Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 04.12.2005 13:11

Anonymous píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Nemohl, Taurus je pouze dvoufrekvenční a to (15 kw 16, 7 Hz a 25 kw 50 hz).
Ostuda naše, ale nejsem si jist jestli tentokráte jen ČD... :roll:
15kV/16,7Hz a 25kV/50Hz když už...
se omlouvám za dvojité v... No. Nějak mi to uniklo.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 03.12.2005 23:45

Martin-KT8D5.RN2P píše:Nemohl, Taurus je pouze dvoufrekvenční a to (15 kw 16, 7 Hz a 25 kw 50 hz).
Ostuda naše, ale nejsem si jist jestli tentokráte jen ČD... :roll:
15kV/16,7Hz a 25kV/50Hz když už...

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 03.12.2005 23:21

Ostravan píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Tákže, jelikož nám ŽSR a ÖBB nedovolí Pendolina, krizový plán vypadá následovně:
-EC 134/135 Vyšehrad- Ex 534/535 Vyšehrad (Břeclav-Praha-Břeclav)
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 70 Smetana a EC 75 Alois Negrelli
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-IC 570/571 Brněnský drak
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 71 Smetana a EC 74 Alois Negrelli
sestava: 350 (ZSSK)+Amz (ÖBB)+Wrmz (ČD)+Bmz+Bmz+Bmpz+Bmpz (vše ÖBB)
A jeden drbík, agentura JPP, že vzhledem k tomu, že rychlost našich 362 je pouze 140 km/h, je možné, že výměna lokomotiv se bude uskutečňovat v žst. Brno-hl.n. jelikož úsek Brno-Břeclav je na 160 a ČD budou chtít minimalizovat zpoždě, ke kterým bude docházet. Takže třeba uvidíme Taurusy 1016 v Brně.
Tak to už mohou Taurusy jezdit z Prahy, protože mezi Pardubicemi a Uherskem je taky 1600 km/h. Ještě štěstí, že ČD upustily od vybíraání příplatků na vlaky Smetana a Negrelli, jinak už fakt nevím, je to zase nehorázná ostuda.
Nemohl, Taurus je pouze dvoufrekvenční a to (15 kw 16, 7 Hz a 25 kw 50 hz).
Ostuda naše, ale nejsem si jist jestli tentokráte jen ČD... :roll:

Ostravan

Příspěvek od Ostravan » 03.12.2005 20:31

Martin-KT8D5.RN2P píše:Tákže, jelikož nám ŽSR a ÖBB nedovolí Pendolina, krizový plán vypadá následovně:
-EC 134/135 Vyšehrad- Ex 534/535 Vyšehrad (Břeclav-Praha-Břeclav)
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 70 Smetana a EC 75 Alois Negrelli
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-IC 570/571 Brněnský drak
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 71 Smetana a EC 74 Alois Negrelli
sestava: 350 (ZSSK)+Amz (ÖBB)+Wrmz (ČD)+Bmz+Bmz+Bmpz+Bmpz (vše ÖBB)
A jeden drbík, agentura JPP, že vzhledem k tomu, že rychlost našich 362 je pouze 140 km/h, je možné, že výměna lokomotiv se bude uskutečňovat v žst. Brno-hl.n. jelikož úsek Brno-Břeclav je na 160 a ČD budou chtít minimalizovat zpoždě, ke kterým bude docházet. Takže třeba uvidíme Taurusy 1016 v Brně.
Tak to už mohou Taurusy jezdit z Prahy, protože mezi Pardubicemi a Uherskem je taky 160 km/h. Ještě štěstí, že ČD upustily od vybíraání příplatků na vlaky Smetana a Negrelli, jinak už fakt nevím, je to zase nehorázná ostuda.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 03.12.2005 16:19

Nevíte někdo, kdy bych mohl potkat zítra nějaký vlak na hrabovské spojce? Jezdí tam všechny vlaky Libeň - Hlavní nádraží nebo ty jezdí po spojce u libeňského depa :?:

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 02.12.2005 13:48

Tákže, jelikož nám ŽSR a ÖBB nedovolí Pendolina, krizový plán vypadá následovně:
-EC 134/135 Vyšehrad- Ex 534/535 Vyšehrad (Břeclav-Praha-Břeclav)
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 70 Smetana a EC 75 Alois Negrelli
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-IC 570/571 Brněnský drak
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 71 Smetana a EC 74 Alois Negrelli
sestava: 350 (ZSSK)+Amz (ÖBB)+Wrmz (ČD)+Bmz+Bmz+Bmpz+Bmpz (vše ÖBB)

A jeden drbík, agentura JPP, že vzhledem k tomu, že rychlost našich 362 je pouze 140 km/h, je možné, že výměna lokomotiv se bude uskutečňovat v žst. Brno-hl.n. jelikož úsek Brno-Břeclav je na 160 a ČD budou chtít minimalizovat zpoždě, ke kterým bude docházet. Takže třeba uvidíme Taurusy 1016 v Brně.

