Já nemyslel užší střední dveře, spíš zapuštěné světlomety, užší větračky, lišty a vůbec celkově větší shodu detailů. 6101 v původní podobě byla nádherná.Karotka píše:To nééé, 6101 měla střední dveře užší!syverin píše:mnohem lepší by byl design a-la 6101. Mlask
Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Už ten starý design má stejnou kostrbatost v přechodu oblé plenty do hranatého schodu u dveří, jestli jste si nevšimli. Prostě to jinak nejde.kotelník1 píše:No nic moc,vsimnete si kostrbatého prechodu za prvním vyrezem v plente-uplne z toho kouka ta nastavovanost,nehodi se to k hladke linii stareho designu....
To nééé, 6101 měla střední dveře užší!syverin píše:mnohem lepší by byl design a-la 6101. Mlask
2xWana v Ostravě
Pro "páteřní linky 7 a 17" je rozhodující jediný bod, který soupravy 2xWana vylučuje. Ten bod se jmenuje smyčka Vřesinská. Jediné nástupiště kam by se toto vešlo je perón pro linku 5.
Tedy přátelé, to je skutečně skvost na kolejích. Kdyby se naše modernizace s novou skříní odzačátku modernizovaly takto, byl bych spokojen. Problém papírových orientací bych viděl, jak už bylo řečeno, v absenci libereckýho software v palubním počítači. MOpe, ten vidlákov by sis mohl odpustit, vzpomeň si na naše počátky s T6 - na buse bývalo číslo linky, zbytek byl na papírových orientacích...Kamera píše:"37" dnes vyrazila poprvé do libereckých ulic.
Pořád nějak nemůžu pochopit, že by to byl tak nepřekonatelný problém jak je toto téma na diskuzích prezentováno. Ano, dokáži pochopit, že DPO narazí na problémy u zastávek, které "omezují" provoz a parkovací místa gumokolistů (např. Prostorná a některé zastávky v centru), takže soupravy wana-wana nejsou na linkách, které do centra vedou, do nejbližších let reálná. Ale stále tu máme páteřní linky d-7 a d-17 a zde tento problém zase nevidím jako nepřekonatelný, protože prodloužení kritických zastávek o pár metrů zaštěrkujeme a zakachličkujeme jen trochu trávníku (Vozovna Poruba směr 17. listopadu, Zahrádky a možná ještě jednu nebo dvě další) a na pohyb aut nebude mít tato úprava sebemenší vliv. Další klíčové zastávky jsou natolik dlouhé (zastávky Nová Ves vodárna, Vozovna Poruba směr Nádraží Svinov), že se zde vejdou i dvě soupravy wana-wana. Jediné problémy dále pak vidím jen na Nádraží Svinov, ale stačí, když bude souprava stanicovat na o dva nebo tři metry dál na úrovni konce výtahu (dvě soupravy d-7 a d-17 jsem zde ještě nikdy v životě neviděl a prakticky jediné místo, kde lidé přestupují z d-7 na d-17, a kde by tudíž měla délka dvou sourpav wana-wana vliv na plynulost souběžného přestupu, je zastávka Hulvácká ve směru od Nové Vsi, ale opravdu to je věc prakticky nereálná). Na K-R se psalo, že bude problém se zastávkou Areál VŠB, sám tam každodenně vystupuji a za soupravou je ke konci ostrůvku tak 6 metrů místa. Samozřejmě by si zavedení wan vyžádalo snížení počet zastávek pro dvě soupravy, ale u většiny zastávek pro dvě soupravynorton píše:Wany lze provozovat v soupravách, ale jsou jiné důvody (gomokolní), proč je nespojovat. Řešeno to bylo na K-R, takže již jen stručně: jsou delší a proto v zastávkách, které jsou délkou taktak na 2xT3 to nemůže zastavovat a co s tím? Přestavět zastávku? Nikoliv, nebude povoleno (viz. tehdejší diskuse), takže dokud bude v OV potřeba sólo vozů, budou sólo wany. Pak "se" uvidí...
A vozy po vzoru 1301 se již dělat nebudou, neb veškeré "modernizace" ve velikosti výměny skříně, budou již jen wany. Toliko (skoro?)oficiální verze...
- buď je zde stanicování dvou souprav výmečné nebo není problém, aby řidič druhé soupravy počkal, až řidič první soupravy opustí zastávku
- nebo bych řidiči druhé soupravy rovnou napařil pokutu (zastávka 17. listopadu) pokud se mu podaří projet za první soupravou přes křižovatku (o projetí na signál se zde ani náhodou nedá mluvit).
