Výhybky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
hází to jízdou, o to nejde
pro KM - jistě časy má možná stejné, ale to jaké zpoždění vozí už to neukazuje, když jsem s ní jel já, tak řidič v čase Výstaviště byl na Nám. Rep. - ale to KM nebere, časy mají papírově stejné a to je hlavní
navíc jel jsi za historickou někdy Malostranská - Brusnice? já jo a bylo to utrpení - v tom kopci se naprosto nechytá
o víkendu jsou jízdní doby kratší a říkám ti ještě jednou, že Malovanka - Karlovo nám. (nějaká výletní jízda s turistama) znamená pro linku 23 10 (deset) minut zpoždění
já sekce nedávám, ale vím, že pár řidičů si s tím hlavu nedělá
řidiči historické jsou profíci a rozhodně tu nejde o ně, ale o ty tramvaje - jsou už prostě pomalé a zdržují - hlavě tím, že každá tramvaj navíc ti sebere světla, rozhodí správné pořadí (třeba křižovatka Újezd - stačí jedna historická a už má 23 před sebou 6 a ta jí za sebou vleče až na I.P.) atp. - i cvičná, zkušební, služební atd. - pak se to začne podjíždět zdržovat na kontrolních bodech a už to není ono
co z toho máš, že se do nás neustále navážíš? jel jsi párkrát tramvají, tak máš pocit, že máš patent na rozum a vís nejlíp jak jí řídit? já byl taky párkrát u doktora, ale na operování se zatím necítím
pro KM - jistě časy má možná stejné, ale to jaké zpoždění vozí už to neukazuje, když jsem s ní jel já, tak řidič v čase Výstaviště byl na Nám. Rep. - ale to KM nebere, časy mají papírově stejné a to je hlavní
navíc jel jsi za historickou někdy Malostranská - Brusnice? já jo a bylo to utrpení - v tom kopci se naprosto nechytá
o víkendu jsou jízdní doby kratší a říkám ti ještě jednou, že Malovanka - Karlovo nám. (nějaká výletní jízda s turistama) znamená pro linku 23 10 (deset) minut zpoždění
my ten kontakt taky "trefujeme" akorát tlačítkem a ne klikou a sekce? to, že na ní někdo kašle neznamená, že se netrefí"Tak, tak. Jenže mnozí dnešní dovedou tak akorát trefit sekci "
já sekce nedávám, ale vím, že pár řidičů si s tím hlavu nedělá
řidiči historické jsou profíci a rozhodně tu nejde o ně, ale o ty tramvaje - jsou už prostě pomalé a zdržují - hlavě tím, že každá tramvaj navíc ti sebere světla, rozhodí správné pořadí (třeba křižovatka Újezd - stačí jedna historická a už má 23 před sebou 6 a ta jí za sebou vleče až na I.P.) atp. - i cvičná, zkušební, služební atd. - pak se to začne podjíždět zdržovat na kontrolních bodech a už to není ono
dnešní tramvaje jezdí rychle, problém je halda cestujících a špatná preference na SSZ - můžeš jet minutu 50 km/h a k čemu ti to je, když pak na křižovatce stojíš jak trubka 2 minuty? to jde pak vše do hájeProstě pánové, jezdíte s nejmodernějšíma tramvajema stejně jako dědci s klikou.
co z toho máš, že se do nás neustále navážíš? jel jsi párkrát tramvají, tak máš pocit, že máš patent na rozum a vís nejlíp jak jí řídit? já byl taky párkrát u doktora, ale na operování se zatím necítím
Naposledy upravil(a) radek31 dne 02.12.2005 10:58, celkem upraveno 1 x.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Teď nevím, jestli to napíšu správně, ale ten kontakt na výhybku reaguje na nějaký konstatní odběr proudu, tušim 200 A. U vozu T3 konstatního jízdního proudu nedocílíš, u vozů T3P, T6 a jiných modifikací není problém. Vím, že se dají výhybky přestavovat i bez použití tlačítka.KM píše:Ono se to tak v historii dělalo odjakživa. Až T měly nějakej silnej odběr i při nejmenším sešlápnutí jízdy či co, takže to výhybkám resp. té elektrice v nich nesvědčilo. Tlačítko výhybka v zásadě jen nahrazuje sešlápnutí jízdy aby protékal proud. Ale to už je hodně laicky, to by někdo mohl uvést na pravou míru...
Ono se to tak v historii dělalo odjakživa. Až T měly nějakej silnej odběr i při nejmenším sešlápnutí jízdy či co, takže to výhybkám resp. té elektrice v nich nesvědčilo. Tlačítko výhybka v zásadě jen nahrazuje sešlápnutí jízdy aby protékal proud. Ale to už je hodně laicky, to by někdo mohl uvést na pravou míru...Martin-KT8D5.RN2P píše:[]Tak to teda čumim a omlouvám se, pak ale nechápu proč dycinky je vidim s tágem venku. Děkuji za rozšíření obzorů.
Tak to teda čumim a omlouvám se, pak ale nechápu proč dycinky je vidim s tágem venku. Děkuji za rozšíření obzorů.Fořtík píše:Umí. Je to tuším na druhý stupeň jízdy, nebo brzdy. Někdo z řidičů určitě upřesní.Martin-KT8D5.RN2P píše:No ty si pamětník to je pravda, ale nevim jak si dvoutisícovák umí naházet vexle.
No ty si pamětník to je pravda, ale nevim jak si dvoutisícovák umí naházet vexle.KM píše:Ale prd. Dvoutisícovák může přehazovat, když řidič umí. Což mnozí mladí ani neví, natož aby uměli.Martin-KT8D5.RN2P píše:[]No jde o to, že 91 nemá čidla a někde ty časy orientačně vzít musí, teda to si myslím já. Jenže kolik času se nasbírá přehazováním výhybek, na které musí růčo?