Příměstská doprava (nejen PID)

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 15.9.2005 23:13

MOp píše:
Béďa Trávníček píše: By mě zajímalo jaký zdroj může napsat o zrušení 232? :lol: To bych si s ním rád popovídal.
melo by se jednat o cca 15 trati..
Tak to by mě zajímalo jaké to jsou, zatím mi přijde polovina Tebou uvedených "rušených" tratí jako nesmysl. Máš další čísla tratí (?), docela by mě to zajímalo.
Jinak zrušení tratě znamená úplné zastavení dopravy na nich a s tím související úkony, jako například opuštění nádraží a nádražíček, konec údržby a možná i snesení svršku, atd... Takže všechny případy se týkají asi "pouze" zastavení osobní dopravy... 8-)

MOp

Příspěvek od MOp » 15.9.2005 23:06

Béďa Trávníček píše: By mě zajímalo jaký zdroj může napsat o zrušení 232? :lol: To bych si s ním rád popovídal.
melo by se jednat o cca 15 trati..

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 15.9.2005 23:01

MOp píše:mam to z velmi duveryhodneho zdroje.. zatim je to ve stadiu studii.. jedno je vsak jiste - bude se omezovat..
By mě zajímalo jaký zdroj může napsat o zrušení 232? :lol: To bych si s ním rád popovídal. Spíš bych viděl na zrušení mochovskou lokálku, tam se jezdí tak o 5ti lidech ve vlaku a nákladní doprava se rovná 0. Má blízké číslo 233... 8-)
Malá reklama: http://kde.tramfoto.com/kde309.jpg - Mochov

MOp

Příspěvek od MOp » 15.9.2005 22:51

mam to z velmi duveryhodneho zdroje.. zatim je to ve stadiu studii.. jedno je vsak jiste - bude se omezovat..

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 15.9.2005 22:41

Martin píše:No nevím, nevím, MOpe...
Jak už píše Béďa, tak na "hrbaté" se rekonstruuje (například most přímo proti smyčce Hlubočepy). Navíc se má stát odklonovou trasou při stavbě koridoru podél Berounky. Dokonce se i uvažovalo o zvětnému vybudování kolejiště v Hlubočepích...
A s tou 232 mezi Lysou a Milovicemi už mi to příjde jako totální nesmysl, neboť jde o trať se špičkovým intervalem 30 minut, navíc do prudce se rozvíjejících Milovic, kam vlaky jezdí vytížené (pokud vím, tak busů tam moc nejezdí). A navíc se má trať stát součástí nové elektrifikované trati Praha-Lysá-Vlkava-Mladá Boleslav...
Milovice jsou také hovadina (dle mne), když jsem tam byl ke konci prázdnin, tak nejel jediný vlak, který by nebyl alespoň z poloviny plný.
Zrušení trati mi přijde jako nesmysl, možná tak zrušení osobní dopravy, ale to je v těchto dvou případech nesmysl. Stoupni si někdy na SN a počítej kolik lidí jezdí ve špičce směrem na Rudnou. Je jich opravdu hodně, někdy se v osmsetdesítce i stojí. 173 má to štěstí, že je to odklonová trasa k 171, takže tam i kdyby zrušili osobní dopravu, tak koleje zvostanou. 8-)
K odklonům: Koridor podél Berounky se má stavět stejně jako se nyní staví úsek Hostyvař - Uhříněves. Tudíž výluky jen jedné koleje, ale je možné, že se po hrbaté bude jezdit. Ve znovuzrození Hlubočep nevěřím...
210 zrušení nepředpokládám, také jezdí docela plná. Když jsem tam byl ve všední den, tak jezdí hodně lidí odpoledne z práce domů právě vlakem.
(Doufám, že se to dá číst, je toho nějak moc)

Martin

Příspěvek od Martin » 15.9.2005 22:35

No nevím, nevím, MOpe...
Jak už píše Béďa, tak na "hrbaté" se rekonstruuje (například most přímo proti smyčce Hlubočepy). Navíc se má stát odklonovou trasou při stavbě koridoru podél Berounky. Dokonce se i uvažovalo o zvětnému vybudování kolejiště v Hlubočepích...
A s tou 232 mezi Lysou a Milovicemi už mi to příjde jako totální nesmysl, neboť jde o trať se špičkovým intervalem 30 minut, navíc do prudce se rozvíjejících Milovic, kam vlaky jezdí vytížené (pokud vím, tak busů tam moc nejezdí). A navíc se má trať stát součástí nové elektrifikované trati Praha-Lysá-Vlkava-Mladá Boleslav...

