Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 20.9.2005 20:14

syverin píše:
jara píše: Ano viz první serie vozů T6 :lol:
Ale tam už taky není. Jenom krytky po šroubech zůstaly.
Já myslel plechovou tabulku podobného rozměru jako ten mag. teploměr, hliníkové kolejničky vyplněné gumou (aby to nedrnčelo) a vesele by se jezdilo. Informovanost na 100%, cestující spokojeni, cena tak setinová.
No to by také šlo. Podle mě bych to teda dal o trošku níže. Já jsme vysokej. Ale co ty malé lidi????U T6ky je to opravdu dost vysoko. V rek.vozech T3 je to tak akorát.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 20.9.2005 20:13

jara píše:
syverin píše:Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .
Ano viz první serie vozů T6 :lol:
I druhá :wink:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 20.9.2005 20:11

jara píše:
syverin píše:Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .
Ano viz první serie vozů T6 :lol:
Ale tam už taky není. Jenom krytky po šroubech zůstaly.
Já myslel plechovou tabulku podobného rozměru jako ten mag. teploměr, hliníkové kolejničky vyplněné gumou (aby to nedrnčelo) a vesele by se jezdilo. Informovanost na 100%, cestující spokojeni, cena tak setinová.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 20.9.2005 20:07

syverin píše:Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .
Ano viz první serie vozů T6 :lol:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 20.9.2005 20:02

Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 20.9.2005 19:47

prostě ony magnetický teploměry byly krok špatným směrem. při výlukách, které jsou v prase víc než časté, je jediným možným a zároveň příměřeně uspokojivým řešením předělat všechny T6 po vzoru 8681+2, resp. T3RP(V).

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 20.9.2005 19:18

Ono vyrobit teploměr na T6 taky něco stojí. A měnit je pro každou výluku, nevím nevím. Ale že by byl lepší žádný než špatný, to je bez diskuze.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 20.9.2005 18:59

když jsme tak u výluk, tak podle vozovny ŽI asi linka 15 není ve výluce - dnes ve voze 8746 byla vložena orientace (vnitř.teploměr) po trase Vypich--Vozovna Střešovice--Bulovka-Kobylisy. podobně také ještě nedávno jezdily ze ŽI vozy T6 s teploměrem Vypich-Střelničná...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 19.9.2005 12:58

Děkuju a ještě jednou se omlouvám za otřesný slovník...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 19.9.2005 12:56

@3634 Název tématu upraven na přání uživatelů

Původní název: Výluky 2005

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 19.9.2005 0:24

ŠmarjáJózef. Dyk to byla noční výluka, tak to přeci nebudu psát do rekonstrukcí, né?

Mi šlo spíš vo to, že "Výluky 2005" byly založený asi na začátku roku, by se prodiskutovala rozvaha výluk na další rok, která se ale potom stejně kolikrát změnila. Takže podle stejný logiky bysme měli v lednu 2006 zase "Výluky 2006" a todle téma by umřelo. Kromě toho se tu už řešej výluky všeobecně, takže nevidim důvod to téma nepřejmenovat na prostý "Výluky" bez udání roku.

Ty panimál?

Jo a jinak sorry za ten styl, ale vobčas se neudržim.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.9.2005 22:52

Ještě je tu téma Rekonstrukce TT. :wink:

Tohle téma bychponechal. Ono časem by v tom byl hrozný nepořádek.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Páteční dobrodružství

Příspěvek od syverin » 18.9.2005 21:34

1. Protože jsem nikde na fóru nenašel stránku téma "Výluky", jenom toto, prosil bych moderátory, nemohlo-li by dojít ke změně jména tématu, aby bylo použitelné i v roce následujícím :)

2. V pátek jsem si nevzpomněl, takže to udělám teď. Musím DP "pochválit" za skvělou organizaci noční výluky v Hloubětíně. Jel jsem domů spojem linky 52 s odjezdem z Lazarské v 1:45 a na to, že by mohla být nějaká výluka, jsem si vzpomněl až na Harfě. Byly vyvěšené nějaké informace a i řidič zahlásil výluku relativně včas (U Elektry, ale jenom česky, v tram byla skupinka něm. turistek... Was ist los?). Ovšem... přijeli jsme k rozjížďáku na Starém Hloubětíně, kde nás zastavil dispečerský automobil. Po dvouminutové poradě se rozhodlo, že tramvaj dojede až do zastávky Kbelská, aby byl zajištěn lepší přestup na NAD. Co se stalo s tramvají, nevím. Ovšem mezitím autobus X-19, na který jsme měli přestoupit, nám odjel, protože jeho řidiči nikdo nic neřekl. Naštěstí byl rychle dispečery dostižen, ale přesto osazenstvo tramvaje nastupovalo z vozovky. Dále bylo vše naprosto bez problémů, pominu-li fakt, že řidič busu 503 se velmi divil, že ve smyčce nestojí žádná tramvaj. O výluce mu také nikdo nic neřekl (až já).
Takže to bylo pár postřehů z páteční noci.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 10.9.2005 17:56

4021 píše:Dneska sem chodil po centru a už asi v 14.15 jezdily normálně Vodičkovou a Jindřišskou tramvaje, ale v Dlážděný ještě tou dobou byly zastávkový sloupky, ale bez JŘ, tramvaje jí ale projížděly.

Přitom ta výluka měla bejt až do 18h, předpokládám teda že skončila dřív a že se uskutečnila.
Výluka byla, ale skončila překvapivě dříve

(část výluky na http://www.fotografiemhd.wz.cz )

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 10.9.2005 17:31

Dneska sem chodil po centru a už asi v 14.15 jezdily normálně Vodičkovou a Jindřišskou tramvaje, ale v Dlážděný ještě tou dobou byly zastávkový sloupky, ale bez JŘ, tramvaje jí ale projížděly.

Přitom ta výluka měla bejt až do 18h, předpokládám teda že skončila dřív a že se uskutečnila.

Odpovědět