Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Nový GVD a nové turnusy, vedou k neuvěřitelné úchylnosti, kdy uvidíme lokomotivu řady 150!!!, pravidelně na čele NEx do Otrokovic, v rámci TS 106. Takže naše nejelegantnější lokomotivy máme šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy.
Naposledy upravil(a) Martin-KT8D5.RN2P dne 12.12.2005 14:21, celkem upraveno 1 x.
Ano, to je k vidění. Ale psal jsem o řadě 750, tedy brejlovcích a ty v Praze jen tak vidět nejsou. Pokud nepočítám kusovku 752.001, která jezdí na dipečerce S13.Martin-KT8D5.RN2P píše:Bédo, 749 je zamračená a na hlaváku, je vidění běžně, nemylsel si jinou řadu????
843 (společně s 043 a 943) jdou do Brna z Chomutova a Děčína snad všechny, tedy půjdou, až se zprovozní ty neprovozní kusy. Takže DKV UnL v budoucnu nebude mít už řadu 843 ve stavu vůbec, jenže je tam několik kousků, které nejsou schopny jakkoliv odjet .manil píše: Nevíš, jaké 843 přesně do brna jdou a kolik jich celkem bude? Budou to celé soupravy nebo jen motory? Viděl jsem v brně myslím 843.015 s dvěma Btx (050) avypadalo to dost odporně. Nemění se 843 náhodou za 842?
Bédo, 749 je zamračená a na hlaváku, je vidění běžně, nemylsel si jinou řadu????Béďa Trávníček píše:V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením těchto motoráků dieselovými lokomotivami řad 750 a 749. Takže máme na krátkou dobu (do zítra) možnost spatřit brejlovce v Praze na pravidelních osobních vlacích.
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
JO to jo, ale neni to ofiko přezdívka. "Oficiálně" je to jak jsem to psal já. A skutečně vim jak vypadá eso, nebo patriot... Nemůže se 363 jmenovat Peršing, jelikož byla vyroba dříve, než 163 a 263. Peršing, je podle amerických raket, které měly rychlý start a krátky dolet, což byl základ pro řadu 163 a jejich provozních problémů, jinými slovy nevydržely.8681 píše:263 se říká střídavý peršink i peršink 263 je velmi blízký příbuzný 363/362 163/162Martin-KT8D5.RN2P píše:Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing)
a ten 1116 vážně odmítl vysunout pantograf při prezentační jízdě takže pro slovenské železničáře působil přinejmenším rozpačitě
(byla to porucha v softvéru)
363 dostala přezdívku Eso podle původního označení. Takže 363 a 263 nemohou mít základ peršing. Navíc řada 263 je konstrukčně odlišná, sice je to 363 s vypuštěnou stejnosměrnou částí, ale chlazení je pomocí kapalného média (olej), místo vzduchem. Má jinak žaluzie.
A s tim Taurusem ty si se upsal v čísle o to mi šlo...
Nevíš, jaké 843 přesně do brna jdou a kolik jich celkem bude? Budou to celé soupravy nebo jen motory? Viděl jsem v brně myslím 843.015 s dvěma Btx (050) avypadalo to dost odporně. Nemění se 843 náhodou za 842?Béďa Trávníček píše:V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením těchto motoráků dieselovými lokomotivami řad 750 a 749. Takže máme na krátkou dobu (do zítra) možnost spatřit brejlovce v Praze na pravidelních osobních vlacích.
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením těchto motoráků dieselovými lokomotivami řad 750 a 749. Takže máme na krátkou dobu (do zítra) možnost spatřit brejlovce v Praze na pravidelních osobních vlacích.
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
263 se říká střídavý peršink i peršink 263 je velmi blízký příbuzný 363/362 163/162Martin-KT8D5.RN2P píše:Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing)
a ten 1116 vážně odmítl vysunout pantograf při prezentační jízdě takže pro slovenské železničáře působil přinejmenším rozpačitě
(byla to porucha v softvéru)
Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing)8681 píše:ano asi bude přípřežní 340 jako na slovenku kde z bratislavy petržalky do bratislavy hlavné jsou taurusi převáženi laminátkami 240 nebo peršingy 263 což je pro skopčáky docela zajímavý pohled a tak se s toho stala mezi německými a rakouskými fandy docela atrakce
taky se stalo v bratislavě, že při prezentační jízdě tauruse stroj řady 1160 odmítl zvihnout pantograf na naše napětí v troleji rychle
musel přiklusal stroj řady 742, který ho přetlačil do hlavného
ano asi bude přípřežní 340 jako na slovenku kde z bratislavy petržalky do bratislavy hlavné jsou taurusi převáženi laminátkami 240 nebo peršingy 263 což je pro skopčáky docela zajímavý pohled a tak se s toho stala mezi německými a rakouskými fandy docela atrakce
taky se stalo v bratislavě, že při prezentační jízdě tauruse stroj řady 1160 odmítl zvihnout pantograf na naše napětí v troleji rychle
musel přiklusal stroj řady 742, který ho přetlačil do hlavného
taky se stalo v bratislavě, že při prezentační jízdě tauruse stroj řady 1160 odmítl zvihnout pantograf na naše napětí v troleji rychle
musel přiklusal stroj řady 742, který ho přetlačil do hlavného
Taurus by ale měl jezdit do Českých Budějovic na EC/Ex 100/101 Jože Plečnik.Martin-KT8D5.RN2P píše:Tim pádem šlo pouze o drb, ale bylo by to zajímavé. Děkuji za objasnění.8681 píše:a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)