T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
když jedeš po rovince na těch 120 A, tak ti to rozhodně neudrží stejnou nízkou rychlost, ale pomalinku to bude zrychlovat - navíc pískat stejným tónem delší dobu je dost opruz, takže nevidím důvod proč by se na pěší zóně nedalo jet s několika nášlapy, tramvaji to je jednotramvajak píše:S progressem není problém jet na jeden nášlap třeba dvě minuty rychlostí 5 km/h bez toho, aby tramvaj zrychlovala. Pokud nemáš málo magnesia a netřepe se ti noha, tak to jde.radek31 píše:no ono je hezké, že je jedno, jak dlouho má sešlápnuto, ale na pěší zóně musíme jet 20 km/h a pokud je to rovinka tak to i na ten nejmenší nášlap zrychluje - takže buď by musel porušit předpisy, nebo holt vždycky počká až mu to spadne třeba na 18 a pak trochu našlápne
S progressem není problém jet na jeden nášlap třeba dvě minuty rychlostí 5 km/h bez toho, aby tramvaj zrychlovala. Pokud nemáš málo magnesia a netřepe se ti noha, tak to jde.radek31 píše:no ono je hezké, že je jedno, jak dlouho má sešlápnuto, ale na pěší zóně musíme jet 20 km/h a pokud je to rovinka tak to i na ten nejmenší nášlap zrychluje - takže buď by musel porušit předpisy, nebo holt vždycky počká až mu to spadne třeba na 18 a pak trochu našlápne
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
No, výzbroji je to vcelku jedno (a Progressu tuplem), ale cestující úpí, takže někdo by ostatně mohl řidiči vysvětlit, že když má tyristorku, tak je jedno, jak dlouho má pedál sešlápnutý v jedné poloze.7059074 píše:Včera jsem zažil zajímavou situaci. Na Palmovce vyjíždělo jedno kobylisské R.P na 12 z výstupní zastávky stylem, že se pan řidič rozjel a pak už jel zvukově stylem: písk----------------------------písk----------------písk----------------------písk... A celou tu rovinku až k oblouku projel jako se zrychlovačem pod velmi dlouhou a velmi pomalou OR.
Jak moc je to náročné pro výzbroj?
Včera jsem zažil zajímavou situaci. Na Palmovce vyjíždělo jedno kobylisské R.P na 12 z výstupní zastávky stylem, že se pan řidič rozjel a pak už jel zvukově stylem: písk----------------------------písk----------------písk----------------------písk... A celou tu rovinku až k oblouku projel jako se zrychlovačem pod velmi dlouhou a velmi pomalou OR.
Jak moc je to náročné pro výzbroj?
Jak moc je to náročné pro výzbroj?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Samotná rekonstrukce trvá zhruba půl roku,takže asi něco přes,když připočteme bourání původního a zkušební jízdy už "nového" vozu.Např.vůz 6635 byl přivezen do ÚDDP v červenci 2004 a jako 8435 byl v KO koncem ledna letošního roku.Nebo 6750-cca konec 11.2004 ÚDDP...3.6.2005 zkuš.jízda 8452.fricoolinek2 píše:Kolik času uběhne od poslední jízdy s cestujícími původní, klasické T3 do první jízdy s cestujícími ale jíž vozem T3 R.P ????
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele: