Zrušené TT

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Kachna

Příspěvek od Marek B. » 07.11.2005 16:00

Honzík píše:Jedna velká kachna je ta informace. Nic se nestaví opravuje se jenom potrubí a žádné tramvajové těleso není vidět, když ho dávno snesli. Proč na toto fórum pořád někdo píše totální krávoviny? Chtělo by to úroveň, protože ty informace jsou o ničem. Jako třeba plánky pro budoucnost, kde si jeden vezme mapu a v každý ulici načárá červenou barvičkou nebo fialovou či jinou tramvajovou trasu, i tam, kde jsou bus intervaly30 minut. Proboha to tu každej může zaplácat takovejma hovadinama fórum. Mě už z toho zůstává rozum stát.
Spíš se mi zdá, že krávoviny tu píšeš ty. A nevím, proč mě urážíš. To, že sem občas dám nějakou mapku (i když třeba podle blbou, to uznávám), aby se o ní diskutovalo je lepší, než když tu nikdo v tom tématu nediskutuje. Nelíbí li se ti to- tak diskutuj a vyvrať mi můj názor, ale neurážej mě. Dal jsem sem v dobré víře tip na to, kde je vidět, kudy vedla TT. A za tím si stojím. JE TO TAM VIDĚT. No tak jsem se třeba splet v tom, co se tam staví( ona se tam ta budova bude stejně stavět, to mě spletlo), ale je to na tram fóru tak důležité. pointa informace byla v tom pozůstatku. Jako zpřesnění přikládám Mapku, kde jsem naznačil, kde je to přesně vidět. Jo a nemám TT v tom plánku JM nikde, kde by se nevyplatila :!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Kachna

Příspěvek od Honzík » 03.11.2005 2:12

Jedna velká kachna je ta informace. Nic se nestaví opravuje se jenom potrubí a žádné tramvajové těleso není vidět, když ho dávno snesli. Proč na toto fórum pořád někdo píše totální krávoviny? Chtělo by to úroveň, protože ty informace jsou o ničem. Jako třeba plánky pro budoucnost, kde si jeden vezme mapu a v každý ulici načárá červenou barvičkou nebo fialovou či jinou tramvajovou trasu, i tam, kde jsou bus intervaly30 minut. Proboha to tu každej může zaplácat takovejma hovadinama fórum. Mě už z toho zůstává rozum stát.
sghsdfgsgfmarekbjgjgjosiu píše::!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Na Budějovickém náměstí v místech, kde kdysi odbočovala z něj TT na Kačerov je vidět ve výkopech budoucího polyfunkčního domu, který staví firma Hochtief pod zemí štěrk bývalé ulice s mezerou veprostřed, kde byla TT. Myslím ale, že to vyžaduje hlubší znalosti původního uspořádání Budějovického náměstí, neboť je to dnes v parku. Tak tedy neváhejte a jděte se tam podívat.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 02.11.2005 20:35

No, abyste si nemysleli, že z těch fotek poznám roky výroby pražců... byl jsem se tam taky včera podívat :)
L_K: pravda, já jsem většinu objevoval jako student gymnasia a dnes opakuji a kontroluji jako student VŠ. Až budu v zaměstnání, nevím, jak to bude. Ale konzultovat budu rád.

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 02.11.2005 20:16

P_V: Budu se tam muset příležitostně vydat, abych místo lépe prozkoumal.
Syverin: Mám rozlišení 800x600 a objeví se mi vše. U magistrátních map je problém, že jsou určeny pro IE, takže v Opeře a Firefoxu to může zlobit. Rád s Vámi zkonzultuji své poznatky. S terénními výpravami je problém, co se týče času. Buď je mé rozhodnutí jít fotit dílem okamžitého rozhodnutí nebo něco příležitostně potkám. Například ty koleje jsem nafotil, když jsme s manželkou šli do restaurace na Verandách ve smíchovském pivovaře - pěšky, aby nám dobře vytrávilo. Je trochu ostuda, že torzo kolejí zveřejněné v PrTr nemám vyfocené. Vídal jsem ho cestou autobusem 101(tenkrát). Co se týká drážní archeologie, možná znáte mé fotky na http://www.malefotoalbum.wz.cz ze zrušené a v bolestech obnovované tratě Slavonice-Waldkirchen. Zdraví L.K.
Naposledy upravil(a) Ladislav Kubera dne 02.11.2005 22:28, celkem upraveno 1 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 02.11.2005 20:06

syverin píše:Moderátoři! smažte prosím někdo ten odkaz na ortomapu! Rozlišení obrazovky 2400x1800 opravdu nemám.....
Nemazat, jen prosím pisatele aby odkaz upravil do tvaru [ url=hroznedlouhejodkaz]popis[/url].