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 15.9.2005 22:25

MOp píše:Jinak to maji asi jiz jiste i trati 013, 232 a 173. Duvodem je jak jinak nez neekonomicnost provozu.
173 :lol: Však se na ní teďka dělá velká rekontrukce za provozu a ta není zrovna málo využívaná.
Jinak v návrhu GVD na příští rok nic takového není. Doufám, že se nedočkáme další tratě typu 121, kde se zrušila Os doprava téměř ze dne na den. 8-)
Naposledy upravil(a) Béďa Trávníček dne 15.9.2005 22:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 15.9.2005 22:19

Někde jsem četl studii přeměny Dobříšky na systém "tramvlak". Ale nejsou peníze :cry:

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 15.9.2005 21:48

Doufám, že ne už od příštího JŘ :?: :shock: :evil:
Ať žije městská a příměstská železnice v Praze :roll: @3646
zachvíli nám tu budou jezdit jenom 471 do Kolína a ČD se budou chlubit, jakou zajistily moderní dopravu...

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 15.9.2005 20:44

No to by mě docela naštvali. Docela dost.
:-(

MOp

Příspěvek od MOp » 15.9.2005 20:40

Mam jednu neradostnou zpravu zejmena pro Fortika.. Silne se uvazuje o zruseni trate 210 v useku Vrane - Dobris a jejich nahrazeni autobusovymio linkami PID 314,448 a 488. Krajsky urad chce tuto trat zrusit celotydenne, i za cenu napriklad 3 prestupu pro cestujici z Davle do Dobrise.

Jeste ze se v lete tento usek rekonstruoval...

Jinak to maji asi jiz jiste i trati 013, 232 a 173. Duvodem je jak jinak nez neekonomicnost provozu.

Jonáš

Kam?

Příspěvek od Jonáš » 30.3.2005 9:11

9001 píše:Kdyby na ní nebylo místo tak nic neřeknu,ale místo je.
To místo postrádám mezi stanicemi Praha - Bubny a Praha - Dejvice! :oops:

chemik 007

Příspěvek od chemik 007 » 29.3.2005 21:44

Nejsem žádnej koumák, ale co se týče PIDu - já bych vytvořil kolem Prahy takovou hustší pavučinovou síť, kde by byli konečné pospojované různýma linkama. Něco takovýho jako maj myslim v Mosqě v oblasti metra...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 29.3.2005 21:35

Tam je stále ten samý problém... zkrátka občanská sdružení & radnice P6 (ODS) & primátor Bém (ODS) & pár lidí u trati (voliči ODS) ...

Hlavní opunentura je zase naopak Středočeský kraj + hejtman Bendl (ODS), město Kladno a přilehlé obce, ČD + SŽDC, ČSL, ČVUT-FD, Metroprojekt, Metrostav, Praha 7 z internetových stránek metroweb, želpage, + myslím si že převážná většina dopravních odborníků.

Neutrální postoj: novináři, Ministr dopravy Šimonovský, radní Praha 1


Takže asi tak to vypadá... Myslím si že chce to víc tlačit a bude to... snad po volbách bude lépe a nebo ještě hůře... :lol: Současná ODS si dost protiřečí, koncepci prostě nedokážou utvořit... Snad se tedy v příštím roce začne stavět ona pomalodráha :lol: :lol:

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 29.3.2005 21:05

9001 píše:Kdyby na ní nebylo místo tak nic neřeknu,ale místo je.
Ano, to je... Ostatně dráhy měly vždycky koupené pozemky ještě několik metrů okolo tratě. Stodvacítka není vyjímkou. Ale velký problém je v lidech, kteří tu tam tu trať nechtějí...
Při současném stavu tratě by tam mohly teoreticky jezdit vlaky v úseku Masarakovo n.- Hostivice v intervalu cca 12 minut. Ale bylo by to tak tak...

Zamčeno