Martin-KT8D5.RN2P

Pendolina 2005/2006

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 30.11.2005 15:54

Turnusy pro Pendolina v gvd 05/06. Bohužel neznám čísla turnusových skupin, ale bude to (pravděpodobně asi tak na 99%) takto:

TS xxx (1)
1.den

Sv 3380 xx:xx-BOHUMÍN --03:54-OSTRAVA-HL.N.
IC 500 "SC PENDOLINO" 04:00-OSTRAVA-HL.N.--07:31-PRAHA-HOLEŠ.
IC 571 "BRNĚNSKÝ DRAK" 09:40-PRAHA-HOLEŠ. --12:35-BŘECLAV
IC 570 "BRNĚNSKÝ DRAK" 13:32-BŘECLAV --16:27-PRAHA-HOLEŠ.
IC 511 "SC PENDOLINO" 18:26-PRAHA-HOLEŠ. --21:55-OSTRAVA-HL.N.
Sv 3399 22:10-OSTRAVA-HL.N.--xx:xx-BOHUMÍN

Turnusová potřeba činí 1x soupravu (681-Ampz73 - 081-Ampz73 - 683-BRmpz73 - 084-Bmpz73 - 684-Bmpz73 - 082-Bmpz73 - 682-Bmpz73)


TS xxx (2)
1.den

Sv 29500 xx:xx-PRAHA-ONJ. --05:24-PRAHA-HOLEŠ.
IC 501 "SC PENDOLINO" 05:56-PRAHA-HOLEŠ. --09:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 504 "SC PENDOLINO" 09:45-OSTRAVA-HL.N.--13:18-PRAHA-HOLEŠ.
IC 507 "SC PENDOLINO" 13:56-PRAHA-HOLEŠ. --17:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 510 "SC PENDOLINO" 17:45-OSTRAVA-HL.N.--21:18-PRAHA-HOLEŠ.
Sv 29511 21:32-PRAHA-HOLEŠ. --xx:xx-PRAHA-ONJ.

2.den

Sv 29070 xx:xx-PRAHA-ONJ. --06:05-PRAHA-HL.N.
EC 71 "SMETANA" 06:23-PRAHA-HL.N. --10:28-WIEN-SÜDBF.
EC 74 "ALOIS NEGRELLI" 18:33-WIEN-SÜDBF. --22:35-PRAHA-HL.N.
Sv 29075 22:42-PRAHA-HL.N. --xx:xx-PRAHA-ONJ.

3.den

Sv 29502 xx:xx-PRAHA-ONJ. --07:16-PRAHA-HOLEŠ.
IC 503 "SC PENDOLINO" 07:56-PRAHA-HOLEŠ. --11:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 506 "SC PENDOLINO" 11:45-OSTRAVA-HL.N.--15:18-PRAHA-HOLEŠ.
IC 509 "SC PENDOLINO" 15:56-PRAHA-HOLEŠ. --19:25-OSTRAVA-HL.N.
Sv 3395 19:37-OSTRAVA-HL.N.--xx:xx-BOHUMÍN

4.den

Sv 3386 xx:xx-BOHUMÍN --05:36-OSTRAVA-HL.N.
IC 502 "SC PENDOLINO" 05:45-OSTRAVA-HL.N.--09:18-PRAHA-HOLEŠ.
IC 505 "SC PENDOLINO" 09:56-PRAHA-HOLEŠ. --13:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 508 "SC PENDOLINO" 13:45-OSTRAVA-HL.N.--17:18-PRAHA-HOLEŠ.
EC 135 "VYŠEHRAD" 17:40-PRAHA-HOLEŠ.-21:32-BRATISLAVA-HL.ST.

5.den

EC 134 "VYŠEHRAD" 05:35-BRATISLAVA-HL.ST.-09:27-PRAHA-HOLEŠ.
EC 75 "ALOIS NEGRELLI" 10:26-PRAHA-HOLEŠ. --14:28-WIEN-SÜDBF.
EC 70 "SMETANA" 15:33-WIEN-SÜDBF. --19:32-PRAHA-HOLEŠ.
Sv 29071 19:54-PRAHA-HOLEŠ. --xx:xx-PRAHA-ONJ.

Turnusová potřeba činí 5x soupravu (681-Ampz73 - 081-Ampz73 - 683-BRmpz73 - 084-Bmpz73 - 684-Bmpz73 - 082-Bmpz73 - 682-Bmpz73)

1 souprava je záloha.

Martin

Příspěvek od Martin » 28.11.2005 21:27

Dovolím si trochu zesrozumitelnit....
-Změny v mezistátní dopravě
http://www.cd.cz/static/old/NEW/TCD2005/5_43jak.htm
-Změny ve vnitrostátní dálkové dopravě
http://www.cd.cz/static/old/NEW/TCD2005/5_43vnit.htm

Libé to čtivo...

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 28.11.2005 20:31

Pro ty kdo neholdují železniční dopravě tolik a toho koho zajímá, tak tady nejzajímavější změny:

vlaky na Slovensko

-Nově zavedený pár vlaků IC 146/7 Hradčany (Praha-Žilina a zpět)
-Vlak Košičan převeden do kategorie EC
-IC 140 Detvan bude veden jen v trase Zvolen-Bohumín (Jeho vozy přejdou v Bohumíně na EC 106 Praha
-EC 134/5 Vyšehrad bude veden Pandolinem
-zrušen pár R 432/3 Beskyd (Brno-Žilina)
-R 430/1 Kysuca (ex R 436/7)
-nová dvojice vlaků R 236/237 Mojmír
-R 230/1 Rastislav je veden v trase Brno-Štúrovo
-R 232/3 Svatopluk/Svätopluk je veden poue v trase Břeclav-Štúrovo

vlaky do Maďarska
-EC 278/9 Jaroslav Hašek (převedne do kategorie Eurocity)

vlaky do Rakouska
-EC 130/1 Polonia (Břeclav-Varšava), přečíslován EC 102/3 Polonia prodloužena do Vídně.
-zrušen pár EC 72/3 Johann Gregor Mendel
-EC 70/1 Smetana a EC 74/5 Alois Negrelli jsou vedeny vlaky Pendolino
-Ex/EC 100/1 Jožé Plečnik je veden v trase Praha-Linec-Lublaňa

vlaky do Německa
-EC 176/7, 178/9 budou vedeny pouze v trase Praha-Hamburg
nově vedené páry R 450/1, R 454/5 Praha-Mnichov, R 452/3 Praha-Norimberk

vlaky do Polska
-zrušen pár R 252/3 Bohemia a R 250/1

Poslední největší vnitrostátní změny jsou:
-IC 500-511 Pendolina Praha-Ostrava
převedení vlaků:
-IC 500/1 Ostravan do kategorie R 600/1 Ostravan (vozy Beer+Aee)
-IC 502/3 (SC) Manažer zrušen, náhrada Pendoliny
-IC 504/5 Jan Perner přečíslován na IC 586/7
-IC 506/7 Hutník přečíslován na IC 540/1 a je veden Praha-Ostrava, Vítkovice, Havířov, Český Těšín. Opačně až z Třince
-nový IC 588 Leoš Janáček (veze vozy z Detvana pozdě odpoledne) trasa Bohumín Praha
-nový Ex 520/1 Praha-Zlín a zpět.

Snad jsem na nic nezapomněl, to bylo ve zkratce

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 28.11.2005 19:48

Na http://www.zelpage.cz, řazení všech vlaků kategorie EC, IC, Ex, R, Sp pro gvd 05/06

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 22.10.2005 23:57

Karotka píše:Ty expresy se myslím už nejmenují, protože DB před pár lety zakázaly pojmenovávat vlakové spoje (prý to pletlo cestující, prý je číslo jednoznačnější)
Není, tak zcela pravda. :wink:

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 22.10.2005 23:19

Ty expresy se myslím už nejmenují, protože DB před pár lety zakázaly pojmenovávat vlakové spoje (prý to pletlo cestující, prý je číslo jednoznačnější)

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 21.10.2005 0:34

Kuťas píše:
Ufo píše: 371 prý jezdily z Berlína do Rzepina (přepřahá se tam na polskou lokomotivu) prvních 14 dnů, nebo tak nějak, ale z hlediska jejich neschopnosti se od tohoto upustilo.
A k těm Berlin - Warszawa expres: tak se jmenují všechny EC mezi Berlínem a Varšavou.
Díky, už je mi to jasné. No mě šlo hlavně o to, aby se tu nemluvilo o relacích přes ČR což by byl nesmysl.
Tyto expresy se tak již jmenují asi delší dobu, ale pčedtím byly jména Berolina, Varsovia,...

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Petice

Příspěvek od Honzík » 20.10.2005 16:35

nechce někdo sbírat podpisy na petici?Nechtěl by se mnou někdo jít?A pokud ne chtěl jsem se zeptat, jestli mohu provolávat podepište petici, nebo jak, aby to bylo v zákonné normě, nebo musím sedět na sedačce pouze a čekat až někdo přijde?

Kuťas

Příspěvek od Kuťas » 10.3.2005 19:41

Ufo píše:
Kuťas píše: Můžeš mě do toho trochu víc zasvětit? Vůbec tý odpovědi nerozumím.
371 prý jezdily z Berlína do Rzepina (přepřahá se tam na polskou lokomotivu) prvních 14 dnů, nebo tak nějak, ale z hlediska jejich neschopnosti se od tohoto upustilo.
A k těm Berlin - Warszawa expres: tak se jmenují všechny EC mezi Berlínem a Varšavou.
Díky, už je mi to jasné. No mě šlo hlavně o to, aby se tu nemluvilo o relacích přes ČR což by byl nesmysl.

Odpovědět