Spíš se mi zdá, že krávoviny tu píšeš ty. A nevím, proč mě urážíš. To, že sem občas dám nějakou mapku (i když třeba podle blbou, to uznávám), aby se o ní diskutovalo je lepší, než když tu nikdo v tom tématu nediskutuje. Nelíbí li se ti to- tak diskutuj a vyvrať mi můj názor, ale neurážej mě. Dal jsem sem v dobré víře tip na to, kde je vidět, kudy vedla TT. A za tím si stojím. JE TO TAM VIDĚT. No tak jsem se třeba splet v tom, co se tam staví( ona se tam ta budova bude stejně stavět, to mě spletlo), ale je to na tram fóru tak důležité. pointa informace byla v tom pozůstatku. Jako zpřesnění přikládám Mapku, kde jsem naznačil, kde je to přesně vidět. Jo a nemám TT v tom plánku JM nikde, kde by se nevyplatilaHonzík píše:Jedna velká kachna je ta informace. Nic se nestaví opravuje se jenom potrubí a žádné tramvajové těleso není vidět, když ho dávno snesli. Proč na toto fórum pořád někdo píše totální krávoviny? Chtělo by to úroveň, protože ty informace jsou o ničem. Jako třeba plánky pro budoucnost, kde si jeden vezme mapu a v každý ulici načárá červenou barvičkou nebo fialovou či jinou tramvajovou trasu, i tam, kde jsou bus intervaly30 minut. Proboha to tu každej může zaplácat takovejma hovadinama fórum. Mě už z toho zůstává rozum stát.
Zrušené TT
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Kachna
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Kachna
Jedna velká kachna je ta informace. Nic se nestaví opravuje se jenom potrubí a žádné tramvajové těleso není vidět, když ho dávno snesli. Proč na toto fórum pořád někdo píše totální krávoviny? Chtělo by to úroveň, protože ty informace jsou o ničem. Jako třeba plánky pro budoucnost, kde si jeden vezme mapu a v každý ulici načárá červenou barvičkou nebo fialovou či jinou tramvajovou trasu, i tam, kde jsou bus intervaly30 minut. Proboha to tu každej může zaplácat takovejma hovadinama fórum. Mě už z toho zůstává rozum stát.
sghsdfgsgfmarekbjgjgjosiu píše:
Na Budějovickém náměstí v místech, kde kdysi odbočovala z něj TT na Kačerov je vidět ve výkopech budoucího polyfunkčního domu, který staví firma Hochtief pod zemí štěrk bývalé ulice s mezerou veprostřed, kde byla TT. Myslím ale, že to vyžaduje hlubší znalosti původního uspořádání Budějovického náměstí, neboť je to dnes v parku. Tak tedy neváhejte a jděte se tam podívat.
P_V: Budu se tam muset příležitostně vydat, abych místo lépe prozkoumal.
Syverin: Mám rozlišení 800x600 a objeví se mi vše. U magistrátních map je problém, že jsou určeny pro IE, takže v Opeře a Firefoxu to může zlobit. Rád s Vámi zkonzultuji své poznatky. S terénními výpravami je problém, co se týče času. Buď je mé rozhodnutí jít fotit dílem okamžitého rozhodnutí nebo něco příležitostně potkám. Například ty koleje jsem nafotil, když jsme s manželkou šli do restaurace na Verandách ve smíchovském pivovaře - pěšky, aby nám dobře vytrávilo. Je trochu ostuda, že torzo kolejí zveřejněné v PrTr nemám vyfocené. Vídal jsem ho cestou autobusem 101(tenkrát). Co se týká drážní archeologie, možná znáte mé fotky na http://www.malefotoalbum.wz.cz ze zrušené a v bolestech obnovované tratě Slavonice-Waldkirchen. Zdraví L.K.
Syverin: Mám rozlišení 800x600 a objeví se mi vše. U magistrátních map je problém, že jsou určeny pro IE, takže v Opeře a Firefoxu to může zlobit. Rád s Vámi zkonzultuji své poznatky. S terénními výpravami je problém, co se týče času. Buď je mé rozhodnutí jít fotit dílem okamžitého rozhodnutí nebo něco příležitostně potkám. Například ty koleje jsem nafotil, když jsme s manželkou šli do restaurace na Verandách ve smíchovském pivovaře - pěšky, aby nám dobře vytrávilo. Je trochu ostuda, že torzo kolejí zveřejněné v PrTr nemám vyfocené. Vídal jsem ho cestou autobusem 101(tenkrát). Co se týká drážní archeologie, možná znáte mé fotky na http://www.malefotoalbum.wz.cz ze zrušené a v bolestech obnovované tratě Slavonice-Waldkirchen. Zdraví L.K.
Naposledy upravil(a) Ladislav Kubera dne 02.11.2005 22:28, celkem upraveno 1 x.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Moderátoři! smažte prosím někdo ten odkaz na ortomapu! Rozlišení obrazovky 2400x1800 opravdu nemám.....
L_K: Vím, znám, překlikáváním mezi jednotlivými roky jsem strávil asi dva měsíce. Nechcete se někdy dát dohromady? Mne drážní archeologie velmi zajímá.
Koleje jsou určitě drážní, pražce jsou z let cca 64-76, kolejnice jsou S49 z let 79-81. Sloup nemusí být nutně tramvajový, pod ním směrem k Botiči jsou další dva velmi podobného vzezření. A opět, designem je z konce šedesátých let...
L_K: Vím, znám, překlikáváním mezi jednotlivými roky jsem strávil asi dva měsíce. Nechcete se někdy dát dohromady? Mne drážní archeologie velmi zajímá.
Koleje jsou určitě drážní, pražce jsou z let cca 64-76, kolejnice jsou S49 z let 79-81. Sloup nemusí být nutně tramvajový, pod ním směrem k Botiči jsou další dva velmi podobného vzezření. A opět, designem je z konce šedesátých let...
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Na Budějovickém náměstí v místech, kde kdysi odbočovala z něj TT na Kačerov je vidět ve výkopech budoucího polyfunkčního domu, který staví firma Hochtief pod zemí štěrk bývalé ulice s mezerou veprostřed, kde byla TT. Myslím ale, že to vyžaduje hlubší znalosti původního uspořádání Budějovického náměstí, neboť je to dnes v parku. Tak tedy neváhejte a jděte se tam podívat.
P_v: Takhle to vypadá logicky, souhlasím. Mnou fotografované koleje jsou pouze 3 nejzápadnější pole(1+2). Zbylých jsem si nevšiml, možná, že už v mezitím vzniklém porostu nejsou. Pozemky patří drahám včetně č. 2418/2 (těleso Záběhlické). Kolejová pole se jeví tedy jako nejlevnější materiál pro vytvoření zábran.
Škoda, že magistrát nezveřejnil šedesátá léta. Ale i tak lze přijít na úžasné věci klikáním mezi různými roky.
Ty koleje vypadají jak železniční, ale kde by se tam vzaly? Z ONJ? Ale proč a proč tady? Třeba se vynoří nějaké další foto. V tom DP-Kontaktu to vypadá na žlábkové, ale mezi stanicemi to mohlo vypadat jinak.
Ty koleje vypadají jak železniční, ale kde by se tam vzaly? Z ONJ? Ale proč a proč tady? Třeba se vynoří nějaké další foto. V tom DP-Kontaktu to vypadá na žlábkové, ale mezi stanicemi to mohlo vypadat jinak.
(pokračování)Koleje jsou v tom plevelu pohozené. Musely být vytržené jinde, ale asi ne moc daleko.
Jestli se vám otevře ortofotomapa z r.1953 ortofoto . , uvidíte v místě budoucího prodloužení Záběhlické cestu. Tam někde bude za 2 roky trať a smyčka - dosavadní konečná(tedy v r. 1953) je dostatečně vidět. Vzhledem k tomu, že smyčka měla uhybat doleva k dnešnímu mostu přes ONJ, viděl bych trať spíš jižně od Záběhlické ulice. Je to však jen můj dojem. Zdraví L.K.
Jestli se vám otevře ortofotomapa z r.1953 ortofoto . , uvidíte v místě budoucího prodloužení Záběhlické cestu. Tam někde bude za 2 roky trať a smyčka - dosavadní konečná(tedy v r. 1953) je dostatečně vidět. Vzhledem k tomu, že smyčka měla uhybat doleva k dnešnímu mostu přes ONJ, viděl bych trať spíš jižně od Záběhlické ulice. Je to však jen můj dojem. Zdraví L.K.
Naposledy upravil(a) Ladislav Kubera dne 02.11.2005 20:19, celkem upraveno 2 x.