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 02.11.2005 19:38

Moderátoři! smažte prosím někdo ten odkaz na ortomapu! Rozlišení obrazovky 2400x1800 opravdu nemám.....

L_K: Vím, znám, překlikáváním mezi jednotlivými roky jsem strávil asi dva měsíce. Nechcete se někdy dát dohromady? Mne drážní archeologie velmi zajímá.

Koleje jsou určitě drážní, pražce jsou z let cca 64-76, kolejnice jsou S49 z let 79-81. Sloup nemusí být nutně tramvajový, pod ním směrem k Botiči jsou další dva velmi podobného vzezření. A opět, designem je z konce šedesátých let...

sghsdfgsgfmarekbjgjgjosiu

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Příspěvek od sghsdfgsgfmarekbjgjgjosiu » 02.11.2005 14:17

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Na Budějovickém náměstí v místech, kde kdysi odbočovala z něj TT na Kačerov je vidět ve výkopech budoucího polyfunkčního domu, který staví firma Hochtief pod zemí štěrk bývalé ulice s mezerou veprostřed, kde byla TT. Myslím ale, že to vyžaduje hlubší znalosti původního uspořádání Budějovického náměstí, neboť je to dnes v parku. Tak tedy neváhejte a jděte se tam podívat.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 02.11.2005 13:13

Takže teď už jen zbývá objasnit ten tramvajový sloup. Na té detailní letecké fotce je nejspíš úplně dole uprostřed, mírně vpravo pod holinou.

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 01.11.2005 19:36

P_v: Takhle to vypadá logicky, souhlasím. Mnou fotografované koleje jsou pouze 3 nejzápadnější pole(1+2). Zbylých jsem si nevšiml, možná, že už v mezitím vzniklém porostu nejsou. Pozemky patří drahám včetně č. 2418/2 (těleso Záběhlické). Kolejová pole se jeví tedy jako nejlevnější materiál pro vytvoření zábran.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 01.11.2005 1:23

Podle podrobného snímku soudě, jsou to jen nějaká halabala poházená kolejová pole, ohrazující sousední pozemek aby asfaltovanou cestu náhodou někdo nezneužil ke vjezdu na něj.
foto

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 01.11.2005 0:53

Podle těch fotek v DPK soudím že smyčka byla severně od ulice, blízko u těch zbořených vilek na ONJ, také tam píšou u snímku vlevo dole "smyčka mimo osu tratě". Zatímco Vy jste fotil jižně u toho zahnutého výjezdu. Viz pokusy o zákres.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 31.10.2005 23:27

Škoda, že magistrát nezveřejnil šedesátá léta. Ale i tak lze přijít na úžasné věci klikáním mezi různými roky.
Ty koleje vypadají jak železniční, ale kde by se tam vzaly? Z ONJ? Ale proč a proč tady? Třeba se vynoří nějaké další foto. V tom DP-Kontaktu to vypadá na žlábkové, ale mezi stanicemi to mohlo vypadat jinak.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 31.10.2005 23:07

Mapu mám, adresu je možné smazat...
Asi tam budu muset znovu zajet... Jinak mám pocit, že trať vedla v poloze současné silnice a před nájezdem do smyčky bylo mírné esíčko doleva. Bohužel další ortomapa, třeba z roku 1960 už není.....

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 31.10.2005 22:55

(pokračování)Koleje jsou v tom plevelu pohozené. Musely být vytržené jinde, ale asi ne moc daleko.
Jestli se vám otevře ortofotomapa z r.1953 ortofoto . , uvidíte v místě budoucího prodloužení Záběhlické cestu. Tam někde bude za 2 roky trať a smyčka - dosavadní konečná(tedy v r. 1953) je dostatečně vidět. Vzhledem k tomu, že smyčka měla uhybat doleva k dnešnímu mostu přes ONJ, viděl bych trať spíš jižně od Záběhlické ulice. Je to však jen můj dojem. Zdraví L.K.
Naposledy upravil(a) Ladislav Kubera dne 02.11.2005 20:19, celkem upraveno 2 x.

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 31.10.2005 22:54

syverin: To je vše, co se mi podařilo ze snímků vyždímat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět