Vypravení vozů

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 11.12.2005 23:17

fricoolinek2 píše:Proč se na 2,5,13,15,21,25 vypravujou sólíčka ???

Je důvodem úspora nebo nedostatek vozů ???

P.S. U 6 je důvodem triangl v Laurový, že jo ?
To je teda otáka... :lol:

Uživatelský avatar
Michal
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 24.7.2005 20:42
Bydliště: Praha - Horní Kunratice

Příspěvek od Michal » 11.12.2005 22:20

fricoolinek2 píše:Proč se na 2,5,13,15,21,25 vypravujou sólíčka ???

Je důvodem úspora nebo nedostatek vozů ???

P.S. U 6 je důvodem triangl v Laurový, že jo ?
Třeba 15+25 jsou jakoby v soupravě :wink: A u těch ostatních by byli soupravy asi zbytečné, že???

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 11.12.2005 20:29

Proč se na 2,5,13,15,21,25 vypravujou sólíčka ???

Je důvodem úspora nebo nedostatek vozů ???

P.S. U 6 je důvodem triangl v Laurový, že jo ?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 10.12.2005 19:10

9001 píše:Ono je možná lepší delší trasa. Aspon to teda podle mě rychleji utíká a nejezdíš pár zastávek dokola jako např. linka 4.
většinou to tak opravdu je
4 je ale výjimka - dlouhé přestávky a pohodový jízdní řád - prostě žádný stres
na druhou stranu třeba 1:50 dlouhá 10 při výluce ... :-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 10.12.2005 19:03

Ono je možná lepší delší trasa. Aspon to teda podle mě rychleji utíká a nejezdíš pár zastávek dokola jako např. linka 4.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 10.12.2005 12:26

pawel píše:radek: aha, ok:), to jsem nevěděl... vzhledem k délce 26 jsem si ji mylně zařadil mezi ty horší linky. ale je fakt,že vůči zácpám je vlastně docela imunní vzhledem k vedení mimo centrum.
1) vždy jede načas (slušně udělané jízdní doby)
2) střídané přestávky u vozovny SA
3) pohodová trasa

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 10.12.2005 12:11

radek: aha, ok:), to jsem nevěděl... vzhledem k délce 26 jsem si ji mylně zařadil mezi ty horší linky. ale je fakt,že vůči zácpám je vlastně docela imunní vzhledem k vedení mimo centrum.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 10.12.2005 11:50

pawel píše:a hlavně co by měly říkat třeba v SA, které vypravují prakticky jen obtížné 22,23,26 + již méně vozů na přijatelné 7,11, (21) a nepřijatelnou 25?
26 je nejlepší linka v Praze (spolu s 3), co je na ní obtížné?

je to škoda, 14 je skvělá, naopak 20 neskutečný opruz - Buranov a Smíchov se jen projíždí a stejně jedeš pozdě (i díky 10km/h v obou smyčkách) a DŠ, kde se čeká na ulici i několik minut, než se vejdeš do smyčky, je taky radost

22 není tak špatná, v SA skoro nikomu nevadí

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 10.12.2005 11:20

ad 1/ no pořád se mi zdá lepší nájezd KO-Trojská-Letná-Hr na 20 než ze ŽI přes Libeňský most. ale je fakt, že velká změna to není. hlavně tedy že vypravují 20ku VO.
nízké portfolio linek - a co 4,9,(13,15,21)..? (7 je taky katastrofa? tam by stačilo mírně uvolnit jízdní doby, ne?). a hlavně co by měly říkat třeba v SA, které vypravují prakticky jen obtížné 22,23,26 + již méně vozů na přijatelné 7,11, (21) a nepřijatelnou 25?

ad 2/ aha, tak takovéhle "řešení" považuje DP za přijatelné..no zajímavé. to už radši dát do nějaké vrakózní soupravy T3 BUSE a nechat ji odstavenou ve vozovně pro tento případ:D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 10.12.2005 9:04

pawel píše:to je smutný, konec T6 na d-14. ale aspoň že u té 20 vyhrál zdravý rozum.

mmch, až budou T3RPV pryč z MO, co bude vozovna dávat jako náhradní vlaky řidičům ze strašidelnic apod. bez papírů na T6?
ad1/ pokud je považováno za zdravý rozum nasazení Kobylis.... Navíc u linek 14 a 20 je takřka nulový rozdíl v nájezdové trase z Pa a Mo na trasu linky. A když si to tak člověk vezme, tak konkrétně Motol začíná mít velmi nízké portfolio linek, "žádnou exotiku" a řidiči zakrní na nejhorších linkách, co v Praze máme (6, 7, 10, 12, 20 - jsou s ohledem na trasu linky katastrofy)
ad2 / Ono i teď je těžké tomu řidiči cokoliv dát, když depo T3R.PV všechny leckdy vypraví, tudíž moc velká změna nenastane...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 09.12.2005 21:45

to je smutný, konec T6 na d-14. ale aspoň že u té 20 vyhrál zdravý rozum.

mmch, až budou T3RPV pryč z MO, co bude vozovna dávat jako náhradní vlaky řidičům ze strašidelnic apod. bez papírů na T6?

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 08.12.2005 16:08

Petr píše:
Kubix píše:Nechápu,když 20 uvolní T6 ze ZI, proč tyto nejsou převedeny na 12 krátkým sjezdem na Palmovku.. :shock: Stačil by malý čachr machr. 5 pořadí 9 ze ZI (T6) prohodit za 5 pořadí 12 z MO (T6) a hned by se ušetřily nájezdový kiláky Motol-Barrandov :x
No, on je trochu rozdíl v tom, že Motol najíždí na Barrandov na jedny z prvních výjezdů. Takže představa, aby tam byl místo Motola Žižkov by znamenala ze Žižkova vyrazit např ve 3:00 ráno... Trochu blbost, že... Spíš nepochopím, proč nemá Žižkov pořadí místo Kobylis.... A poznámka: ušetřil by si nájezdy Motol - Anděl, neboť od Anděla již jede linka ve své trase !
No, proč?? Ukaž mi co logiku u DP??? :? 12 ze Žižkova, o tom jsem mluvil už dávno. Nebo, třeba kobylisské 8, prostě něco co, je trochu poblíž.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 08.12.2005 15:52

Kubix píše:Nechápu,když 20 uvolní T6 ze ZI, proč tyto nejsou převedeny na 12 krátkým sjezdem na Palmovku.. :shock: Stačil by malý čachr machr. 5 pořadí 9 ze ZI (T6) prohodit za 5 pořadí 12 z MO (T6) a hned by se ušetřily nájezdový kiláky Motol-Barrandov :x
to se divím taky, proč žižkov není na 12, když to má na linku jen 4 stanice

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 08.12.2005 15:51

Kubix píše:Nechápu,když 20 uvolní T6 ze ZI, proč tyto nejsou převedeny na 12 krátkým sjezdem na Palmovku.. :shock: Stačil by malý čachr machr. 5 pořadí 9 ze ZI (T6) prohodit za 5 pořadí 12 z MO (T6) a hned by se ušetřily nájezdový kiláky Motol-Barrandov :x
No, on je trochu rozdíl v tom, že Motol najíždí na Barrandov na jedny z prvních výjezdů. Takže představa, aby tam byl místo Motola Žižkov by znamenala ze Žižkova vyrazit např ve 3:00 ráno... Trochu blbost, že... Spíš nepochopím, proč nemá Žižkov pořadí místo Kobylis.... A poznámka: ušetřil by si nájezdy Motol - Anděl, neboť od Anděla již jede linka ve své trase !
Naposledy upravil(a) Petr dne 08.12.2005 15:56, celkem upraveno 2 x.

Kubix

Příspěvek od Kubix » 08.12.2005 15:07

Nechápu,když 20 uvolní T6 ze ZI, proč tyto nejsou převedeny na 12 krátkým sjezdem na Palmovku.. :shock: Stačil by malý čachr machr. 5 pořadí 9 ze ZI (T6) prohodit za 5 pořadí 12 z MO (T6) a hned by se ušetřily nájezdový kiláky Motol-Barrandov :x

Zamčeno