano bylo to tam. netusim kdo to tam dal a trasa byla shodna s linkou 91

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

HELP

Příspěvek od Marek » 26.8.2005 13:16

Včera jsem na shoutboardu Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.

Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(

Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 14.8.2005 12:01

Metro z Budapesti bylo několik let v Technickem Muzeu v Brne, ale pak bylo odvezeno pryc. Kam presne nevim . A bylo tusim pouze zapujceno puvodnim vlastnikem .

KZsoci_

Příspěvek od KZsoci_ » 14.8.2005 11:57

Ah, chtěl jsem napsat ne "bude" ale pravy. :) Ať... :)

KZsoci_

Příspěvek od KZsoci_ » 14.8.2005 11:56

Ahoj!

To je bude, že několik historické maďarské tramvaje v ČR (v Brně)? Myslíme, že asi jedno vozidlo od podzimní dráhé je při vás. Ještě trochu...? A to je bude, tak umíme se dívat na ni (v Museum, např.)? :)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 05.8.2005 22:46

dneska sem před vozovnou střešovice na nulté? koleji viděl odstavenou třívozovou zelenou soupravu tušímže asi z roku 1908... (cca ve 14hod)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 20.6.2005 15:45

v brne :
kniha trolejbusy v brne
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Paulie

Příspěvek od Paulie » 20.6.2005 13:28

PvvS píše:Tohle se provozovalo zhruba v 60-70 letech . Momentalne nemuzu najit zadnou fotku. Izolovana sit je novinkou po rekonstrukcich meniren. Tehdy se vyuzival jeden pol tramvaje a druhy byl veden dalsim dratem specielne pro trolejbusy . Jinak nejde o vyboceni sberacu ale o jejich roztazeni . Zberace mezi sobou obvykle maji zruba 60 cm, a v tekovych usecich mivali i pres metr.
Co se týče použití jednoho drátu od tramvají,to se zkoušelo koncem čtyřicátých let,jeden drát na trolej,druhý přes připojený "vozík" nebo spíš jen nápravu do kolejí.. a tak se trolejbusy dostaly i na místa,kam by se normálně nepodívaly
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr1.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr2.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr3.jpg -most Legií
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr4.jpg - Rustonka
Kéž by to tak udělali i v září,ale to je bohužel jen přání.. /ikdyž kdyby byla chuť a peníze.../
Jinak ńa Žižkově v Koněvově ulici byla v provozu provizorní trolejbusová trať,kde se používal jeden drát tramvajový a jako druhý pól se přidal jeden trolejbusový,bohužel fotografii jsem dosud nikde nepotkal..
Co se týče drátů ve Vyšehradském tunelu vše je vidět zde http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr5.JPG neboli jeden byl skutečně o něco víš..
Fotografie jsou z knížky Trolejbusy v pražských ulicích (J.Arazim,M.Dyk,J.Šour)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 19.6.2005 22:13

PvvS píše:Pocky , v brne mame u tram zapornou polaritu. takze minus pol uprostred ne ?
No jo, máte opačnou polaritu jak v Praze a většině civilizovaného světa :P , takže -pól v troleji. Prostřední trolej, určená jen pro trajfy by tedy měla mít polaritu stejnou jako koleje, takže +....

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.6.2005 21:49

syverin píše:Společné měnírny jsou snad dodnes v provozu v Plzni (proto také vozy v zimě probíjejí :) ). V Praze to bylo taky tak, ačkoli dnes je to již zakázané.
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně :) )uprostřed).
Pocky , v brne mame u tram zapornou polaritu. takze minus pol uprostred ne ?

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 19.6.2005 21:41

Společné měnírny jsou snad dodnes v provozu v Plzni (proto také vozy v zimě probíjejí :) ). V Praze to bylo taky tak, ačkoli dnes je to již zakázané.
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně :) )uprostřed).

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.6.2005 20:59

Tohle se provozovalo zhruba v 60-70 letech . Momentalne nemuzu najit zadnou fotku. Izolovana sit je novinkou po rekonstrukcich meniren. Tehdy se vyuzival jeden pol tramvaje a druhy byl veden dalsim dratem specielne pro trolejbusy . Jinak nejde o vyboceni sberacu ale o jejich roztazeni . Zberace mezi sobou obvykle maji zruba 60 cm, a v tekovych usecich mivali i pres metr.

Odpovědět