- nebo zde platí, co jsem napsal v prvním odstavci
Plichtím tento příspěvek z patra, takže možná mi unikají ještě nějaké další souvislosti, ale jako další vedlejší "komplikace" už vidím jen, že
- ve vozovně by měli svázanější ruky s vypravováváním vozů
- v horizontu více pěti až deseti roků by mohlo být příliš mnoho nízkopodlažních vozů na těchto linkách (d-7, d- 17) - v té době bude mít DPO 16 KT8D5R.N1(2), když se rozvrchnou na páteřní linky d-1, d-2 a d-8 (na každou linku cca 4 celodenní kurzy + případně trhačky), nikdo si stěžovat snad nebude, na nepáteřních linkách (d-4, d-9, d-12, d-14 nebo zde budou sólo wany) jezdí Astry nebo Tria.
Wany lze provozovat v soupravách, ale jsou jiné důvody (gomokolní), proč je nespojovat. Řešeno to bylo na K-R, takže již jen stručně: jsou delší a proto v zastávkách, které jsou délkou taktak na 2xT3 to nemůže zastavovat a co s tím? Přestavět zastávku? Nikoliv, nebude povoleno (viz. tehdejší diskuse), takže dokud bude v OV potřeba sólo vozů, budou sólo wany. Pak "se" uvidí...
A vozy po vzoru 1301 se již dělat nebudou, neb veškeré "modernizace" ve velikosti výměny skříně, budou již jen wany. Toliko (skoro?)oficiální verze...
A vozy po vzoru 1301 se již dělat nebudou, neb veškeré "modernizace" ve velikosti výměny skříně, budou již jen wany. Toliko (skoro?)oficiální verze...
o hodně... Tamto je totální propadák, na to se nedá koukat...kotelnik1 píše:Urcite hodne delaji vyrezy v plentách, k NP vozidlu se nehodi...Ale na Bulwu je fakt jiny pohled..o hodne hezcinorton píše:Upřímně, nepřijde mi, že by byla zbajstlená. Ty "přechody" kryt podvozku - "břicho" jsou z toho důvodu, aby to místo nechybělo v NP části a asi i z mnoha podobných - konstrukčních důvodů...
Porovnejte třeba s bulwí wanou - snažil jsem se najít podobný úhel pohledu.
Urcite hodne delaji vyrezy v plentách, k NP vozidlu se nehodi...Ale na Bulwu je fakt jiny pohled..o hodne hezcinorton píše:Upřímně, nepřijde mi, že by byla zbajstlená. Ty "přechody" kryt podvozku - "břicho" jsou z toho důvodu, aby to místo nechybělo v NP části a asi i z mnoha podobných - konstrukčních důvodů...
Porovnejte třeba s bulwí wanou - snažil jsem se najít podobný úhel pohledu.
Upřímně, nepřijde mi, že by byla zbajstlená. Ty "přechody" kryt podvozku - "břicho" jsou z toho důvodu, aby to místo nechybělo v NP části a asi i z mnoha podobných - konstrukčních důvodů...
Porovnejte třeba s bulwí wanou - snažil jsem se najít podobný úhel pohledu.
Porovnejte třeba s bulwí wanou - snažil jsem se najít podobný úhel pohledu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Já Ti dám Vidlákov !MOp píše:na mezimeste je celkem k prdu. spise mne zarazi, ze ikdyz ma BUSE, musi mit zastrkane vsude papirove cedule sluzebni jizda.. inu vidlakov..jara píše: Vypadá pěkně. Jen jsem tak doufal že bude na 1000mm. Na meziměstě by byla hezčí Ale i takto bude pěkná.
p.s. ten barak napravo pekne vyrostl..
Podívej se kdo vede 1. ligu v hokeji i ve fotbale. Pražáci nemůžou skousnout tu současnou dynamiku a rostoucí prosperitu Liberce.
Ano vyrostli jsme ! Nejen ten barák
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Že by třeba ještě neměla liberecký sofware s orientacemi?MOp píše:na mezimeste je celkem k prdu. spise mne zarazi, ze ikdyz ma BUSE, musi mit zastrkane vsude papirove cedule sluzebni jizda.. inu vidlakov..jara píše: Vypadá pěkně. Jen jsem tak doufal že bude na 1000mm. Na meziměstě by byla hezčí Ale i takto bude pěkná.
p.s. ten barak napravo pekne vyrostl..